۴۲۶۳۸۶
۵۰۴۵
۵۰۴۵
پ

زیباترین و رویایی‌ترین جاده کوه‌های آلپ!

اگر هستین دنبال زیباترین و رویایی ترین جاده روی زمین! وقتش رسیده که سری به ارتفاعات بزنین. ارتفاعات کوه های آلپ در کشور زیبای اتریش که زیباترین و میشه گفت مرتفع ترین جاده رو در دل دارن و به حدی شگفت انگیزن که می تونن تنها با دیدن باشن برای هر نوع دردی درمان!

وبسایت همگردی: اگر دنبال زیباترین و رویایی ترین جاده روی زمین هستین! وقتش رسیده که سری به ارتفاعات بزنین. ارتفاعات کوه های آلپ در کشور زیبای اتریش که زیباترین و میشه گفت مرتفع ترین جاده رو در دل دارن و به حدی شگفت انگیزن که می تونن تنها با دیدن باشن برای هر نوع دردی درمان!

کوه ها باز شدن و جاده ای در دل آنها در حال گذر است با نمایشی بزرگ از کوه های آلپ که خود کوه ها هم عظیم ترین در آروپا هستن و به تنهایی جذابیت خودشون رو دارن. این جاده های فوق العاده با ارتفاع 3798 متری از زمین بین یخچال های طبیعی آلپ به شما صد در صد منظره ای نشان خواهند داد نظیرش جای دیگر نیست و در ذهن شما ماندگارن تا لحظه آخر زندگی. جاده ای بالای ارتفاعات با نمایشی پانورامایی از برف ها و کوهستان و طبیعتی آروم در منطقه ای محافظت شده. مطمئنن رانندگی در این جاده هیجان انگیزترین اتفاق ممکن است حتی مسیرهایی برای پیاده روی روی این جاده تعبیه شده بی نهایت لذت بخش و رمانتیک. تجسم کنین در حال رانندگی یا پیاده روی هستین سمت راست یا چپ، این جاده رویایی نمایش میده به شما از حیوانات نادر و کمیاب کوهستان آلپ نظیر بزهای کوهی در منطقه حفاظت شده و پارک ملی Tauern.

زیباترین و رویایی‌ترین جاده کوه‌های آلپ!

این جاده رویایی که Grossglockner نام داره برای هر سری از عابران و مسافران جذابیت های متفاوتی رو به تصویر می کشه. هزاران بار هم که از روی این جاده بگذرین زیبایی هایی منتظرن تا برای شما نمایش های فراموش نشدنی اجرا کنن. رانندگی روی ارتفاعات کوهستان و این جاده حتی موتور سواری، ماجراجویی است به نوبه ی خود.

این جاده زیبا از ماه مه تا اکتبر باز است و هر سال هزاران گردشگر با برنامه ریزی و خرید بلیط و از همه مهمتر گرفتن نوبت لحظه شماری می کنن تا بتونن از نزدیک این شگفتی های طبیعت رو لمس کنن و با چشم شاهد زیبایی های موجود در کوهستان و ارتفاعات باشن.

شما هم می تونین زیبایی ها رو ببینین فقط کافیه به ما ملحق شین تا با هم نگاهی بندازیم به عکس های این جاده خیره کننده و دره هایی به معنای عشق.
زیباترین و رویایی‌ترین جاده کوه‌های آلپ!
زیباترین و رویایی‌ترین جاده کوه‌های آلپ!
زیباترین و رویایی‌ترین جاده کوه‌های آلپ!
زیباترین و رویایی‌ترین جاده کوه‌های آلپ!
زیباترین و رویایی‌ترین جاده کوه‌های آلپ!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج