جاباما
۴۲۹۰۳۲
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

ادعای یک نماینده: فرزندان ناشی از طلاق بهتر از فرزندان ناشی از ازدواج مجدد تربیت می‌شوند

نماینده مجلس دهم به انتقاد از قانون نویسی مجلس پرداخت و گفت:وقتی انقلاب پیروز شد، بنده و آقای علیزاده عضو حقوقدان شورای نگهبان در دفتر شهید بهشتی، کارآموزی می‌کردیم. شهید بهشتی گفت که من وصیت می‌کنم این قوانین-قانون مدنی- را حفظ کنید.

خبرآنلاین: نماینده مجلس دهم به انتقاد از قانون نویسی مجلس پرداخت و گفت:وقتی انقلاب پیروز شد، بنده و آقای علیزاده عضو حقوقدان شورای نگهبان در دفتر شهید بهشتی، کارآموزی می‌کردیم. شهید بهشتی گفت که من وصیت می‌کنم این قوانین-قانون مدنی- را حفظ کنید.

یوسفیان ملا نماینده مردم آمل در مجلس دهم، در نطق میان دستورش گفت: قانون باید دارای دو تعریف باشد، جامع باشد یعنی نیاز به تفسیر نداشته باشد، مانع باشد یعنی اظهار نظر دیگران شود. قانونی که الان نوشته میشود هیچ کدام جامع و مانع نیست. حتی مجلس خودش می گوید که قانون من اینگونه نیست. این موضوع زمانی مشخص میشود که چند ماده را مجلس تصویب میکند و بعد میگوید که آیین نامه اجراییش را دولت بنویسد. یعنی میگوید که قانون من جامع و مانع نیست.

وی افزود: قانون مدنی ۷۰ سال یا شاید هم بیشتر دوام دارد. وقتی انقلاب پیروز شد، بنده و آقای علیزاده عضو حقوقدان شورای نگهبان در دفتر شهید بهشتی، کارآموزی میکردیم. خدا رحمتش کند، هر آنچه کارشناسان نشستند از قانون مدنی با بیش از هزار ماده یک مسئله خلاف شرع بگیرند، نتوانستند.

یوسفیان ملا به خاطره ای از شهید بهشتی پرداخت و اظهار کرد: شهید بهشتی گفت که من وصیت میکنم این قوانین را حفظ کنید. چرا قانون مدنی دوام آورد؟ چون آیین نامه اجرایی نداشت. نمایندگان محترم به خودشان زحمت دادند که آنچه لازم بود در قانون نوشتند تا کسی نیاید بگوید این نظر من است. شما قانون همین برنامه ۵ ساله ششم را ببینیم نزدیک به ۵۰ درصد آیین نامه اجرایی اصلا نوشته نشد. پس ایراد کار ابتدا از خود ما است و باید این ایراد را رفع کنیم.

وی ضمن انتقاد از نمایندگان مجلس دهم گفت که «مجلس دهم در موضوع تولید و اشتغال تنها به بیان نطق محدود شد.»

کیان خانواده موضوع دیگری بود که یوسفیان در نطق خود به آن اشاره کرد و افزود: در مورد کیان خانواده از خانم های محترم مجلس میخواهم که به دادگاه خانواده بروید و ببنید این خانم ها چه میکشند. من سی سال در قوه قضائیه بودم و به جرأت می‌توانم بگویم که فرزندان ناشی از طلاق به مراتب بهتر تربیت میشوند تا فرزندان ناشی از ازدواج مجدد. ازدواج مجدد جز هوسرانی چیزی نیست. یک بانویی با یک مرد زندگی کرد به چه حق آن مرد میتواند زن دیگری بیاورد.

این نماینده مجلس دهم در رابطه با افزایش آمار فروش اعضای بدن، ابراز نگرانی کرد: آمار پیوند اعضای بدن را ببنید. در همه جای دنیا پیوند گیرنده در نوبت است اما در کشور ما فروشنده در نوبت فروش اعضای بدنش است. حالا فروش چیزهای دیگر را عرض نمیکنم. مشکلات یکی و دوتا نیست.

یوسفیان ملا معتقد است: در مورد مفاسد اقتصادی در کشور همان هایی که بیشتر دم میزنند، خودشان بیشتر مشکل دارند.

وی افزود: دولتی که رای مردم را دارد باید حمایت شود. ولی حمایت این نیست که هرچه ایراد نیست نگوییم. الان با کمال تاسف بسیاری از مردان دولت وقتی از این سمت میز به سمت دیگر میروند، خودشان منتقد کننده میشوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آن آقا یا خانم بهر دلیلی در سن ۲۵ سالگی طلاق گرفت بچه هم دارد یعنی دیگر ازدواج نکند ، باید تدبیری کرد، با این همه طلاق در روز،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج