جاباما
۴۲۰۳۳۸
۹۴ نظر
۵۰۶۷
۹۴ نظر
۵۰۶۷
پ

زن جوان قاتل همسر و فرزندان خود: دلم برای بچه‌هایم تنگ شده!

زن جوانی که چهار روز قبل و در جنایتی هولناک همسر و دو فرزند خردسال‌اش را در غرب تهران به قتل رسانده بود پس از بیمارستان به دادسرای جنایی تهران منتقل شد و جزئیات قتل‌ها را تشریح کرد.

ایران نوشت: زن جوانی که چهار روز قبل و در جنایتی هولناک همسر و دو فرزند خردسال‌اش را در غرب تهران به قتل رسانده بود پس از بیمارستان به دادسرای جنایی تهران منتقل شد و جزئیات قتل‌ها را تشریح کرد.به گزارش خبرنگار جنایی «ایران»، «فرزانه» رنگ پریده بود و مدام از درد گردنش می‌نالید. در جلسه بازجویی که حدود یک ساعت طول کشید چند باری از روی صندلی‌اش بلند شد و هر بار بعد از مکثی کوتاه دوباره سرجایش نشست. نگرانی و اضطراب در عمق وجودش موج می‌زد.
این زن ۳۲ ساله، چهار روز قبل همسر ۳۹ ساله‌اش - محسن - پسر ۴ ساله و دختر ۱۱ ساله‌اش را در خانه‌شان با چاقو کشت و دختر ۱۰ ساله‌اش را نیز مجروح کرد. او دیروز مقابل بازپرس مدیرروستا از شعبه ششم دادسرای جنایی ایستاد و جزئیات جنایت‌ها را تشریح کرد.
در ابتدای جلسه بازجویی، بازپرس خطاب به متهم گفت: پزشک معالج شما اعلام کرده از سال 84 به او مراجعه نکرده‌اید؟ فرزانه، آرام و شمرده پاسخ داد: دی پارسال زمانی که شوهرم با گوشی به چشمم زده بود به پزشک مراجعه کردیم. چند دارو داد و گفت بعد از مصرف آنها آزمایش بدهم. فکر کنم یک یا دو قرص بیشتر نخوردم و بقیه داروها را دور ریختم. آزمایش هم ندادم.
شوهرتان پیگیر درمان شما نشد؟ نه اصلاً به این موضوع توجه نکرد. آن روز محسن رفته بود ویلای یکی از دوستانش خارج از تهران، زمانی که به او زنگ زدم صدای دختری را شنیدم. وقتی از محسن پرسیدم صدای کیست، گفت: که آن خانم جوان دوست یکی از دوستانش است. اول باور کردم اما زمانی که به خانه آمد و عکس‌های دختر جوان را داخل گوشی‌اش دیدم دعوا راه انداختم. او می‌گفت دچار توهم شده‌ای و عکسی در کار نیست. همین مسأله هم باعث شد تا با هم به دکتر برویم. همسرم الکل مصرف می‌کرد، دخترم می‌تواند شهادت بدهد. حتی یکبار به خاطر مصرف الکل توسط پلیس دستگیر شد و با سند آزاد بود. حشیش و تریاک هم مصرف می‌کرد.
شما به اتهام مباشرت در قتل همسرتان محسن و فرزندان‌تان مازیار و فاطمه و ضرب و جرح عمدی محیا متهم هستی. در این‌باره چه دفاعی داری؟ساعت حدود ده صبح جمعه بود که به شوهرم گفتم بلند شو صبحانه بخور. شب قبل با هم تولد دختر برادرم بودیم.
بچه‌ها بیدار بودند؟ بله، داشتیم تلویزیون نگاه می‌کردیم. هرچه به همسرم گفتم بلند شود توجه نکرد و گفت می‌خواهد بخوابد.
چرا اجازه ندادی بخوابد؟ فکر می‌کردم می‌خواهد مرا بکشد. او می‌خواست در را قفل کند و خانه را آتش بزند. فکر می‌کردم برای این کار با کسی برنامه‌ریزی کرده است.
چطور او را به قتل رساندی؟چاقو را از آشپزخانه برداشتم و همین‌طور که شوهرم خوابیده بود ضربه‌ای به کمرش زدم. بعد از آن جیغ بلندی کشید و گفت چرا می‌زنی! من هم پرتابش کردم به طرف شوفاژ و به او گفتم رمز گوشی‌ات را بده. گفت رمز گوشی نوشتنی است. به همسرم گفتم چرا به من خیانت می‌کنی. شوهرم بلند شد که من دوباره او را هل دادم که افتاد زمین. دیگر حرکت نمی‌کرد من هم پتویی روی او انداختم و به سالن برگشتم.
بعد چه کار کردی؟با بچه‌ها صبحانه خوردیم. 3 تا چای ریختم، بچه‌ها نخوردند. بعد تصمیم گرفتم بچه‌ها را به قتل برسانم. آنها با التماس خواستند این کار را نکنم. اول می‌خواستم خودم را بکشم اما دیدم بچه‌ها بدون پدر و مادر سختشان است. برای همین تصمیم گرفتم آنها را بکشم بعد به زندگی خودم پایان بدهم. می‌خواستم همگی خلاص شویم. به همین خاطر سراغ بچه‌ها رفتم فکر می‌کنم اول فاطمه را با چاقو زدم بعد مازیار و در آخر محیا را زدم. بعد از کشتن بچه‌ها با چاقو چند ضربه به قلب و شکمم زدم اما هیچ ضربه‌ای به من نمی‌خورد. حتی خواستم رگ دستم را بزنم ولی دستم هم نبرید. بعد خواستم خودم را به پایین پرتاب کنم. اما افرادی که از پایین شاهد ماجرا بودند به من گفتند اگر خودت را پرت کنی، هیچ اتفاقی برایت نمی‌افتد، فقط دست و پایت می‌شکند. اما می‌خواستم بمیرم. به همین خاطر رفتم داخل خانه که همسایه‌ها در را شکستند و وارد شدند.
شوهرت شما را کتک هم می‌زد؟بله. آخرین بار طوری مرا در پارکینگ زد که گوشواره‌ام گم شد. اما من به خانواده‌ام چیزی نگفتم. زمانی که آنها برای دیدنم آمدند کاری کردم که کبودی صورتم را نبینند. همسرم مدام مست بود و هیچ وقت تعادل نداشت می‌گفت یک خانه مجردی در یافت‌آباد گرفته است البته نمی‌دانم راست می‌گفت یا دروغ. اما او خیلی دوست داشت که من سیگار بکشم.
حتی چند وقت، سیگارش را در کمد وسایل من می‌گذاشت تا شاید وسوسه شوم. اما من توجه نمی‌کردم و او به ناچار سیگار را برمی‌داشت.
همیشه با همسرت دعوا داشتی؟نه. دو سالی بود که از دعواهای ما شروع شده بود. از زمانی که متوجه شدم زنی وارد زندگی‌اش شده است. با این حال ماندم تا بتوانم زندگی‌ام را حفظ کنم. من برای این زندگی خیلی تلاش کرده بودم. 4 سال محسن بیکار بود و می‌خواستم حالا که کار دارد زندگی‌ام را حفظ کنم.
چرا از همسرت جدا نشدی؟زندگی‌ام را دوست داشتم. از طرفی می‌گفت که بچه‌ها را به من نخواهد داد.
درباره صداهای مبهمی که می‌شنیدی بگو.
صداها را سال‌ها قبل می‌شنیدم. موقعی که سال اول دبیرستان بودم. همان موقع دکتر رفتم و بعد از مصرف چند سری قرص حالم خوب شد.
حالا از قتل همسر و فرزندانت پشیمانی؟اگر پشیمان باشم کاری می‌توانم بکنم؟ اما اگر زمان به عقب برمی‌گشت این کار را نمی‌کردم. نه با بچه‌هایم و نه محسن، با آنها کاری نداشتم.
با همسرت چطور آشنا شدی؟ در راه دبیرستان؛ و این آشنایی منجر به ازدواج ما شد.
شوهرت چکاره بود؟راننده کامیون حمل شیر و لبنیات.
دلت برای بچه‌هایت تنگ نشده است؟ زن جوان با شنیدن این حرف به گریه افتاد و گفت: اسم بچه‌هایم را نیاورید. دلم برایشان حسابی تنگ شده.
هیچ وقت با زنی که می‌گویی وارد زندگی‌ات شده صحبت نکردی؟ سراغش رفتم. بارها از باجه تلفن عمومی به او زنگ زدم تا در نهایت موفق شدم با او صحبت کنم. می‌گفت تقصیر او نیست، شوهرم به این ارتباط اصرار دارد.
* براساس این گزارش، پس از پایان جلسه بازجویی، متهم به قتل به بیمارستان انتقال یافت. ضمن اینکه قرار است وی به زودی از سوی کارشناس‌های پزشکی قانونی تحت معاینات دقیق قرار گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یه پدر بدبخت

      یا پیغمبر آدم چی میشنوه چی میبینه آخه یعنی چی بچه هایم التماس کردن ولی من توجه نکردم حیوون حیوون به امیرالمومنین دست و پام داره میلرزه این عوضی رو الان باید چه کارش کرد گناه اون طفلان معصوم چی بوده کسی هست بگه محیا ی این داستان که شاهد قتل پدر و برادر و خواهرش بوده میخواد چکار کنه تو را به قرآن به خودمون بیایم داریم کجا میریم

      پاسخ ها

      • nadi

        آقای محترم بهتر نیست شما مردها به خودتون بیاین با این کارها همسرانتون رو دیوونه نکنید

    • salar

      قبلاگفتم این خانوم بالفطره جانی نیست و مث ماها ک درگیر مشکلاتیم اونم مث ما
      اما مشکل روانی داره متاسفانه و به بیماریش اهمیت نداده و ندادند تا این فاجعه رخ بده
      از حرفاش و رفتارش میشه کاملاحس کرد ک چقدر پشیمونه و تعادل روانی نداشته
      سخت میشه پیدا کرد که مادری درحق بچه هاش اینکارهارو کرد مگه این مشکلی این وسط باشه
      حتی اگه اعدامش هم نکنن تا عمرزیادی نمیکنه
      مرگ بچه هاش دست خودش مث خوره میفته جونش
      امیدوارم خدا خودش کمکش کنه

    • بدون نام

      اگر دستش به بچه برسه خواهد کشت
      روانپریشه باید مواظبش باشند

    • مرمر

      اینجور که این زنه داره زرنگ بازی در میاره ، اخرش میگن دیوونه بوده و خلاصش میکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعنی واقعا نتونستی تشخیص بدی که بیمار روانیه

    • بدون نام

      الله اکبر ...الله اکبر
      پناه می برم به خدا

    • سمیه

      وحشی روانی مریض

    • اوسیراک

      متاسفم واسه کسایی که بدون داشتن صلاحیت عقلی و روانی ازدواج میکنن و باعث اینجور اتفاقای دردناکی میشن و جان دوتا بچه بی گناه گرفته میشه این وسط

    • 6adi

      محسن بود یا مازیار ؟!
      از شر مادری چون تو و دنیای مزخرف راحت شد..

    • پیام

      زنه که واقعا معلمومه بیمار روحی بوده و مردیم که به زنش خیانت کنه این میشه اخرش.....فقط اون کودکان بی گناه این وسط قربانی شدن

    • بدون نام

      خانمهای محترم لطفا” دست از سر مردهای همسر دار وردارید چون که چند نفر دیگه هم به خاطر هوس تو دنیاشن نابوده میشه
      این همه جوان
      به نظر من اون خانم هوسران را بجای بچه هات میکشتی
      مرده را هم که به نظرم کار خوبی کردی

    • بدون نام

      عیب از تنه بید است که تیشه این افراد تیز است اگه تنه بید محکم باشه تیشه باهاش کاری نمیکنه اگه طرف این شرور محکم بودن همون دفعه اول بلایی سرش میاوردن که جرات چنین غلطی نداشت

    • بدون نام

      باسلام:عجب زن احمقیه،اصلا حرفاش منطقی نیست. توکه نمی تونستی با مسائل زندگیت درست ومنطقی برخورد کنی چرا 3تا بچه ی بی گناه رو بدنبا آوردی؟که بعد بخای قاتلشون بشی.خودت میکشتی. چرا بجای بچه هات هم تصمیم گرفتی.روانی بی وجدان.اونا حق زندگی داشتن. دیگه دلتنگی وپشیمونیت به درد نمیخوره. تو قاتلی،ازت متنفرم.

    • بدون نام

      عجب ادم میمونه چی بگه هرروز ی چیز میگن ک الان شد معتادو ...

    • بهار

      فقط می تونم بگم متاسفام واقعا متاسفم .
      در جایگاه قضاوت نیستیم
      خیلی دردناکه و سخته مادری بتونه بچه هاشو جگرگوشه هاشو بکشه

    • بدون نام

      گناه داره

    • بدون نام

      با خوندن این خبر عصبی شدم تو رو خدا از این خبرا نزارید تو سایت

    • مریم

      وای خدای چه ادمای پیدا میشن

    • رها

      توهمی دیونه .شوهرت فهمیده چه خل وچلی هستی که گفته بچه هارو بهت نگیدم طلاق بگیری روانی حالا اومدی میگی میخواست سیگاریم کنه تو خودت معلوم نیس چی مصرف میکردی که همش تو توهم بودی که میخواد خونه رو اتیش بزنه احمق اومده مظلوم نمایی میکنه حالا خوبه زندگی سختی داشته زرتی بچه دار میشده دلشم تنگ میشه برای بچه هاش تو باید انقد عذاب بکشی که مرگم واست ارزو باشه

    • بدون نام

      همه شماها هین طورید اول خانه راجهنم دعوا ومشاجره ودلتان میخواهد شوهر دربست غلام حلقه بگوش شما باشد برای خودتان انواع دوست اما شوهر حق نداره هرچه شما میگویید باید اطاعت کند خودتون هم میدونید خیلی از مردها وقتی از شان میپرسیم راضی هستی فحش بخودش میدهد اما زنهایی مثل این قاتل بعدش پشیمان خاک برسرت حالا خوب شد همتان اینگونه خشم وپرخاش را حق خود میدانید تا بوده همین

    • طوطی

      هر چه بگی فایده نداره خانم جون،کاری که نباید میشد شده ،کارت غیر قابل تصورو وحشیانه بوده !!!بنظرم هیچ دفاعی از خودت نکن شاید حداقل با مردن به ارامش برسی,

    • امیربوشهر

      چطوردلت اومداینکاروبابچه هات بکنی

    • بدون نام

      زن حیوان صفت .با ید این زن حیوان وحشی راتک تکه کرد .بیجاره بچه ها چه گناهی کرده بودن ‌.حیوان .الان توجامعه ما همه مردها دوست زن دارن بیچاره این که طبیعی کسی دوست زن داشته باشه

    • بدون نام

      یا صاحب الزمان... هنوز باورم نمیشه برای بچه هایی که اونطوری زحمت بکشی و بزرگ کنی هییییییچ ارزشی قائل نشی

    • نامدار

      بابا این بنده خدا مشکل روانی داره.دنبال درمان هم نبوده چه انتظاری میشه داشت.حالا چپ و راست بهش بگین حیوون

    • بدون نام

      وای وای خیلی سخته تصورشم خیلی سخته خدایا خودت کمکمون کن خدایا مارو به حال خودمون وانگذار

    • از رامسر

      هیچ حیوانی به حیوانی نمیدارد روا ،،،
      آنچه این نامردمان بر جان انسان میکنند،،
      لعنت بر تو ای جانور

    • بی اسم

      بخداوندی خدا قسم از روزی که این خبر رو شنیدم مغزم داره سوت میکشه.اصلا از فکرش بیرون نمیام .واقعا قصد داره از خودش دفاع کنه؟چه وکیلی حاضر میشه وکالتشو بپزیره واز دفاع کنه؟چطور چاقو به شوهرش وبچه هاش خورد اما به خودش نخورده؟؟کدوم قاضی ودادگاهی حرفای این زنو باور میکنن. امیدوارم تاوان کارش رو به بدترین شکل پس بده همونجورکه محیای 10 ساله باید یک عمر تاوان کار کثیف مادرش رو پس بده.

    • بدون نام

      پدره حقش بود چون که خیلی کثیف بوده
      ولی بچه را کاش نمیکشت
      باید زنی که این فاجعه را ببار آورده هم گوشمالی میکرد

    • بدون نام

      میذاشتین بمیره

    • سپیده

      خدایا چه چیرهایی میشنویم واقعا چه دلی داشت چطور دلش اومد به التماس های بچه ها وگریه زاریهاشون توجه نکرد اخه چطور یه نوک سوزن به خودش نیومده مگه میشه اونم یک مادر!!!! من عکس اون بچه ها رو دیدم هر سه تایی شون ناز و خوشگل بودند خیلی ناراحت شدم. بازم میگم واقعا چه دلی داشت اونم یک مادر اولاد اینقدر شیرین هستش که سرشون درد بگیره مادرش به خاطر. بچه اش مریض میشه ادم هر چه قدر هم مشکل داشته باشه نبایست به خودش اجازه بده تا کسی رو بکشه اونم خانواده اش

    • یه مادر

      زنکه خود دوست,جون عزیز,,اول خودت رومیکشتی تاخونواده ازدستت راحت میشدن,,شوهرو بچه ها رو براحتی کشته,نوبت خودش که شده ,دلش نیومده خودش رو بکشه,,بمیرم برا بچه هاش که التماسش میکردن

    • ناشناس

      اینطور که این خانم پرت و پلا میگه از کجا معلوم در مورد همسرش هم درست میگه شاید دچار توهم شده فکرکرده همسرش با کس دیگه ای ارتباط داشته بهر حال چه بیمار چه سالم چه بیمار نما نتیجه کارهاشو خواهد دید.

    • بدون نام

      نبایدزودقضاوت کرد چون هیچ مادری هیچ بچه ایی رو نمیکشه چه برسه به بچه خودش

    • نگران جامعه

      خیلی از کسانی که دست به خودکشی می زنند بیماری روحی دارند. و زمانی که انسان از جان خودش که عزیزترین چیزی هست که داره می گذره چطور می تونه در مورد کشتن یا نکشتن دیگران فکر کنه. متأسفانه بعضی از کسانی هم که تو این سایت نظر دادند به علت بیماری روحی قدرت تشخیص شرایط این زن را ندارند. ای کاش جامعه ما بیشتر به وضعیت روحی و روانی افراد اهمیت می داد و قبل از اقدام به هر کاری مانند ازدواج، بچه دار شدن و اشتغال و گرفتن مسئولیت کار در خانه و جامعه افراد درمان می شدند. از نظر من وضعیت این مادر جگر سوز هست و ناشی از عدم درک درست اطرافیان و جامعه است که به این مصیبت دچار شده.

    • بدون نام

      وقتی که ارتباطی از نوع بزن بزیم عشق حال ب وجود میاد
      چه از طرف مرد یا زن
      می توان این نوع جنون را در افراد ردیابی کرد
      غیر اخلاقی در جامعه گستردگی پیدا کرده

    • فریا

      لعنت به این زندگی،همه شدندخیانتکار

    • هشت و نیم دقیقه

      هیچی نگو خانم,,بدجور ملت رو بردی توشوک بااین کارفرزندکشی که کردی

    • پرنیا

      بخدا زن گناه داره ولی نمیگم کار درستی کرد کار خوبی کرد شوهرش کشت چرا واقعا جونش به لبش رسیده ولی نباید بچه هاش میکشت حق مرد خیانتکار همینه خوبش کرده

    • مجید

      والا اگه شوهرش خطا کار هم بوده این طفلان بی گناه به چه گناهی قربانیه این موضوع باید باشن از نظر من این زن گناه کاره اونم از نوع نابخشوده قصاص هم دربرابر این جنایت حیوانی صفت بازم کمه فقط درپایان میگم خداازت نگذره حیوان بی صفت

    • کامروا

      اول اینکه.فارغ از این ماجرا .ومن به کسی تهمت نمی زنم .اولین این خانم های زیادی ضعف عقلی دارند واین هم یک نوع بیماری هست واکثر خانم های هم که ضعف عقلی دارند از نظر ایمانی ضعیف هستند.اما یک سوال فکر می کنید اکثر مجرمین٬ اشرار ٬مفسدین ٬اختلاس گرها ٬مسئولین دنیا طلب ٬واون آقایی که چند روز قبل همسر دومش (ازدواج موقت )راکشت .صاحب عقل هستند وبیمار روانی نیستند که بخواهیم یک نفر رو استنثا کنیم . .وخشم وخودپسندی نیرویی هست که هروقت شیطان مارو اغوا کند فعال میشوند وبعد یک اتفاق٬ دیگر تمام می شود . واصلا ربطی به بیمار بودن نیز ندارد .ولی این طور جنایاتی از خانم هایی که بیمار نیستند بر می آید ولی عوامل تاثیر برآن زیاد هستند . .ضمنا کاری به اینکه مرد آدم فاسدی بوده هم نداریم .خودخواهی وخشم .

    • بدون نام

      اینجا باورکنید اگر یک پسر یا یک آقا یک خانم را می کشت تمام این خانم ها که نظر دادن که گفتن قاتل بیمار روانی هست .آنجا می گفتن آقا را باید اعدام کنند وحتی هرچی حرفم اون قاتل بزنه می گویند دروغ است .بابا اصلا طرف بیمار باشه حالا شما مثلا خودتون جاش گذاشتید که شاید ما هم این بلا سرمون می آمد و بعد کسی ازمون دفاع نمی کنه واگه اعدامون کنند چی این دنیا پرید واوندنیا هم هیچ نه خانم ها عزیز من اگر جای پدر این خانم باشم لحظه ای حق رابه فرزندم نمی دهم چه بیمار باشد وچه نباشد وبیمار جانی نیز دلسوزی ندارد که به فکر درمانش باشیم

    • اسماعیل

      این زن یک زن خودخواه و مغرور و حسود اونن از نوع وحشتناکشه ،اگه راست میگفت فقط خودش رو میکشت ،نه اول بچه هاش رو ،اونم جلوت التماس کنن،این زن نباید اعدام بشه ،نباید سنگسار بشه ،این رو فقط باید داد دست داعش ،داعش خودش میدونه چکارش کنه ،فقط کاش تا داعش هنوز هستش زود تحویلش بدن .چون داعش هم داره نابود میشه .خدایا این زنها رو ب راه راست هدایت کن .نمیدونم خداوند زنها رو واسه ارامش افریده یا عذاب مرد .یا حق .لطفا از روی احساسات تصمیم نگیرید .

    • بدون نام

      منم زنی هستم که شوهرم خیانت میکنه.ولی خدا را شکر میکنم که دچار جنون نشدم.وبلایی سرش نیاوردم .به خاطر زندگی پسرم

    • سحر

      کار این زن وحشتناکه خیلی وحشتناک
      ولی شوهرش وخانواده ی خودش که میدونستن مریضه چرا بیماریشوجدی نگرفتن حتما باید جنایت میکرد تا بفهمن مریضه

    • اسماعیل

      خانم پرنیا هیچ کس حق کشتن کسی رو نداره ،مهریه رو بزاره اجرا و بره پی کاره خودش ،این ک بیاد شوهرش رو بکشه کار درستی نکرده ،و اگه شما مجرد هستین ک هیچی نظر شما قابل احترامه چون درکی از زندگی متاهلی ندارید ،و اگه متاهل هستین خدا به داد شوهرت برسه .من هم مخالف این هستم ک مرد چند تا زن داشته باشه ،ولی فراموش نکنید همین طور ک قانون واسه زن مهریه گذاشته ،واسه مرد هم چند همسری رو گذاشته ،مشکل از قانونه نه مرد ،اگه اشتباه باشه برین شکایت کنید ک چرا مرد باید زن مجدد اختیار کنه .خدایا این خانمها رو ب راه راست هدایت کن.

    • امیربوشهر

      فشارزندگی.مشکلات زیاده.

    • یه پدر

      چطوری دلت آمد بچه هاتو که پدرت در آمده بود بزرگشون کنی رو بکشی وای خدا نمیدونم چی باید به این زن گفت فقط خدایا تو شاهد چه چیزهای هستی و هیچ کاری نمیکنی وایییببیییییییییییییییییی

    • پدر بزرگ

      تمام نظرات راباهم خواندیم تقریبا همگی دریک سطح اما مهم ترینش من قبلا بارها گفتم ایکاش دیوارهای خانه شیشه ای بود تا ما بفهمیم تقریبا هفتاد درصدمان شکل همیم باز گفتم زن ومرد فقط خودشون میدونن چه بلایی سرهم اوردن هیچ کسی حتی قاضی در قضاوت مردده کدام درست میگویند سوال پیچ میکنه از علم وتجربه اش تا نتیجه بگیره خوب ان دیوار شیشه که گفتم ایجا صدق بابا زن ومرد اول بنای یکرنگی وصفا ومحبت چرا یواش یواش چپکی میشن زیاده خوتهی وتمام همین مرد در بیرون گرفتاره زن در خانه چیزی ازهم کم یا زیاد ندارن فقط چیزی که کم دارن دید بصیرت و زیادش هم منم منمه زن روستایی اصلا ازین خبر ها نداره زن عشایر اصلا ازین حرفها نداره ومرداشون هم همین حالا من بازم ازین ماده ببر وحشی میپرسم ایا بهتر شد ؟ اگر باصفای درون میگفتی مرد من فهمیدم تو در بیرون سرت گرمه بگو چرا چی کم داری اره باید هم مرد وهم زن یار همدیگر نه سوهان روح هم بحرحال اولین جرقه پایان این غم نامه روزی بوده که شروع شده خوشبختانه من خودم صدر صد عقیده دارم زنها هیپنوتیزم بلدن اصلا حس پانزدهم دارن ول میکنن تا خوب گند زندگیشون همه روخفه کنه انوقت تازه میگن من اله بله نه بابا اگر غصه زندگیت رابخوری نقطه جرقه اول زود اقدام وشروع نه با خشم بلکه با حیا ومحبت وبدور جنگ وجدل بخدا کار فیصله وتموم میشه اما میزارن تا مچ گیری کنن که نظرم به همین زنه خاک برسرت مچشو گرفتی حالا میری روی سکو مامور لگد میزنه چها پایه از زیر پات کنار خرخرت خر خر پاهات میلرزه و……دفتر عمرت فاتحه ایا درست شد واون بچه بیمادر وپدر که قرارشد بهزیستی نگهدارش باشه تمام ایام ان زجه خون ریزی جلوی چشمش بیاییم عاقل باشیم کمی ندیدن کمی گذشت واخرش کمی گفتن نه در جهت منم منم بلکه در جهت اصلاح وبرگشت

    • بدون نام

      خدا لعنت ت کنه چجوری دل ت اومد اون طفل معصوم ها را بکشی

    • كركي خان

      كامروانظرت منطقي نيست‘ ..

    • سمر تک پر

      چه معنی داره زن روشوهرش دست بلند کنه چه غلطا ,زنی که به جز چشم چیزی دیگه ای به زبونش بیاد باید دستاشو قلم کرد گیساشم از ته زد,تایادبگیره مرد یعنی چی,مقصرمرده بوده ادبش نکرده اینم هارشده همچین غلطی کرده,

    • راز

      هر کی هر چی میگه بگه ولی من دلم برای این زن هم میسوزه اونم یه قربانیست مثل مثل بچه هاش فقط این باید بیشتر زجر بکشه کاش زودتر بهش حکم اعدام بدن و اجراش کنن چون از این رنج راحت میشه

      من فقط نظر خودم رو گفتم دیگران هم هرچقدر میخوان به این خانم فحش بدن ولی لطفا نظرات من رو نقد نکنید هر کسی آزاده نظر خودش رو بگه مخصوصا پدر بزرگ

    • بدون نام

      آدم سالم که اینکارا رو نمیکنه صدر صدمشکل روانی داشته.

    • پدر بزرگ

      خانم راز مجددا سپاس دخترم دقیقا همینه ببینید در نظرهایمان هم گاها بهمدیگر تعنه زده پرخاش وتوهین جالبه اگر همین ما نظر دهنده ها در خیابان روبروی هم جرات نداریم چپ نیگا کنیم اما چون شناخته نمیشیم اینج را هم کردیم پایان عقده های حقارت البته بعضیا من خاکپای همه هستم نظر بدیم تا کسی مثل من برداشت کنه بخدا من دارم از نظرات شما برداشت میکنم که جامعه اطرافم چی میگن بحرحال تشکر راست میگی شما نظرت اینه من حق ندارم کنکاش کنم بعضیا که گفتم توخیابان منو ببینن سوراخ موش چنده انوقت اینجا حتاکی ودر نهایت همین چند نوشته شاید شاید وبازهم شاید در همان لحظه تصمیم گیری مثلا همین گربه وحشی یکهو جلو چشمش بیاد ای دیدی زنه این گفت یا مرده ان گفت ویاعلی تصمیم از روی معده که اخرش بفرما بحرحال ما فقط نظر دهنده هستیم ودر کل اگر کسی بخاد از نظرمون استفاده ان کند که نظر سازنده یادم نمیره دخترم رحیمی امد حرفهایی زد وبعدش گفت در مورد نظرات تصمیم میگیرم رفت ورفت دیگه نظر نداد ان بهترین نظر بود وبازبگم صدها مرتبه زن وشوهر خودشون میدونن چه بلایی سرهم اوردن ومن بشدت با جنگ وجدل در خونه مخالفم هردو باید زرنگ باشن تلنگور های زندگی رافهمیده وجلوگیر باشن نه با مچ گیری بلکه بادرایت به ساختن نه پاشیدن

    • بدون نام

      دوستان یه حشره ای هست واسای اینکه بچش زنده بمونه خودش میکشه تا غدای بچه بشه اما ما واسای یه صبحانه نخوردن دورهمی تمام عزیزانمون میکشیمم ای کاش به اندازه حشره وجدان داشته بودیم

    • علی

      واسای نطر پرنیا متاسفم

    • بلفکه

      اخه بنده خدادلش برابچهاش تنگ شده عیبی نداره مثله گوسفندسرشوببریدبره پیشه بچش گناه داره

    • خودساخته

      سلام با اینکه بنده حقیر در حد و اندازه ای نیستم که حرفی بزنم اما قدیما شنیدم که می گفتن یک نفر به حضور یکی از امامان (ع)میرسه و میره که چکار کنم که دیگه دزدی نکنم؟ حضرت میفرمایند، دروغ نگو!! اون شخص هم میره به فرض مثال چیزی می دزده!! هر وقت صاحب مال دزدی مراجعه میکنه! دزد بیان اون نصیحت می افته و دروغ نمیگه، مجبور میشه که قیمت مال دزدی را بپردازه!! بعد از چند بار دوباره به حضور آن حضرت میره و میگه که آقا من دروغ نگفتم ولی هر مال یا جنسی را میبرم! مالکیت این کالا میان، مجبور میشه دروغ نام کهن بیچاره شدم!!! اون حضرت به درد میفرمایند که دروغ، ام الفساد است،!! شما هرگاه دروغ نگی به هبچ کار بد یاد زشتی نزدیک نمیشی!!! حالا این افراد که اینطور مرتکب این ناشایسته ها میشن از دروغ است و الآن هم هم دروغ میگن به خیال رهایی!!! جون دروغ عادی شده کسی که دروغ نگه فکر میکنن دیوانه یا خل است!! مثل بنده بدبخت بیچاره تو سری خور، احتیاج به تعمق و تفکر است.

    • سپیده

      خدالعنت زن هایی روکه میدونن طرف زن داره ولی بخاطرمنافع خودشون به رابطه ادامه میدن.اگه فقط چنددقیقه خودشون وجای اون زن بیچاره که تمام امیدوجونیشوبرای این زندگی گذاشته بزارن.شایددیگه ازاین قبیل جنایات اتفاق نیوفته.کاش مردهاهم بیشتردرک میکردنند.انقدردروغ وانکارمیکنن که جونت به لبت میاد.امیدبه ان روز که همشون اهل وعاقل بشن...

    • عجوزه خانم

      اخه چرا.

    • بدون نام

      وقتی این خبر رو خوندم حالم خیلی بد شد تازه داشتم جریان اون ستایش معصوم رو کم کم فراموش میکردم که باز یه اتفاق هولناک دیگه خدایا عاقبت همه مونو ختم به خیر کن

    • Neymar

      نه بابا

    • بدون نام

      لایک کامروا واسماعیل

    • بدون نام

      مگه این قاتل استغفرالله جای خدابودکه حکم به مرگ شوهرش داداگه مردبدبخت به قول این جانی فاسدومعتادهم بوداین انگل حق کشتنش رونداشت خداازش نگذره حالامیگه مریضم همین که سه تاقتل انجام دادبخدااین ازمنم سالم تره مطمئنم من نظرات کسی رونقدنمیکنم ولی بعضی ازنظرات با انسانیت مغایرت دارن فامیلای مقتول که درمطالب قبلی گفته بودن چه مردخوب وانسانی بود به حرفای ای زن جانی توجه وطرفداری نکنید خداناراض میشه

    • جوجو

      حتی اگه شوهرشم خیانت کرده باشه نباید دست به چنین کاری میزد.طلاق میگرفت میرفت.البته این خانم تعادل روانی نداره و کسی که سالم باشه بچه هاشو نمیکشه.اون لحظه نمیفهمیده داره چیکار میکنه و بعدش دیگه فایده ای نداشته...ما هم سعی کنیم الکی قضاوت نکنیم و کسی رو مسخره نکنیم چون ممکنه همین اتفاق برای خودمون رخ بده.خدا به همه ی ما کمک کنه

    • شاکی کامروا و بابابک

      خدایا منو بکش بسوزون سرم راببر ک از دست چرند گویی آقا کامروا عزیز و دوست داشتنی و پدر بابابزرگ که هوای گردن کلفتی های جوونی کرده اگه دروغگو نباشه که گفته هفتاد سالمه از دست این همه غلط و غلوط گویی این بزرگوار پدر عزیز آقا بابابزرگ راحت بشم تا تو خیابوون سراغ لانه موش نگردم

    • مهتاب

      این خانم سلامت روحی روانی نداره دچار جنون آنی میشه و اینو کاملا از روی رفتاری که ازش سر زده میشه فهمید چون اگه اینطور نبود فقط شوهرش رو میکشت سوء تفاهم نشه کشتن همسر رو توجیه نمی کنم میخوام بگم هیچ مادری در صورت سالم بودن امکان نداره محاله چنین کاری بکنه پس خواهشا از روی تعصب نسبت به هم جنس قضاوت نکنیم . گرفتن جون آدما فقط مختص خداست هیچ بنده ایی تحت هیچ شرایطی در صورت سلامت روانی حق چنین کاری رو نداره چه زن باشه چه مرد هر کاری یه راه عقلانی و قانونی داره پس در این مورد خاص اگه بخواهیم قضاوت دیگه ایی بکنیم و از روی تعصب و احساس قضاوت کنیم سلامت روحی روانی و عقلانی خودمون رو زیر سوال میبریم

    • علی رحیمی

      شوهرش باید واسه بیماری این خانم تلاش میکرد.
      این خانم اگه بخشیده هم بشه خودش عذاب سختی میکشه وقتی بفهمه چه کاری کرده .کاملا مشخصه که این رفتار عادی و عقلانی نیست .

    • علیرضا

      نظرات اکثریت ( نه همگی) احمقانه؛مغرضانه و از روی احساسات لحظه ای هست.بخدا آدم خنده ش میگیره از خوندن کامنتا. با خوندنشون آدم میفهمه چندنفرتون عین همین زن روانی و جانی هستید و فقط موقعیت براتون پیش نیومده. هم مرد هم زن.ماشالا صاحب علم هم که هستید و عالم دهر. خدا شفا بده

    • بدون نام

      این قتلهای خانوادگی در ایران داره زیاد میشه تو را خدا به هم توجه کنید و عشق را از هم دریغ نکنید اخه ادم چه بگه من وقتی این خبر را خوندم گریه ام گرفت و هر بار دلم برای این زن بدبخت بیشتر سوخته چطور میخواد بدون بچه هاش نفس بکشه دختر بدبختش توی این سن حساس چطور این موضوع را هضم می کنه تو را خدا مواظب خوبیهای هم باشیم زندگی عرصه ی تاخت وتاز نیست وقتی پیمان می بندیم که زیر یه سقف زندگی کنیم به عهد خود وفا کنیم پدر و مادر تنها دلخوشی بچه ها هستند شِما هر چه از هم متنفر باشید باز بچه پناهی جز شما ندارد

    • وطن

      دوستان لطفا قبل فرستادن نظرتون یکبار بخونیدش و غلط ها را درست کنید من بعضی از نظرات راکه میخونم سر و ته نداره اصلا معلوم نیست منظور طرف چیه و چی میگه و جمله بندی ها بکل غلط غلوطه و نا مفهوم.با عرض پوزش از همه دوستان کارشناس.

    • behi

      نظر آقای اسماعیل قابل قبول نیست...دلت برای بچه ات تنگ شده بروبمیر چطوردلت اومد پسر۴ سالتو بکشی داشت بهت التماس میکرد...من پسر ۴ ساله دارم وقتی یه دونه میزنم یادعوامیکنم عذاب وجدان میگیرم آخه سنگدل بیرحم

    • لیلا

      از یه طرفی این‌خانم‌واقعا کارش اشتباه بوده اون بچه ها گناهی نداشتن از یه طرفم‌ تواین‌دوره اخه کی جای پدرو مادرومیگیره کی از بچه ها مراقبت میکنه این‌خانم به این چیزا فک کرده.تازه من یه زنم اگه همسرم بهم‌بی اعتنا باشه دیوونه میشم اون‌بیچاره حتی همسرش نبردش واسه مداوا .خیانت تو
      جامعه بیداد میکنه .جامعه ی ما ایرانیا‌ واقعا داره سقوط میکنه حتی دیگه‌آدم‌متاهل جرائت نمیکنه بره تو خیابون .خدا کمکش کنه خیلی سخته

    • بدون نام

      فقط و فقط نظرات کامروا و خودساخته و مخصوصاااااااااااااااااااآااااااااااااااااپدر بزرگ گرامی را قبول دارم و الباقی نظرات ...

    • بدون نام

      درد بزرگی داشته ولی کسی نبود درکش کنه

    • ضیاءارباب

      توازداعش بدتری ؟حیوان بابچه اش این کارونمیکنه

    • محمد

      تااین حدعقب مانده، توکه مردها رانمیشناسی چرا ازدواج کردی ؟وقتی یه زن میشه برج زهر مار، شوهرش توفکر یکی دیگه س ولی نمیگه.شوهرداری بلد باشی بگو جزغاله باشی شوهرت دوستت داره .تمام بدبختی زیر سر زن بی تجربه س.
      توزندگی اگه دیدید مردتون با کسی خودتون خودتون برید خواستگاری .بعدش اگه وصلتی هم صورت گرفت ونتونستی باهاش بسازی خودتو وبچه ی بی گناه رو نکش دادگاهی هست هرچند صبر دوتا دادگاه زمینی ودادگاه خدایی درتوان مانیست وهردوتا بخوای حقتو بگیری جونت در میاد ولی ازاین بهتر کسانی روبکشی که ازدیدن اونا نفس میکشی .

    • بدون نام

      امان از مرد خیانتکار که زن را روانی و خانواده را از هم میپاشد.خدا لعنت کند خیانتکاران را چه زن چه مرد.

    • جاوید

      اونایی که میگن روانی...ماهمه روانی هستیم.

    • پدر بزرگ بابک

      باارادتم بهمه شما همراهانم من پیر مرد هفتاد ساله بنا بدلایلی برام محفوظه مدتی امدم در کنارتان براستی حرف دلم در غالب نظریه ابراز وخودم برداشتهایی برای منظوری الهی شکر به نتیجه رسیدم اغلب مردم فکرشون باری بهرجهته وعمیق نیستن ومهم تر خیلیها عقده دارن وبا تعنه بهمدیگر بخاسته خود میرسن منهم برداشتم را انجام این اخرین پیامم بحضور همه همراهانم اما یک نصیحت پدرانه اولا قضاوت بسیار مهم ودر دستور خدا اگر بود غیبت واگر نبود تهمت سعی کنیم در قضاوت خود فراموش ودرضمن نصیحتم به همه مردان وزنان خوشبخت که اصلا به این نظرها نیازی ندارن هیچوقت حرف خانه به بیرون نبرده وهیچ وقت از حرف مردم استفاده نکنید گذشت وگذشت وفرصت بهمدیگر تا ایام بکامتان باشد ذراینجا ان چند نفری که توهین کردن رابخشیده انشاا خدا هم ببخشد یاعلی مددی

    • بدون نام

      پدرجان بابک شماچراخداحافظی میکنی مامیخواییم ازنظرات جنابعالی درس بگیریم به عده ای هم ندانسته توهین میکنن اهمیت ندین اینجاهمه نظرمیدن واین سایت مختص عده ای نیست

    • بدون نام

      تا حالا صدبار خدا حافظی کردی دوباره با اسمای دیگه برگشتی مردی برو دیگم نیا

    • شهرياري

      اغاعليرضانظرت ارتباطي به موضوع نداشت.جرامغلته ميكني دادا

    • ایران

      اسکیزوفرنی داره،متاسفانه جامعه پر از اینجور افراده،

    • بدون نام

      نتیجه وصلت دو تا دیوانه....
      این یک جمله برای وصف شرایط این دو نفر و خانوادشون کافیه:
      -با همسرت چطور آشنا شدی؟ در راه دبیرستان؛ و این آشنایی منجر به ازدواج ما شد.

    • بدون نام

      چرتوپرت داره میگه اعضاب بدنشو غط کنید ای خداخودت مجازاتش کن اون طفله معصوماچه گناهی کرده بودن که اینجوری عذابشون دادی حیف که فوش نمیشه داد

    • Malek

      بخاطر خيانت مرده اين مشكلات پيش اوومده خدا لعنت كنه هرچى خاعنه

    • بیتا

      تازه دلت براشون تنگ شده حقته تا تو باشی بچه و همسرتو نکشی

    • بدون نام

      امان از دست داستان خیانت چه مرد چه زن . بله آدمی که خیانت ببیند دیوانه میشود این هم دیوانه شده کاش خودش هم میکشت راحت میشد

    • niaz

      خوب از اعمال و تاریخچه ی گذشته ی این زن کاملا مشخصه که آدم نرمالی نبوده شوهرشم اگه کاری کرده حق داشته این زنیکه اگه آدم سالمی بود نهایتا باید فقط شوهرشو میکشت ولی با کشتن بچه هاش ثابت کرد یه روانیه تمام عیاره خودش داره میگه توهم زده که شوهرش میخواد آتیشش بزنه!جالبترین قسمت ماجرا هم اینه که نوبت به کشتن خود آشغالش که رسیده عقلش سر جاش اومده!!!

    • khordad

      اونایی که میگن مرده خیانت کرده زنه دیوونه شده حق داشته بکشه و اینجور مردا رو باید کشت توجه داشته باشید در این صورت از هر 10 تا مرد هفت هشت تاش شرایط کشته شدن دارن!!! خانوما سریع چاقوها رو بردارید دست به کار شید.......

    • بدون نام

      لا اله الا الله یا صاحب الزمان الغوث الامان من شر اخر الزمان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج