۴۱۵۶۲۹
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

رکورد سرعت بر روی دو چرخ شکسته شد!

راننده ی اهل کشور فنلاند یعنی ویسا کویماکی که کارش انجام شیرین کاری با خودرو است، رکورد جدیدی را برای رانندگی بر روی دو چرخ خودرو با سریع ترین سرعت در گینس به نام خود ثبت کرده است.

وب سایت تی نیوز: اگر رانندگی روی دو چرخ خودرو را جستجو کنید، متوجه خواهید شد که ظاهرا راندن خودرو بر روی دو چرخ در بزرگراه‌ها در کشورهای عربی کاری متداول است. هنوز هم افرادی که مبادرت به انجام این کار می‌کنند و به آن‌ها به اصطلاح رانندگان سوار بر پهلوی خودرو می‌گویند، در پی ثبت رکورد سرعت جدید نیستند.
در عوض هدف آن‌ها باز کردن راهی برای تابیدن نور آفتاب به بخشی از خودرو است که نور آفتاب به آن نرسیده است. اما راننده‌ی اهل کشور فنلاند یعنی ویسا کویماکی که کارش انجام شیرین‌کاری با خودرو است، رکورد جدیدی را برای رانندگی بر روی دو چرخ خودرو با سریع‌ترین سرعت در گینس به نام خود ثبت کرده است.

در باند فرودگاه، کویماکی با استفاده از یک شیب، خودرو را بر روی تایرهای نوکیان هدایت کرد و دو چرخ دیگر از زمین بلند شد و راندن خودرو به پهلو ادامه یافت. به محض وجود پایداری حرکتی او سرعتش را افزایش داد. پس از افزایش سرعت تا حد مورد نظر او برای رسیدن به هدف خود تلاش کرد. کویماکی درحالی‌که تایرهایش دود می‌کردند مسافت ۱۰۰ متری را با سرعت متوسط ۱۸۶.۲۶۹ کیلومتر در ساعت پیمود. این اجرا اسپانسرهایی داشت که تمامی آن‌ها بر روی بدنه‌ی خودرو نقش بسته بودند.

رکورد قبلی ۱۹ سال پیش با یک ولوو ۸۵۰ به ثبت رسیده بود. آن رکورد توسط یک راننده‌ی سوئدی با آغازی سریع و سرعت ۱۸۱.۲۱۲ کیلومتر در ساعت به ثبت رسید. کویماکی رکورد خود را با خودروی بی‌ام‌و ۳۳۰ دیزلی به ثبت رساند. کویماکی اظهار داشت که او از زمانی که شش ساله بوده هدفش را ثبت این رکورد قرار داده است.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
رکورد سرعت بر روی دو چرخ شکسته شد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج