۴۲۸۷۷
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

پیروانی: ای کاش به لبنان می‌باختیم!

غلامحسین پیروانی با انتقاد از پول زیادی که به بازیکنان فوتبال داده می‌شود می‌گوید دل و زبان بسیاری از مربیان یکی نیست.

ایسنا: غلامحسین پیروانی با انتقاد از پول زیادی که به بازیکنان فوتبال داده می‌شود می‌گوید دل و زبان بسیاری از مربیان یکی نیست.

مربی و کارشناس فوتبال با انتقاد از فضای فوتبال ایران گفت: متاسفانه پولی که در این فوتبال می‌آید زیاد است و انگیزه‌ها را کشته است، درستکاری و پهلوانی‌ها را از بین برده است، بازیکنان را اشباع کرده. مثلا به کسی که ۴۰۰ میلیون ارزش دارد یک میلیارد می‌دهند که مشکل ایجاد کرده است. در گذشته فوتبال ما این گونه نبود و این مشکل بزرگی است.

او در ادامه با انتقاد از رفتارهای غیر حرفه‌ای بعضی مربیان گفت: اگر پیرو علی (ع) هستیم باید به او اقتدا کنیم. باید دل و زبان‌مان یکی باشد که متاسفانه بسیاری از افراد این گونه نیستند. اگر انسان خداترس باشد این مشکلات ایجاد نمی‌شود ولی وقتی فکر می‌کنند دنیا همین چند روزه است، بی‌اخلاقی می‌کنند و برای نتیجه و پول دست به کارهای غیر اخلاقی می‌زنند.

پیروانی افزود: راستگویی موجب رضایت خداست. اگر راست نگوییم رضایت خدا را نداریم و وضعیت همین می‌شود که می‌بینید. من اعتقاد دارم همه مصیبت‌ها از اشباع بازیکنان شروع می‌شود و سرچشمه از اینجاست. اساس کار باید بر درستکاری باشد و مربیان کارهای خودشان را بکنند و به مسائل دیگر کاری نداشته باشند. مدیران هم وقتی می‌دانند فلان مربی انسان سالمی نیست به او کار ندهند.

پیروانی با تاکید از نقش رسانه‌ها در این مسائل گفت: رسانه‌ها هم اگر حقیقتی را می‌دانند بنویسند. من جسارت نمی‌کنم ولی بعضی از روزنامه‌ها روی عصبانیت مطالبی را به اشتباه می‌نویسند که در ایجاد مشکل نقش دارد.

مربی فوتبال درباره وضعیت تیم ملی گفت: عیار کی‌روش زمانی مشخص می‌شود که به جام جهانی برویم. ای کاش در مسابقه مقابل لبنان شکست می‌خوردیم ولی در مقدماتی جام جهانی این تیم را شکست می‌دادیم. همگی ما باید جو مثبت به تیم ملی بدهیم چرا که اگر تیم ملی به جام جهانی نرود همه ما ضرر می‌کنیم و فوتبال ما باز هم چند سال وارد مراحل افت می‌شود.

او در ادامه افزود: تمام استادیوم‌های ما خالی از تماشاگر شده است و باید اجازه دهیم کی‌روش کارش را بکند و با او همکاری کنیم. من خودم چوب همکاری نکردن تیم‌ها را در تیم امید خورده‌ام. بازیکنانی مثل بختیار رحمانی و سامان آقازمانی را به ما ندادند و تیم من از این بابت ضرر کرد.

سرمربی سابق تیم‌ ملی امید درباره خداحافظی رحمتی و ترک اردو توسط عقیلی گفت: بازیکن باید منضبط باشد و باید هر حرکت غیر انضباطی‌ یک بازیکن را محاکمه کرد. مهدی رحمتی شش سال شاگرد من بود و ۱۷ ساله بود که من مربی‌اش شدم. او اهل نماز و روزه و کمک به دیگران است. یک برنامه اخیرا دیدم که موهای او را مسخره می‌کنند و به همین دلیل به او زنگ زدم و گفتم موهایش را کوتاه کند. مهدی رحمتی به هیچ وجه بچه بدی نیست و باید اول از او می‌پرسیدند که دردت چیست؟ ولی کار عقیلی را تایید نمی‌کنم چرا که این بازیکن‌سالاری است. ما باید کسانی را به تیم ملی دعوت کنیم که عاشق تیم ملی هستند.

او افزود: رحمتی عجولانه تصمیم گرفت و به هر حال بشر جایزالخطاست و کار عقیلی با رحمتی قابل مقایسه نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهران

      وقتی به بازیکنها پولهای میلیاردی میدن و برای پول میدوند (نه به خاطر عشق به تیمشون) ،چطور انتظار دارند جوانی که پول بلیط اومدن به ورزشگاه رو هم نداره بیاد و با عشق تیمش رو تشویق کنه ! به من هم پول میلیاردی که نه حتی یه چند ده هزارتومن بدن میام تیم رو تشویق می کنم!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج