۴۲۰۷۶۸
۱ نظر
۵۰۱۷
۱ نظر
۵۰۱۷
پ

معرفی نسل جدید هیوندای ورنا

هیوندای از نسل جدید سدان کوچک ورنا/اکسنت خود برای اولین بار در نمایشگاه خودروی چنگدو چین ۲۰۱۶ رونمایی کرد. این خودرو ابتدا قبل از عرضه در بازارهای دیگر، برای فروش در چین عرضه خواهد شد و سپس به دنبال آن در سال ۲۰۱۷ در بازارهای دیگری مثل هند برای فروش ارائه خواهد شد.

وب سایت پدال: هیوندای از نسل جدید سدان کوچک ورنا/اکسنت خود برای اولین بار در نمایشگاه خودروی چنگدو چین ۲۰۱۶ رونمایی کرد. این خودرو ابتدا قبل از عرضه در بازارهای دیگر، برای فروش در چین عرضه خواهد شد و سپس به دنبال آن در سال ۲۰۱۷ در بازارهای دیگری مثل هند برای فروش ارائه خواهد شد.

معرفی نسل جدید هیوندای ورنا

هیوندای در طراحی نسل جدید اکسنت از زبان طراحی جدید خود که قبلاً شاهد استفادهٔ آن در خودروهایی چون نسل جدید سوناتا و الانترا بوده‌ایم استفاده کرده است. این زبان طراحی متشکل از یک جلوپنجرهٔ بزرگ شش‌ضلعی، چراغ‌های جلوی شفاف با LED و دی‌لایت، سپر اسپرت، پروژکتورهای زاویه‌دار، چراغ‌های عقب LED، ستون C بازطراحی‌شده و یک اسپویلر ادغام‌شده در بدنه است. نسل پنجم هیوندای ورنا/اکسنت ۴.۳۸ متر طول، ۱.۷۲ متر عرض و ۱.۷۲ متر ارتفاع دارد درحالی‌که فاصلهٔ بین دو محور آن‌هم ۲.۶ متر است.

معرفی نسل جدید هیوندای ورنا

همچنین در فضای داخلی اکسنت جدید هم نشانه‌های از طراحی خودروهایی مانند الانترای جدید دیده می‌شود. نسخهٔ چینی این خودرو در داخل دارای تریم تمام مشکی به همراه رنگ نقره‌ای در اطراف کنسول وسط، دریچه‌های تهویه، صفحه‌نمایش لمسی و روی غربیلک فرمان است. اکسنت جدید مجهز به امکاناتی چون نمایشگر ۸ اینچی، تهویهٔ اتوماتیک، چراغ‌ها و برف‌پاک‌کن‌های خودکار، دو ایربگ به‌صورت استاندارد و شش ایربگ در نمونهٔ فول آپشن، ترمزهای ABS و EBD و… خواهد بود.

معرفی نسل جدید هیوندای ورنا

معرفی نسل جدید هیوندای ورنا

معرفی نسل جدید هیوندای ورنا

برای هیوندای ورنا ۲۰۱۷ در چین دو موتور بنزینی ۱.۴ و ۱.۶ لیتری ارائه شده است که به ترتیب ۱۰۰ و ۱۲۳ اسب بخار قدرت دارند. نیروی هردوی این موتورها به‌صورت استاندارد توسط یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی به چرخ‌های جلو انتقال میابد درحالی‌که امکان سفارش یک گیربکس شش سرعتهٔ اتوماتیک به‌صورت آپشن هم وجود دارد. برای بازار هند نیز همان موتورهای دیزلی ۱.۴ و ۱.۶ لیتری CRDi نسل فعلی به همراه گیربکس‌های دستی و اتوماتیک ارائه خواهد شد.

معرفی نسل جدید هیوندای ورنا

مدیرعامل هیوندای هند در مصاحبه‌ای گفته است که هند یکی از مراکز تولید نسل جدید هیوندای ورنا خواهد بود. تولید ورنا در این کشور علاوه بر تأمین نیاز بازار داخلی هند، برای صادرات هم برنامه‌ریزی شده است. البته میزان صادرات هنوز نهایی نشده ولی قطعاً صورت خواهد گرفت.
معرفی نسل جدید هیوندای ورنا
هیوندای برنامه دارد همانند کراس‌اوور کوچک کرتا که در هند تولید و صادر می‌شود، ورنا را هم از این کشور به بازارهای سراسر جهان صادر کند. بااین‌حال هنوز معلوم نیست چه کشورهایی ورناهای تولید هند را دریافت خواهند کرد. انتظار می‌رود فروش این خودرو با قیمت پایهٔ حدود 11 هزار دلار از نیمهٔ دوم سال آینده در هند آغاز شود.
معرفی نسل جدید هیوندای ورنا
معرفی نسل جدید هیوندای ورنا
معرفی نسل جدید هیوندای ورنا
معرفی نسل جدید هیوندای ورنا
معرفی نسل جدید هیوندای ورنا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این خودرو با این کیفیت و زیبایی 11هزار دلار یعنی نهایتا تا 36 میلیون تومان عرضه میشود. بعد اینجا 405 بی کیفیت چینی سازی شده رو با این قیمت باید خرید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج