جاباما
۴۱۶۷۶۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

صدور ۷۵۰ هزار روادید برای زائران اربعین

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی از صدور ۷۵۰ هزار روادید برای متقاضیان سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: حمید رضا گودرزی؛ سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی درباره آخرین جزییات برنامه‌های متقاضیان سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی اظهار کرد: ثبت‌نام برای سفر اربعین حسینی ادامه دارد اما انتظار داریم مردم برنامه‌های خود برای نام‌نویسی و دریافت روادید را به روزهای آخر موکول نکنند.

وی ادامه داد: ۱۶ مرکز کنسولی و دفاتر صدور ویزا در کشور فعال هستند و تاکنون بیش از ۷۵۰ هزار ویزای اربعین حسینی صادر شده است؛ البته به همین میزان بیمه نیز انجام گرفته است.

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی تصریح کرد: تمامی زائران باید مدارک لازم اعم از ویزای اربعین، گذرنامه و بیمه سفر را همراه داشته باشند و هیچ‌کس بدون داشتن مدارک موثق اجازه خروج از مرزها و سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی را نخواهد داشت.

گودرزی عنوان کرد: بازرسیهای انتظامی برای جلوگیری از خروج افراد غیر مجاز افزایش می‌یابد و لایه‌هایی قبل از نقطه صفر مرزی تدارک دیده خواهد شد تا مدارک زائران را به طور کامل مورد بررسی قرار دهد.

وی افزود:این لایه‌های انتطامی از چند کیلومتر قبل از نقطه صفر مرزی تعبیه خواهد شد و برای کنترل بیشتر تردد زائران و توجه به مدارک قانونی آنها است تا هیچ‌کس نتواند بدون مدارک از مرزها خروج پیدا کند.

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی از کسانی که قصد سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی را دارند خواست تا عزیمت خود را به روزهای پرتردد موکول نکنند و در فرصت مناسب به عتبات عالیات رهسپار شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج