۴۲۹۴۷۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

فیس بوک قصد دارد با سانسور وارد چین شود

بنابر گزارشات نیویورک تایمز، فیس بوک می خواهد در چین از تحریم خارج شود بنابراین یک ابزار سانسور ساخته که بتواند پست های موضوعات ممنوعه را از مردم چین مخفی کند.

وب سایت تک شات: بنابر گزارشات نیویورک تایمز، فیس بوک می خواهد در چین از تحریم خارج شود بنابراین یک ابزار سانسور ساخته که بتواند پست های موضوعات ممنوعه را از مردم چین مخفی کند.
فیس بوک قصد دارد با سانسور وارد چین شود

فیس بوک قصد دارد به جای سانسور کردن خود پست ها ابزاری برای یک شرکت سوم شخص تهیه کند که مثل یک شرکت همکار در چین عمل کرده و کاربران چینی را از دیدن محتوای ناقض قوانین دولتی منع کند.

شاید به همین دلیل باشد که نیویورک تایمز ادعا کرده برخی از کارکنان فیس بوک که روی تولید این محصول کار می کردند شرکت را ترک کرده اند. بنابراین هیچ نشانه ای از اینکه فیس بوک چنین ابزاری را به مقامات چینی ارایه کرده است وجود نخواهد داشت.

هنوز هیچ اطلاعات دقیقی در مورد نحوه کار این محصول ارایه نشده و ظاهراً این تنها یکی از چندین ایده فیس بوک برای دسترسی به چین بوده است که احتمال دارد هیچ وقت عرضه نشود.

فیس بوک قصد دارد با سانسور وارد چین شود

مارک زاکربرگ در گذشته خاطر نشان کرده بود که دسترسی محدود به فیس بوک می تواند به نفع چینی ها باشد. نیویورک تایمز گزارش کرده که زاکربرگ طی یک جلسه پرسش و پاسخ داخلی در مورد اهدافش در چین می گوید: «به نفع فیس بوک خواهد بود که بخشی از روابط را فعال کند حتی اگر این روابط کامل نباشند.»

این حرف موضع فیس بوک در مورد دسترسی به اینترنت را بازتاب می دهد که توانست اعلام کند ایده دسترسی محدود به وب بهتر از دسترسی نداشتن افرادی ست که امکان این کار را ندارند.

سخنگوی فیس بوک طی بیانیه ای اعلام کرد: «مدت زیادی ست که فیس بوک تمایل خود را نسبت به فعالیت در چین اعلام کرده و هم اکنو در حال صرف وقت و هزینه است تا به دانسته های خود در مورد این کشور اضافه کند. اگرچه این شرکت هنوز تصمیمی در مورد رویکرد خود نگرفته است. تمرکز ما هم اکنون روی کمک به تجارت ها و توسعه دهندگان چینی ست تا بتوانند با استفاده از پلتفرم تبلیغاتی فیس بوک در مناطقی به غیر از کشور چین گسترش پیدا کنند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج