۴۲۱۴۱۱
۱ نظر
۵۰۴۷
۱ نظر
۵۰۴۷
پ

ترامپ به دادگاه می رود

دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا قرار است ۲۸ نوامبر (۸ آذر) به خاطر شکایت علیه وی و دانشگاه ترامپ در دادگاه حاضر شود؛ دادگاهی که احتمالا پیش از مراسم سوگند ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا شاهدینی را احضار خواهد کرد.

خبگرزاری ایسنا: دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا قرار است ۲۸ نوامبر (۸ آذر) به خاطر شکایت علیه وی و دانشگاه ترامپ در دادگاه حاضر شود؛ دادگاهی که احتمالا پیش از مراسم سوگند ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا شاهدینی را احضار خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس؛ گونزالو کوریل، قاضی منطقه‌ای آمریکا که از سوی ترامپ به غرض ورزی و تعصب متهم شده امروز (پنجشنبه) جلسه‌ای را حول محور دستورالعمل‌های هیات منصفه و اینکه چه مدارکی اجازه دارند در دادگاه ارائه شوند برگزار کرد. در بین سوالاتی که امروز به آنها رسیدگی می‌شود دادخواست وکلای دفاع ترامپ نیز قرار دارد مبنی بر اینکه هر گونه بیانیه مطرح شده از سوی ترامپ یا درباره وی در جریان کمپین ریاست جمهوری از پرونده کنار گذاشته شود. این درخواست در رابطه با توییت‌های ترامپ، فیلم منتشر شده از اظهارات تند جنسی ترامپ درباره زنان، سابقه مالیاتی‌اش، مطالب افشا شده درباره بنیاد خیریه خصوصی‌اش و انتقادات عمومی درباره قاضی این پرونده به کار می‌رود.

دنیل پتروچلی، وکیل ترامپ ماه گذشته به قاضی گفت: شواهد مربوط به کمپین انتخاباتی به این پرونده تخلف مدنی ارتباطی ندارند و ممکن است هیات منصفه را تحت تاثیر قرار داده و حق یک دادگاه عادلانه را به خطر اندازد.

وی هشدار داد این مسئله که اجازه داده شود هیات منصفه اظهارات ترامپ را در این پرونده مد نظر قرار دهد خطرات جبران ناپذیری را به متهمان پرونده وارد کرده، باعث اشتباه شدن مسائل و اتلاف وقت می‌شود.

این شکایت در سال ۲۰۱۰ میلادی از طرف ثبت نام کنندگان سابق دانشگاه ترامپ تنظیم شد که ادعا کرده‌اند دانشگاه ترامپ به عنوان یک دانشگاه معتبر نیست و سمینارها و کلاس‌هایی را در سراسر کشور به عنوان برنامه‌های تلویزیونی برگزار می‌کند و مردم را تحت فشار می‌گذارد تا برای دریافت مدرک مربی گری ۳۵ هزار دلار پرداخت کنند و در نهایت در تحقق وعده‌اش برای آموزش موفق در زمینه املاک و مستغلات ناکام است. این ادعاها بیانگر شکایت‌های مشابهی در سندیگو و نیویورک است.

پتروچلی پیشتر به خبرنگاران گفته بود که ترامپ قصد دارد در اکثر جلسات دادگاه‌ها شرکت کند و شهادت دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لطفا. اینقدر. از ترامپ. ننویسد. اویک. احمدی نژاد دیگر است. باخدا باشید فکری. اساسی برای بیکاری. جوانان بیابید. که درحال. خطر آفرینی است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج