جاباما
۴۲۴۶۴۵
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

رابطه گزینه وزارت خارجه ترامپ با منافقین

یکی از گزینه‌های تصدی وزارت خارجه دولت جدید آمریکا، در زمانی که گروهک تروریستی منافقین در فهرست سازمان‌های تروریستی واشنگتن قرار داشته از این گروه پول دریافت کرده است.

خبرگزاری فارس: شواهد جدید نشان می‌دهند «رودی جولیانی»، شهردار اسبق نیویورک که گزینه‌ احتمالی تصدی پست وزارت خارجه یا دادگستری در دولت بعدی آمریکا است با حمایت از گروهک تروریستی منافقین احتمالاً قوانین آمریکا را نقض کرده است.

حمایت‌های «جولیانی» از منافقین در زمانی صورت گرفته‌اند که این گروه هنوز در فهرست سازمان‌های تروریستی وزارت خارجه آمریکا قرار داشته و به همین سبب ناقض قوانین آمریکا محسوب می‌شوند.

روزنامه واشنگتن‌پست «جولیانی» را یکی از ارشدترین مقام‌های آمریکایی که همواره از «مجاهدین خلق» حمایت می‌کند، توصیف کرده است. سازمان منافقین نیز از منظر این رسانه، سازمانی مبتنی بر «کیش شخصیت» دانسته شده است.
رابطه گزینه وزارت خارجه ترامپ با منافقین

به نوشته این روزنامه، سال ۲۰۱۲ وزارت خزانه‌داری آمریکا به تحقیق درباره قانونی بودن یا نبودن هزینه‌هایی پرداخت که سازمان منافقین به فهرست طویلی از سیاستمداران آمریکایی از جمله «جولیانی» برای سخنرانی در مراسم‌هایش پرداخت می‌کرد. به سبب آنکه منافقین در آن زمان هنوز در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار داشت دریافت پول از آن خلاف قوانین آمریکا محسوب می‌شد.

جولیانی بین سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ چندین سخنرانی در حمایت از خروج منافقین از فهرست سازمان‌های تروریستی وزارت خارجه ایالات متحده آمریکا انجام داد. وی همچنین مارس ۲۰۱۳ در پاریس در یک سخنرانی در کنار سرکرده این گروهک تروریستی، مریم رجوی، قرار داشت.

در همان ماه، تحقیقات خزانه‌داری آمریکا درباره پول‌های پرداختی به سیاستمداران این کشور علنی شد. این تحقیقات نشان می‌داد «اد رندل»، فرماندار وقت پنسیلوانیا به خاطر انجام فعالیت‌هایش در حمایت از منافقین به دادگاه احضار شده است. واشنگتن‌پست نوشته «رندل» به خاطر حضور در یکی از تظاهرات‌های این گروه مبلغ ۲۰ هزار دلار پول دریافت کرده است.

اینکه جولیانی برای سخنرانی‌هایش در طرفداری از منافقین چه مقدر پول دریافت کرده مشخص نیست اما تردیدی در این وجود ندارد که او چندین بار در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ چندین سخنرانی در حمایت از این تروریست‌ها انجام داده است.

اما جولیانی تنها وزیر بالقوه‌ دولت بعدی آمریکا نیست که طرفداری از تروریست‌های منافقین را در کارنامه دارد. «جان بولتون»، سفیر اسبق آمریکا در سازمان ملل و «جیمز وولسی»، رئیس اسبق سازمان سیا نیز فعالیت‌هایی در طرفداری از این گروه انجام داده‌‌اند، اگرچه میزان تعاملات آنها با منافقین کمتر از جولیانی بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مرگ بر منافین و مریم رجوی ومسعود رجوی از داعشم بدترن اینا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج