۴۲۲۱۲۸
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

رکوردی عجیب از محبوب ترین مرورگر دنیا

گوگل دیروز اعلام کرد که تاکنون مرورگر گوگل کروم بر روی ۲ میلیارد دستگاه گوشی و کامپیوتر نصب شده است. طبق آماری که مدتی پیش اعلام شد، این مرورگر بیش از یک میلیارد نفر عضو فعال دارد.

وب سایت کلیک: گوگل دیروز اعلام کرد که تاکنون مرورگر گوگل کروم بر روی ۲ میلیارد دستگاه گوشی و کامپیوتر نصب شده است. طبق آماری که مدتی پیش اعلام شد، این مرورگر بیش از یک میلیارد نفر عضو فعال دارد.
رکوردی عجیب از محبوب ترین مرورگر دنیا

تقریبا همه ما می دانیم که گوگل کروم محبوب ترین مرورگر در سراسر جهان است؛ اما شاید ندانید این محبوبیت تا چه میزانی است. گوگل دیروز اعلام کرد که تا این لحظه گوگل کروم بر روی ۲ میلیارد دستگاه گوشی، تبلت و کامپیوتر نصب شده است.

البته این موضوع به معنای این نیست که هر روز ۲ میلیارد کاربر از این مرورگر استفاده می کنند و این آمار فقط بیانگر این است که این مرورگر تاکنون بر روی ۲ میلیارد دستگاه نصب شده است. آخرین آمار مربوط به کاربران گوگل کروم مشخص کرد که این مرورگر یک میلیارد نفر عضو فعال دارد؛ اما به دلیل اینکه این آمار در ماه آپریل منتشر شده است، در حال حاضر دیگر ارزش چندانی ندارد.

گوگل در حال حاضر در حال ارائه چندین سرویس است که بیش از یک میلیارد نفر کاربر از آن ها استفاده می کنند که شامل جیمیل، سیستم عامل اندروید، گوگل مپ، موتور جستجوی گوگل، سرویس یوتیوب و مرورگر گوگل کروم می شود. به نظر می رسد میزان نصب مرورگر گوگل کروم بر روی دستگاه های مختلف، در آینده از این میزان هم بیشتر شود.

دلیل افزایش چشمگیر میزان کاربران مرورگر گوگل کروم این است که تمام دستگاه های اندرویدی با این مرورگر عرضه می شوند و از سویی دیگر در سرویس های گوگل نیز از عملکرد خوبی برخوردار است؛ اما یکی از دلایل اصلی محبوبیت بسیار زیاد این مرورگر، عملکرد عالی آن است. قطعا مرورگرهایی همانند فایرفاکس و سافاری نیز بسیار خوب هستند؛ اما موضوعی که باعث متمایز شدن گوگل کروم از سایر مرورگرها شده است، این است که گوگل کروم اولین مرورگری بود که امکان استفاده از افزونه ها را به منظور افزایش قابلیت های مرورگر، برای کاربران فراهم کرد.

تمام این موارد باعث نمی شود که گوگل کروم را یک مرورگر عالی و بی نقص بدانیم. قطعا گوکل برای اینکه گوگل کروم در صدر باقی بماند، باید همواره تغییراتی را در مرورگر خود ایجاد کند. بدترین عیب گوگل کروم اشغال میزان نسبتا بالایی از حافظه رم و پردازنده در سیستم عامل ها، مخصوصا در سیستم عامل مک است؛ بنابراین گوگل برای کاهش میزان فضای اشغال شده از حافظه رم و پردازنده توسط مرورگر خود و همچنین کاهش مصرف باتری آن، باید معایب آن را برطرف کند و این مرورگر تنها در این صورت می تواند در آینده جایگاه خود را حفظ کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی از تبلتها وگوشیها بصورت پیش فرض این مرورگر را نصب میکنند بنابراین این آمار نمیتواند۱۰۰٪قابل استناد باشد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج