۴۲۶۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

دیدار دوباره عادل الجبیر با نمایندگان کنگره آمریکا

وزیر خارجه عربستان برای دومین بار با نمایندگان کنگره آمریکا دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری تسنیم: عادل الجبیر، وزیر امور خارجه عربستان سعودی برای دومین بار در سه روز گذشته با برخی نمایندگان گنگره آمریکا دیدار دیدار کرد.

خبرگزاری رسمی عربستان روز جمعه اعلام کرد عادل جبیر و محمد آل شیخ وزیر مشاور و عضو کابینه این کشور پنجشنبه شب با سناتور جان مک کین رئیس کمیته خدمات نظامی و سناتور أورین هاچ رئیس کمیته امور مالی مجلس سنای آمریکا درباره موضوعات مهم مورد علاقه دو کشور و روابط و همکاری دو جانبه ریاض و واشنگتن در بخش های مختلف گفتگو کردند.

عادل جبیر و و محمد آل شیخ سه روز قبل هم با تعدادی از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا گفتگو کرده بودند.

خبرگزاری آناتولی گزارش داد: کنگره آمریکا سپتامبر گذشته حق وتو باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا را بر ضد پیش نویس قانونی را که به موجب آن به خانواده های قربانیان ۱۱ سپتامبر اجازه می دهد از عربستان شکایت کنند،‌ ابطال کرد.

عربستان سعودی اخیرا از قانون «عدالت بر ضد حامیان و طرفداران تروریسم » موسوم به قانون « جاستا » به شدت انتقاد و درباره پیامدهای این قانون و تاثیر آن بر روابط ریاض و واشنگتن هشدار داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      این وهابی بی همه چیز، راه افتاده رفته اونجا به التماس کردن و تلاش میکنه که همه را بر ضد ایران هماهنگ کنه، و حکومت وهابی سعودیها را از سقوط نجات بده، اون وقت آقایون دولتیهای ما دست رو دست گذاشتند و در حال تماشای سناریوها هستند، ای بابا،،،،،، شما هم زرنگ باشید، خدعه کنید، اینکه میتونه بعضی اوقات جایز باشه، چرا باید مرگ بگید، دست دوستی ظاهری بدید، زرنگ باشید، برای جون مردم ارزش قایل باشید،

    • بدون نام

      برادر من نگران نباش وهابی ها عددی نیستند نترس بزار هر کاری دوست دارند بکنند دنیا باید به هم بریزه با این همه جنایت خیانت فقر و بدبختی نداری زن کشی پدر کشی قتلهای وحشتناک اسید پاشی این نسل خاین باید از دنیا بره هر جایه دنیا که باشند اینا هم تیرشونو پرتاب کنند ببینیم چی میشه فعلاً کشور ما امن ترین کشور دنیاست بزار زورشونو بزنند تا نوبتشون بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج