جاباما
۴۱۸۳۵۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

خانه کدوتنبل در کنووا

خانه ویکتوریایی اواخر قرن نوزدهم که در خیابان ساحلی ۷۴۸ در کنووا در ایالت ویرجینیای غربی قرار دارد، در تاریکی با نور آتشینی که از بیش از ۳۰۰۰ کدوتنبل حکاکی شده بیرون می آید، به شکلی شیطانی می درخشد.

برترین ها: خانه ویکتوریایی اواخر قرن نوزدهم که در خیابان ساحلی ۷۴۸ در کنووا در ایالت ویرجینیای غربی قرار دارد، در تاریکی با نور آتشینی که از بیش از ۳۰۰۰ کدوتنبل حکاکی شده بیرون می آید، به شکلی شیطانی می درخشد و منظره ای تماشایی ایجاد می کند که هرسال هالوین بیش از ۳۰ هزار نفر برای دیدن آن می آیند.
این سنت از سال 1978 با تنها پنج کدوتنبل تزئین شده آغاز شد که صاحب فعلی خانه «ریک گریفیث» که شهردار سابق هم بود در ایوان خانه اش قرار داد. بعد از آن هرسال گریفیث کدوتنبل های بیشتری برای نمایش اضافه کرد، تا اینکه از ده ها کدوتنبل به صدها و هزاران کدو تنبل تبدیل شد. کدوتنبل ها در ایوان چیده شده اند، و لبه ها و بیشتر بام را پر کرده اند. گالری های طولانی و قفسه های چوبی جلوی حیاط و دور ملک با کدوتنبل هایی که با تم های مختلف ورزشی، موسیقی، کارتونی و ... کنده کاری شده اند پوشیده شده است. گریفیث این کار را ابتدا با خانواده و دوستان خود آغاز کرد، اما هرچه مقیاس پروژه بزرگ تر شد، همسایگان و سایر داوطلبان هم به او پیوستند. امروزه صدها داوطلب در کنده کاری و چیدن کدوها به او کمک می کنند.

خانه کدوتنبل در کنووا
خانه کدوتنبل در کنووا
خانه کدوتنبل در کنووا
خانه کدوتنبل در کنووا
خانه کدوتنبل در کنووا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج