۴۱۶۰۰۰
۵۰۲۵
۵۰۲۵
پ

این دست‌بند احساسات را هم نشان می‌دهد

به‌تازگی یک گجت پوشیدنی جدید معرفی شده که جزو دست‌بندهای هوشمند قرار می‌گیرد و فعلا در سایت Kickstarter به دنبال جزب منابع مالی مختلف است. این دست‌بند که Sence نام دارد متوجه احساس کاربران می‌شود.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: هر روز گجت‌‌های پوشیدنی مختلفی راهی بازار می‌شوند. از دست بند و ساعت گرفته تا وسیله‌های دیگری که برای استفاده در کارهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. به‌تازگی یک گجت پوشیدنی جدید معرفی شده که جزو دست‌بندهای هوشمند قرار می‌گیرد و فعلا در سایت Kickstarter به دنبال جزب منابع مالی مختلف است. این دست‌بند که Sence نام دارد متوجه احساس کاربران می‌شود.

این دست‌بند احساسات را هم نشان می‌دهد

دست‌بند Sence جزو محصولات ورزشی به حساب می‌آید و در کنار اینکه فعالیت‌های فیزیکی کاربران را اندازه می‌گیرد، توانایی تشخیص ۶۴ حالت احساسی را هم دارد. این دست‌بند با بررسی تحرکات عضله قلب (فرایندی شبیه به گرفتن نوار قلب) به اطلاعات مربوط به احساسات فرد دسترسی پیدا می‌کند. شرکت Planextra که این دست‌بند را ساخته گفته که سنسور ECG یا همان نوارقلبی که روی این محصول قرار گرفته از استاندارد تجهیزات پزشکی برخوردار است.

این دست‌بند احساسات را هم نشان می‌دهد

سازندگان می‌گویند:" احساسات در بدن انسان ردپای مخصوص خودشان را دارند و بدن انسان را کنترل می‌کنند. این ردپاها را می‌توان در میزان ضربان قلب افراد دید و با بررسی آن‌ها می‌شود گفت که فرد چه حسی دارد." این دست‌بند می‌تواند به کاربران کمک کند که حس و حال خودشان را بیشتر درک کنند و حتی متوجه شوند که در طول روز چه حالی دارند. این امکان هم وجود دارد که این اطلاعات را در اختیار افراد دیگر قرار داد تا آن‌ها متوجه حس و حال‌تان بشوند.
این دست‌بند احساسات را هم نشان می‌دهد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج