جاباما
۴۲۶۷۵۶
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

درد دل یک پزشک با وزیر بهداشت

وزیر بهداشت در روز دوم سفر خود به استان بوشهر از مرکز جامع خدمات سلامت سیدالشهداء، مرکز آموزش بهورزی و نیز بیمارستان امیرالمومنین(ع) گناوه بازدید کرد.

خبرگزاری ایسنا: وزیر بهداشت در روز دوم سفر خود به استان بوشهر از مرکز جامع خدمات سلامت سیدالشهداء، مرکز آموزش بهورزی و نیز بیمارستان امیرالمومنین(ع) گناوه بازدید کرد.

دکتر سیدحسن هاشمی همچنین از تفاهم‌نامه همکاری وزارت بهداشت با استانداری بوشهر برای بازسازی خانه‌های بهداشت، پایگاه سلامت، مرکز جامع خدمات سلامت شهری و روستایی، پانسیون پزشک ساختمان ستاد شبکه و مرکز بهداشت شهرستان رونمایی کرد.

وزیر بهداشت همچنین کلینیک دهان و دندان گناوه را که با اعتباری بالغ بر ۶۷ میلیارد ریال ساخته و تجهیز شده و دارای سه دندانپزشک و دو یونیت است، افتتاح کرد.

دکتر هاشمی از مرکز جامع خدمات سلامت سید الشهداء گناوه و مرکز آموزش بهورزی و بازآموزی برنامه سلامت نیز بازدید کرد.

وزیر بهداشت از بخش‌های مختلف بیمارستان امیر المومنین (ع) گناوه بازدید و پنج واحد اختصاصی زایمان طبیعی این بیمارستان را افتتاح کرد.

در جریان بازدید وزیر بهداشت از این بیمارستان، یکی از پزشکان متخصص به وزیر بهداشت گفت: من دو سال است که‌ در این بیمارستان فعالیت تمام‌وقت دارم و حاضرم سوگند یاد کنم که اگر بگذارند طرح تحول سلامت استمرار یابد، شرایط درمانی کشور بسیار بهبود یافته و مشکلات مردم و کشور در این حوزه کاهش می‌یابد.

این متخصص قلب اظهار داشت: ما می‌دانیم که بزرگترین مشکل طرح تحول سلامت، بیمه‌ها هستند و درخواست داریم گوش آنها را بپیچانید و اگر از قانون پیروی نمی‌کنند، از مقام معظم رهبری بخواهید تا به این مشکل رسیدگی کنند زیرا هنوز کارانه چندین ماه از سال گذشته را پرداخت نکرده‌اند اما با وجود همه این مشکلات، خدمات متوقف نشده و بخش‌های مختلف این بیمارستان در بسته ارتقای هتلینگ، بازسازی شدند.

دکتر شادرو همچنین بخشی از مشکلات کمبود تجهیزات این بیمارستان را مطرح کرد که وزیر بهداشت برای حل آن، قول مساعد داد.

بنا بر گزارش وبدا، پنج واحد اختصاصی زایمان بیمارستان امیر المومنین (ع) با زیربنای ۴۸۲ متر مربع در طول هشت ماه با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال ساخت و تجهیز شده است.

گفتنی است بیمارستان امیرالمومنین (ع) دارای ۹۶ تخت مصوب و ۱۱۸ تخت فعال بیمارستانی و ضریب اشغال حدود ۶۷ درصد است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      روزی رو میبینم که مردم توی سر خودشون میزنن که هزینه های درمان چند ده برابری شده و باید همشو از جیب خودشون بدن ؛ حقوقای پزشکانم چند برابر هست و بیشتر نشه کم نمیشه . اینا همش از صدقه سر طرح تحول سلامته . میبینیم اون روز رو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج