جاباما
۴۲۷۱۰۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

تکذیب مذاکره با کشورهای اروپایی برای لغو رواید

سخنگوی وزارت امور خارجه خبر مجعول منتشره در برخی رسانه‌ها به نقل از منبعی موهوم و ناشناخته در وزارت امور خارجه مبنی بر مذاکره با تعدادی از کشورها از جمله چند کشور اروپایی به منظور لغو روادید را فاقد اعتبار خواند.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی وزارت امور خارجه خبر مجعول منتشره در برخی رسانه‌ها به نقل از منبعی موهوم و ناشناخته در وزارت امور خارجه مبنی بر مذاکره با تعدادی از کشورها از جمله چند کشور اروپایی به منظور لغو روادید را فاقد اعتبار خواند.

بهرام قاسمی اظهار کرد: وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به ویژه در سال‌های اخیر همواره افزایش منزلت و اعتبار گذرنامه ایرانی را به عنوان یکی از برنامه‌های اصلی خود در دستور کار داشته و دارد و در زمینه ایجاد تسهیلات هر چه بیشتر کنسولی برای همه شهروندان ایرانی به خصوص در زمینه لغو روادید با تعداد بیشتری از کشورها، رایزنی‌هایی را با بسیاری از دولت‌ها به عمل آورده است و بدون شک اینگونه تلاش‌های دوجانبه را به عنوان یکی از وظایف اصلی و دائمی خود دنبال خواهد کرد.

وی تاکید کرد: بسیاری از کشورها نیز پیشنهادها و درخواست‌های مشابهی از جمهوری اسلامی ایران داشته اند که در صورت حصول هر گونه تفاهم جدید در خصوص تسهیلات بیشتر کنسولی با هر کشوری، مراتب از کانال‌های رسمی وزارت امور خارجه به آگاهی خواهد رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج