جاباما
۴۲۷۴۵۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

رامنی گزینه اصلی وزارت خارجه آمریکا است

معاون رئیس جمهور منتخب آمریکا میت رامنی را گزینه اصلی وزارت خارجه ترامپ خواند و گفت که خود او نیز تمایلش را برای این پست به ترامپ اعلام کرده است.

خبرگزاری فارس: مایک پنس معاون رئیس جمهور منتحب آمریکا در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز گفت که میت رامنی، سناتور سابق جمهوریخواه، گزینه فعال تحت بررسی دونالد ترامپ برای صدارت بر وزارت خارجه آمریکا است.

میت رامنی که روز شنبه با دونالد ترامپ دیدار و گفتگو کرده بود، از منتقدان جدی ترامپ در دوران مبارزات انتخاباتی بود. وی گفته بود که ترامپ شارلاتان است و ترامپ نیز گفته بود که اگر در سال ۲۰۱۲ جای رامنی بود هرگز ار اوباما شکست نمی‌خورد.

پنس در این مصاحبه تاکید کرد که خود رامنی نیز تمایلش را برای این پست به ترامپ اعلام کرده است.

با این وجود پنس تاکید کرد که گزینه‌های دیگری نیز مد نظر آقای ترامپ برای وزارت خارجه هستند اما دیدار آنها در روز شنبه بسیار خوب و گرم بود و من می‌دانم که رامنی یکی از گزینه‌های فعال برای این سمت است.

رامنی جمهوری‌خواه، سابقاً فرماندار ایالت ماساچوست بوده و در سال ۲۰۱۲ هم برای پست ریاست‌جمهوری کاندید شد که البته شکست خورد.

به غیر از رامنی، اسامی متعدد دیگری نیز به عنوان گزینه‌های مورد بررسی ترامپ برای این سمت مطرح شده است. «رودی جولیانی»، «جان بولتون»، «باب کورکر»، «زلمای خلیل‌زاد»، «نیوت گینگریچ» و اخیرا «نیکی هیلی» از جمله این افراد بوده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج