جاباما
۴۲۱۷۱۷
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

نظری: به حکم سعید مرتضوی اعتراض داریم

وکیل تأمین اجتماعی با بیان اینکه در حکم صادره برای مرتضوی حداقل‌ترین درنظر گرفته شده، گفت: ما قطعاً به این حکم اعتراض می‌کنیم.

خبرگزاری فارس: مجتبی نظری وکیل تأمین اجتماعی در حاشیه بازدید از بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، در خصوص حکم صادره برای سعید مرتضوی گفت: دادگاه حداقل‌ترین مجازات را براساس حکم صادره برای مرتضوی درنظر گرفته است.

وی با بیان اینکه باید رد مال انجام شود، گفت: باید یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان پول به سازمان تأمین اجتماعی بازگردد و اگر این اتفاق بیفتد، ما حتی دیگر راضی به شلاق خوردن مرتضوی هم نیستیم.

نظری با بیان اینکه دادگاه تنها می‌خواسته یک محکومیت داده باشد، گفت:‌در این پرونده باید طبق قانون اختلاس و ارتشاع عمل شود.

وکیل تأمین اجتماعی ادامه داد: مرتضوی به نمایندگان مجلس پول داده است، نماینده مجلس که وظیفه‌اش پول گرفتن از سازمان نیست، اگر هم قرار بود به آدم‌های مستضعف حوزه انتخابی خود کمکی کند، مجلس خودش بودجه داشت و نیازی نبود از سازمان پولی گرفته شود.

نظری تأکید کرد: قطعا پس از ابلاغ رسمی حکم، اعتراض خود را تقدیم دادگاه خواهیم کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمود

      با سلام از آقای نظری تقاضا داریم بعنوان یک باز نشسته 30 سال حق بیمه پرداخته ام به دو نکته توجه کنند اول اینکه سازمان تامین اجتماعی یک سازمان خصوصی ومتعلق به گارگران است با دخالت دولت قبل وزارت خانه شده اصلا موافق نیستیم دوم بخاطر اینکه دولت از امکانات تامین اجتماعی برای عموم استفاده کند این کار را با بودجه و پس انداز کارگران کرده چرا دیگه پول نقد تامین اجتماعی را اقای مرتضوی بر میداره میده به نمایندگان مجلس مگر نمایندگان خودشان طرح هماهنگ سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی سالها پیش تصویب نکردن میدانند که به بهانه نبود بودجه سالها ما بازنشستگان زیر خط فقر را منتظر گذاشتند آخه این کارها خدا را خوش میاید حالا ما منتظران اگر قبل از افزایش حقوق های عقب افتاده بمیریم پیش خدا حلال نمیکنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج