۴۳۰۰۵
۲ نظر
۵۰۴۸
۲ نظر
۵۰۴۸
پ

عجیب ترین روش های مخفی شدن! +عکس

خلافکارها، قاچاقچی ها، جنایتکاران و همه افرادی که به نوعی قانون شکنی کرده اند همگی به دنبال جایی برای پنهان شدن می کردند. جایی که پلیس نتواند آنها را پیدا کند. در این بین گاهی اوقات افراد برای پنهان شدن عجیب ترین روش ها را به کار می بردند. از مخفی شدن در یخچال گرفته تا پنهان شدن در چمدان مسافرتی.

عجیب ترین روش های مخفی شدن! +عکس

همشهری سرنخ: خلافکارها، قاچاقچی ها، جنایتکاران و همه افرادی که به نوعی قانون شکنی کرده اند همگی به دنبال جایی برای پنهان شدن می کردند. جایی که پلیس نتواند آنها را پیدا کند. در این بین گاهی اوقات افراد برای پنهان شدن عجیب ترین روش ها را به کار می بردند. از مخفی شدن در یخچال گرفته تا پنهان شدن در چمدان مسافرتی.

فرار از دست قانون

جولای 2009 پسر نوجوانی به نام دیوید سامونز به جرم سرقت دستگیری شد. روزی که قرار بود سامونز محاکمه شود از سلولی که در آن زندانی بود فرار کرد و خود را در صندوق عقب یکی از خودروهایی که در اداره پلیس پارک شده و متعلق به یک قاضی بود پنهان کرد.

عجیب ترین روش های مخفی شدن! +عکس

سامونز به خیال اینکه از چنگ قانون گریخته است، منتظر بود خودرو حرکت کند و او را از اداره پلیس دور کند، تقریبا یک ساعت و نیم از فرار سامونز می گذشت و پلیس همچنان دنبال او می گشت تا اینکه یکی از ماموران در کنار خودروی آقای قاضی، متوجه سر و صدایی شد که از داخل صندوق عقب به گوش می رسید. او که به موضوع مشکوک شده بود، از ماموران دیگر کمک خواست. وقتی در صندوق عقب ماشین را باز کردند در کمال ناباوری سامونز را دیدند که در خودرو قاضی که قرار بود او را محاکمه کند پنهان شده بود.


مردی کنار موتور خودرو

فوریه 2012، پلیس آمریکا، پنج مردکه مهاجران غیرقانونی را از مکزیک به آمریکا قاچاق می کردند دستگیر کرد. مردان دستگیر شده، از هر مهاجر غیرقانونی بین دو تا چهار هزار دلار پول می گرفتند تا آنها را در مکان هایی که به فکر هیچکس نمی رسید پنهان کرده و به آمریکا بفرستند. یکی از روش هایی که آنها به کار می بردند این بود که فرد داخل صندلی می نشست و بعد روکش صندلی را روی او می کشند به طوری که فرد داخل آن پنهان می شد.

عجیب ترین روش های مخفی شدن! +عکس

در روش دیگر، شخص را داخل داشبورد ماشین جا می دادند اما خطرناکترین روش این بود که فرد می بایست در فضای خالی نزدیک موتور خودرو جا می گرفت و مردان قاچاقچی برای اینکه توجه پلیس به خودروهای حامل مهاجران غیرقانونی جلب نشود، از راننده های سیاهپوست استفاده می کردند.


خلافکاری در یخچال

عجیب ترین روش های مخفی شدن! +عکس

مارس ۲۰۰۷، پلیس پنسیلوانیا به دنبال یک خلافکار حرفه ای به نام کالوین ویلیام بود. پلیس سر نخ هایی از کالوین را در یک هتل پیدا کرده بود و در یک عملیات ضربتی ماموران پلیس به هتلی که ویلیام در آن اقامت داشت حمله کردند. چند مامور پلیس وارد اتاق او شدند اما خبری از مرد خلافکار نبود. همه جای اتاق ویلیام به دقت بررسی شد اما هیچ نشانه ای از ویلیام نبود تا اینکه یکی از سگ های پلیس، به طرف یخچال اتاق رفت و پارس کرد، وقتی در یخچال را باز کردند ویلیام را که در یخچال پنهان شده بود دستگیر کردند.


محموله عجیب هواپیما

یازدهم نوامبر 2008 وقتی ماموران گمرک فرودگاه هیتروی لندن، جعبه ای به ابعاد 91 سانتی متر در 60 سانتی متر را بلند کردند تا به نقطه دیگری منتقل کنند ناگهان جعبه افتاد و در آن شکست. آنچه ماموران در مقابل خود می دیدند باورکردنی نبود. داخل جعبه یک انسان مخفی شده بود. فردی که داخل جعبه بود راوسان واتسون نام داشت و یک سارق تحت تعقیب بود. او مبلغ یک و نیم میلیون پوند سرقت کرده بود و قصد داشت با چنین روش عجیبی در جعبه پنهان شده و از انگلستان فرار کند.


چمدان مشکوک

ژوئن ۲۰۱۱، ماموران امنیتی اسپانیا هنگامی که یک مسافر قصد سوار شدن به اتوبوسی مسافرتی را داشت، به چمدان مشکی رنگ بزرگی که همراه داشت مشکوک شدند، این چمدان ۹۰ سانتی متر طول و ۵۰ سانتی متر عرض داشت. ماموران به مرد مسافر اجازه سوار شدن به اتوبوس را ندادند تا چمدان او را بازرسی کنند. وقتی پلیس در چمدان را باز کرد باورکردنی نبود که یک نفر در آن پنهان شده باشد.

عجیب ترین روش های مخفی شدن! +عکس

فردی که در چمدان مخلفی شده بود «کریستوف گرگور» ۲۹ ساله بود. او سارقی حرفه ای بود که با همکاری همدستانش به روش عجیبی دست به سرقت می زد. روش این دو سارق به این صورت بود که گرگور در چمدان پنهان می شد و همدستش او را به قسمت بار مسافرها می سپرد، سپس گرگور در فرصت مناسبی از چمدان بیرون می آمد و از چمدان های دیگر مسافرها سرقت می کرد و اموال باارزش آنها را می دزدید و در آخرین ایستگاه نیز همدستش دوباره او را با چمدان به بیرون اتوبوس منتقل می کرد.


دزدی به شکل تپه

اکتبر سال 2011 مردی به نام «گرگوری لیاسکاس» اهل پورتلند اوریگان آمریکا که یک سارق فراری بود بالاخره دستگیر شد. این مرد 36 ساله با سوراخی که داخل دیوار موزه صخره ها و سنگ های معدنی ایجاد کرده بود وارد موزه شده و یک سنگ طلایی را دزدیده بود اما هنگامی که قصد خروج از موزه را داشت توسط پلیس دستگیر شد.

عجیب ترین روش های مخفی شدن! +عکس

نکته جالب ماجرا این بود که پلیس یک بار از محلی که گرگوری از آنجا وارد موزه شده بود عبور کرده ولی او را ندیده بود، دلیلش هم این بود که وی خود را به شکل تپه ای سرسبز درآورده و تمام بدنش را با خزه پوشانده بود اما به هر حال اگر چه او با چنین استتاری، یک بار از دست پلیس فرار کرد اما وقتی یکی از ماموران تپه ای را در حال حرکت دید خیلی زود متوجه شد که سارق فراری خود همان تپه سبز است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • MOHSEN

      چ خلاف کار های خنگی....

    • شمیسا

      خنگ ترین موجودات استتار کننده در دنیا !!
      یه کم از حیوونا یاد بگیرین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج