۴۲۹۵۳۳
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

رجوع زنان محجبه در آمریکا به کلاس دفاع شخصی

به دنبال افزایش حملات نژادپرستانه در آمریکا، زنان محجبه و مسلمان در این کشور به منظور مقابله با این حملات، به کلاس‌های دفاع شخصی رجوع کرده‌اند.

خبرگزاری فارس: در حالی که رسانه‌های غربی از افزایش حملات و آزار مسلمانان در آمریکا به دنبال اعلام نتیجه انتخابات ریاست جمهوری خبر داده‌اند، زنان محجبه در این کشور دست به اقدامی برای مقابله با این حملات زده‌اند.

هفته گذشته بود که روزنامه دیلی صاباح گزارشی از مرکز حقوقی «فقر جنوبی» که یک مرکز تحقیقاتی در زمینه نژادپرستی و حقوق مدنی است، منتشر کرد.

در این گزارش تاکید شده که پرونده‌های مربوط به نژادپرستی و اسلام هراسی در یک هفته پس از انتخاب دونالد ترامپ، به عنوان رئیس‌‌جمهور آمریکا بیش از ۷۰۰ مورد بوده است.

از سوی دیگر گزارش‌ها نشان میدهد که زنان مسلمان آمریکایی در روزهای پس از انتخاب ترامپ هدف حمله قرار گرفتند به نحوی که این حملات منجر شده تا برخی زنان مسلمان در مجامع عمومی از به‌سر کردن حجاب خودداری کنند(جزئیات بیشتر).

حالا امروز واشنگتن پست در گزارشی ضمن اذعان به انتشار گزارشهایی مبنی بر افزایش حملات به زنان محجبه در آمریکا، به راهکار برخی زنان مسلمان برای مقابله با این حملات پرداخته است.
در این گزارش آمده که استقبال و رجوع زنان محجبه و مسلمان به کلاس‌های دفاع شخصی زیاد شده است.

در ابتدای این گزارش به تجربه تلخ دختر 24 ساله محجبه‌ای به نام «زینب عبدالله» اشاره شده است.

این دختر مسلمان عراقی که چند سال قبل به همراه والدینش، از کشور جنگ زده خود به آمریکا مهاجرت کرده، از تجربه شخصی‌اش در حمله نژاپرستانه تنها به خاطر محجبه بودنش سخن گفته است.

او گفت که در شیکاگو در حال راه رفتن در خیابان بوده که یک آمریکایی با یورش به او به سمتش آب دهان پرت کرد.

زینب عبدالله برای دفاع و حفاظت از خود به کلاس‌های آموزش دفاع شخصی رجوع کرده و با تبحر در آن، اکنون خودش مربی این کلاسها شده است.

به گزارش واشنگتن پست، به دنبال انتشار گزارش‌هایی مبنی بر افزایش حملات به زنان مسلمان و محجبه در آمریکا به ویژه پس از انتخابات اخیر ریاست جمهوری، رجوع بانوان مسلمان به کلاسهای دفاع شخصی زیاد شده است.

از جمله شهرهایی که زنان مسلمان به این کلاس‌ها رجوع می‌کنند، شیکاگو، سن دیگو، ممفیس و چند شهر دیگر گزارش شده است.

برخی سازمان‌ها از قبیل مرکز حقوقی فقر جنوبی به همراه شورای روابط آمریکایی-اسلامی در گزارش‌هایشان درباره رشد نگران کننده حملات و حوادث مرتبط با نژادپرستی و اسلام هراسی هشدار داده‌اند.

از ممفیس خبر رسیده که یک فعال و کنشگر مسلمان به نام «کلیمه عزیز» با مقامات محلی پلیس دیدار کرده تا زمینه برگزاری کلاس آموزش دفاع شخصی را در یک مسجد این شهر فراهم کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج