جاباما
۴۱۹۸۵۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

افشای انتقاد بیل کلینتون از سیاست های اوباما

تارنمای خبری &#۰۳۹;دیلی کالر&#۰۳۹; اعلام کرد که &#۰۳۹;بیل کلینتون&#۰۳۹; در یکی از سخنرانی هایی که متن آن به تازگی افشاء شده است، رکود اقتصادی دوران اوباما را علت کاهش نرخ امید به زندگی در میان کارگران سفیدپوست آمریکا دانست.

خبرگزاری ایرنا: تارنمای خبری 'دیلی کالر' اعلام کرد که 'بیل کلینتون' در یکی از سخنرانی هایی که متن آن به تازگی افشاء شده است، رکود اقتصادی دوران اوباما را علت کاهش نرخ امید به زندگی در میان کارگران سفیدپوست آمریکا دانست.
دیلی کالر دیروز (17 آبان) نوشت که این سخنرانی خصوصی در نوامبر سال 2015 در شهر کانتون ایالت اوهایو و در جمع حامیان مالی هیلاری کلینتون ایراد شد و متن آن در ایمیلهای فاش شده جان پودستا رئیس ستاد نامزد دمکراتها، دیده شده است.
به گفته کلینتون، سفیدپوستان کم درآمد 'صبح که از خواب بیدار می شوند امیدی به آینده ندارند.'
وی در ادامه سخنرانی خود، از مناظره های درون حزبی دمکراتها انتقاد کرد زیرا در آنها هیچ اشاره ای به اینکه ' با درنظر گرفتن نرخ تورم، پس از بحران مالی حتی یک سنت نیز به حقوق ۸۴ درصد مردم آمریکا اضافه نشده است.'
کلینتون گفت: 'در سراسر آمریکا بگو مگوهای بی موردی میان قومیت های گوناگون درگرفته زیرا آنان به نیروی انتظامی اعتماد ندارند. در این میان متوجه شدیم که امید به زندگی در میان آمریکائیهای سفیدپوست با سطح سواد متوسط رو به کاهش بوده و حتی از اسپانیایی تبارها که درآمد کمتری دارند، پائین تر است.'
رئیس جمهوری پیشین آمریکا افزود: 'شکاف (جمعیتی) میان آمریکائیان آفریقایی تبار و سفیدپوستان در حال ترمیم است و دلیل آن متاسفانه نه کاهش نرخ مرگ و میر در میان آمریکائیهای آفریقایی تبار، بلکه افزایش این نرخ در میان آمریکائیان سفیدپوست است.'
بیل کلینتون در جریان سخنرانی های عمومی ای که در تبلیغ نامزدی همسرش ایراد می کرد نیز چندین بار از سیاستهای اقتصادی اوباما و به خصوص طرح 'بیمه سلامت مقرون به صرفه' انتقاد کرد اما پس از انتشار تصاویر آن سخنرانیها، گفته خود را تکذیب کرد.

امروز ۱۸ آبان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برگزار می شود. بر اساس جدیدترین میانگین نظرسنجی های انتخاباتی، هیلاری کلینتون با اختلاف ۳ درصد از دونالد ترامپ پیش است و احتمال بسیاری دارد که اکثریت آراء گزینشگران (الکترال) را به خود اختصاص دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج