جاباما
۴۱۶۵۵۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

نتایج بازیهای چهارشنبه شب لیگ قهرمانان

امشب از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، تیم ها وارد دیدار های برگشت شدند و چهارمین بازی خود را نیز برگزار کردند که نتایج زیر به دست آمد.

وبسایت نود: چهارشنبه شب در ادامه بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ۸ بازی در ۴ گروه مختلف برگزار شد که تکلیف صعود یا حذف برخی تیم ها نیز مشخص شد.

گروه F:

لژیا ورشو ۳ - ۳ رئال مادرید

بوروسیا دورتموند ۱ - ۰ اسپورتینگ لیسبون

در این گروه دورتموند با کسب ۱۰ امتیاز به صدر جدول رفت و صعود خود را نیز مسجل کرد اما رئال مادرید با تساوی غیرمنتظره و عجیب خود مقابل نماینده لهستان، با ۸ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت. اسپورتینگ لیسبون هم ۳ امتیازی است.

گروه E:

موناکو ۳ - ۰ زسکامسکو

تاتنهام ۰ - ۱ بایرلورکوزن

تیم موناکو موفق شد در شب درخشش رادامل فالکائو که دو گل به ثمر رساند، از سد حریف روسی عبور کند و با کسب ۸ امتیاز صدرنشین این گروه سخت باشد. لورکوزن هم به لطف پیروزی ارزشمند خارج از خانه ۶ امتیازی شد و بالاتر از تاتنهام ۴ امتیازی در رده دوم قرار گرفت. زسکامسکو نیز با دو امتیاز قعرنشین است اما هر چهار تیم شانس صعود به مرحله بعد را دارند.

گروه G:

پورتو ۱ - ۰ کلاب بروژ

کپنهاگن ۰ - ۰ لستر سیتی

لستر سیتی با این تساوی ۱۰ امتیازی شد و صدرنشین گروه در آستانه صعود به مرحله بعد قرار گرفت اما پورتو به لطف کلین شیت دیگری از ایکر کاسیاس، موفق شد شمار امتیازات خود را به عدد ۷ رسانده و بالاتر از کپنهاگن ۵ امتیازی در رده دوم قرار گیرد. در این گروه رقابت حساسی بین نماینده پرتغال و دانمارک برای صعود وجود دارد.

گروه H:

یوونتوس ۱ - ۱ لیون

سویا ۴ - ۰ دینامو زاگرب
سویا با کسب پیروزی ارزشمند، به روند درخشان خود همراه با خورخه سمپائولی ادامه داد و قاطعانه با کسب ۱۰ امتیاز صدرنشین گروه شد و از طرفی دیگری بیانکونری با تساوی خانگی بد موقع، ۸ امتیازی شد و در رده دوم قرار گرفت تا به این ترتیب رقابت سخت تری با لیون ۴ امتیازی داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج