۴۲۷۳۵۶
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

مشکل شارژ گوشی دارید؟ این برنامه را پاک کنید

چندسال پیش بود که اخباری درباره تاثیر اپلیکیشن فیسبوک بر مصرف باتری دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل iOS منتشر شد. سال گذشته فیسبوک این مشکل را پذیرفت و ادعا کرد یک نسخه بروزرسانی شده از این اپ مشکل را تا حدی اصلاح خواهد کرد. اما به نظر می‌رسد این روزها مشکل مورد بحث خودش را بیش از همیشه در گوشی‌های اندرویدی به نمایش می‌گذارد.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: چندسال پیش بود که اخباری درباره تاثیر اپلیکیشن فیسبوک بر مصرف باتری دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل iOS منتشر شد. سال گذشته فیسبوک این مشکل را پذیرفت و ادعا کرد یک نسخه بروزرسانی شده از این اپ مشکل را تا حدی اصلاح خواهد کرد. اما به نظر می‌رسد این روزها مشکل مورد بحث خودش را بیش از همیشه در گوشی‌های اندرویدی به نمایش می‌گذارد.
مشکل شارژ گوشی دارید؟ این برنامه را پاک کنید

برای برسی این نکته متخصصان در سایت Tech World Zone حضور اپ فیسبوک و تاثیر آن در مصرف باتری را در گوشی نکسوس ۶P مورد آزمایش و بررسی قرار داده‌اند. طبق این بررسی‌ها که در طول یک هفته انجام شده است، پاک کردن اپ فیسبوک باعث می‌شود در هر روز کار، مصرف باتری گوشی‌تان ۲۰ درصد کاهش یابد. کارشناسان می‌گویند با پاک کردن این اپ نه‌ تنها مصرف باتری‌ کاهش می‌یابد بلکه عملکرد گوشی اندرویدی هم بهبود می‌یابد.

فیسبوک هم در این زمینه واکنش نشان داده و اعلام کرده گزارش‌هایی درباره برخی ناکارآمدی‌های اپلیکیشنش بر روی گوشی‌های اندرویدی به دستش رسیده و در حال بررسی این موضوع است.

به هر حال باید به آن دسته از کاربران اندرویدی که چندان از فیسبوک استفاده نمی‌کنند اما هنوز هم این اپ را روی گوشی‌شان دارند توصیه کرد قید اپ فیسبوک را بزنند و هر چه سریع‌تر آن را از روی گوشی‌شان پاک کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج