۴۱۹۹۴۹
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

چاپ عذرخواهی سامسونگ در روزنامه های آمریکا

گلکسی نوت ۷ روزگار سامسونگ را تیره و تار کرد و سامسونگ خود را به آب و آتش می‌زند تا آبروی رفته خود را باز یابد، به همین دلیل شاهد انتشار عذرخواهی سامسونگ بابت گلکسی‌ نوت ۷ به صورت تمام صفحه‌ در سه روزنامه اصلی آمریکا هستیم.

وب سایت فارنت - محمد کاملان: گلکسی نوت ۷ روزگار سامسونگ را تیره و تار کرد و سامسونگ خود را به آب و آتش می‌زند تا آبروی رفته خود را باز یابد، به همین دلیل شاهد انتشار عذرخواهی سامسونگ بابت گلکسی‌ نوت ۷ به صورت تمام صفحه‌ در سه روزنامه اصلی آمریکا هستیم.
چاپ عذرخواهی سامسونگ در روزنامه های آمریکا

گلکسی نوت ۷ تمام اعتبار و آبروی چندین و چند ساله سامسونگ را در عرض یکی دو ماه بر باد داد، این گوشی بلایی بر سر سامسونگ آورد که مدیران تراز اول این شرکت در جلو خریداران به نشانه عذرخواهی تا کمر خم شدند. از طرف دیگر کارشناسان بر این باور هستند که آب رفته به جوی را به این راحتی ها نمی‌توان بازگرداند و سامسونگ راه درازی برای بدست آوردن دل مشتریان خود در پیش رو دارد.

به همین دلیل پس از سجده نمادین مدیران سامسونگ برای بدست آوردن دل مشتریان چینی، سامسونگ نیم نگاهی هم به بازار خوبِ خود در آمریکا انداخته است تا با انتشار عذرخواهی تمام صفحه در سه روزنامه اصلی آمریکا، دل هواداران آمریکایی خود را نیز بدست آورد. روزنامه‌‌های واشنگتن پست، وال استریت ژورنال و نیویورک تایمز که سه روزنامه اصلی آمریکا به حساب می‌آیند، این روزنامه‌های پرتیراژ روز دوشنبه میزبان انتشار عذرخواهی تمام صفحه‌ای از جانب سامسونگ بودند.

در این عذرخواهی که سامسونگ آنرا برای کاربران انگلیسی زبان خود منتشر کرده بود،‌ گِریگوری لی، مدیر واحد سامسونگ در آمریکای شمالی از مشکلاتی که گلکسی نوت ۷ برای کاربران به بار آورده بود، اظهار ندامت کرد. سامسونگ در متن این عذر خواهی متذکر شد که کیفیت بالای کالا و حفظ امنیت کاربران، اولویت اصلی این شرکت است، اما شوربختانه باید گفت سامسونگ اخیرا به خوبی نتوانسته‌ از انجام این وظیفه سربلند بیرون آید و بابت این کوتاهی، صمیمانه از کاربران عذر می‌خواهد، سامسونگ تاکید کرد تا دوباره گلکسی نوت ۷ را بررسی خواهد کرد، در این بررسی، سخت‌افزار، نرم‌افزار، فرآیند تولید و ساختار کلی باتری گوشی با دقت بیشتر زیر نظر گرفته می‌شود تا پاسخ‌های مناسبی برای دلیل خرابی گلکسی نوت ۷ را در اختیار کاربران قرار دهد.

سامسونگ در عذرخواهی رسمی خود به نوعی به فراخوان ماشین‌های لباسشویی معبوب این شرکت در آمریکا هم اشاره کرد و از کاربران برای پشیبانی و حمایت سامسونگ تشکر کرد. در نهایت هم متن عذرخواهی سامسونگ با عبارت ما عمیقا متاسفیم و امضای مدیر واحد آمریکای شمالی سامسونگ پایان یافت.

در مجموع باید گفت تجربه نشان داده است در این زمینه کاربران حافظه بلند مدت ندارند و این موارد را زیاد به دل نخواهند گرفت، با این حساب بدون شک با عرضه چند محصول چشمگیر و شایسته، اقبال عمومی و اعتماد کاربران به سامسونگ باز خواهد گشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا تو مملکت ما 19 تا جوان پر کشیدن . حتی یک رسانه فوت این عزیزانو به بازماندگانشون ومردم تسلیت نگفتن . که اگر هر کشور دیگه ای بود عزای عمومی اعلام میکرد . واقعا متاسفم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج