۴۳۰۷۴۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رونی به خاطر حواشی اخیر محروم نخواهد شد

کاپیتان تیم ملی انگلستان به خاطر حاشیه هایی که اخیراً برای او در هتل محل اقامت تیم ملی انگلستان رخ داد، مجازات نخواهد شد. در این مطلب به جزئیات اتفاقات آن شب و نتیجه تحقیقات اتحادیه فوتبال انگلستان در این باره می پردازیم.

طرفداری: وین رونی - کاپیتان تیم ملی انگلستان - به خاطر تصاویری که در ابتدای ماه نوامبر او را در لابی هتل محل استقرار تیم ملی کشورش در وضعیت غیر عادی نشان می دادند، مجازات یا محروم نخواهد شد.

به گزارش سایت M.E.N ، در بین بازی های تیم ملی انگلستان مقابل اسکاتلند و اسپانیا، گرت ساوتگیت - سرمربی موقت "سه شیرها" - یک شب استراحت و آزادی را در اختیار بازیکنانش قرار دارد. در همان شب، مهمانان یک جشن ازدواج نیز در لابی هتل محل اقامت بازیکنان تیم ملی انگلستان حضور داشتند. در آن شب عکس هایی از رونی در حالت مستی و در کنار مهمانان آن مراسم گرفته و در رسانه های انگلستان منتشر شد، عکس هایی که عواقب و حاشیه های زیادی را برای او به دنبال داشتند.

رونی پس از انتشار عکس ها به خاطر رعایت نکردن اصول حرفه ای مجبور به عذرخواهی شد، هرچند پس از بازی با آرسنال، او در مصاحبه ای اعلام کرد که هجمه رسانه ها به خودش را بیش از اندازه می داند و همچنین اظهار داشت که از ابتدای دوران بازی اش همواره با چنین هجمه هایی دست و پنجه نرم کرده است. او پس از عملکرد خوبش در مقابل فاینورد، بار دیگر با سوال خبرنگاران درباره آن شب روبرو شد و بار دیگر ناراحتی اش را از ادامه پیدا کردن آن ماجرا به وسیله رسانه ها نشان داد.

رونی به خاطر حواشی اخیر محروم نخواهد شد

در همین حال، تحقیقات اتحادیه فوتبال انگلستان در این باره و توضیحات وین رونی و تاکید او بر روی این مساله که وی بی اجازه در آن مراسم ازدواج حضور نیافته، مسئولان رسیدگی به این پرونده را متقاعد کرده که کاپیتان سه شیرها مرتکب خطایی مستحق مجازات نشده است. اتحادیه فوتبال انگلستان دریافته است که آن عکس ها در نواحی عمومی هتل به وسیله مهمانان از وین رونی گرفته شده است، نه پس از پذیرش شدن او در بخش رسمی هتل. از این رو، اتحادیه فوتبال انگلیس از وین رونی به خاطر منتشر کردن آن عکس ها عذرخواهی کرده است.

همچنین گرت ساوتگیت در آن شب به بازیکنانش دستوری مبنی بر باقی ماندن در اتاق ها و خوابیدن نداده بود. وین رونی در آن شب، بر خلاف ۱۲ تن از هم تیمی هایش، در هتل ماند تا از چشم رسانه ها و عکاسان به دور باشد. گزارش ها حاکی از این است که جوردن هندرسون و آدام لالانا بیش از ۲۰۰ مایل از هتل نزدیک به واتفورد دور شدند تا به یک استریپ کلاب در بورنموث بروند. باقی آن دسته از بازیکنان نیز شب را در لندن گذراندند.

وین رونی پس از دیدار با فاینورد درباره آن شب گفت:

من حتی پایم را در مراسم عروسی نگذاشتم و واقعا مایه افسوس است که پس از چنین پیروزی خوبی باید در این مورد صحبت کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج