جاباما
۴۳۳۰۴۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

امکان دانلود فیلم‌های نت‌فلیکس فراهم شد

سرویس پخش فیلم «نت‌فلیکس»، یکی از بهترین راه‌ها برای تماشای فیلم و سریال است اما مشکل این جا است که برای تماشای هر برنامه‌ای روی نت‌فلیکس، باید اینترنتی درست و درمان داشته باشید، چون برنامه‌ها فقط به صورت آنلاین استریم می‌شوند. نتفلیکس خبر از راه اندازی قابلیت دانلود فیلم‌ها و سریال‌ها برای تماشا داده است.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: سرویس پخش فیلم «نت‌فلیکس»، یکی از بهترین راه‌ها برای تماشای فیلم و سریال است. با پرداخت اشتراکی ماهانه، می‌توانید به آرشیو بزرگی از ده‌ها هزار فیلم و سریال دسترسی داشته باشید. مشکل این جا است که برای تماشای هر برنامه‌ای روی نت‌فلیکس، باید اینترنتی درست و درمان داشته باشید، چون برنامه‌ها فقط به صورت آنلاین استریم می‌شوند. نتفلیکس خبر از راه اندازی قابلیت دانلود فیلم‌ها و سریال‌ها برای تماشا داده است.
امکان دانلود فیلم‌های نت‌فلیکس فراهم شد

در حال حاضر، امکان دانلود تمامی فیلم‌ها و سریال‌ها وجود ندارد، اما ساخته‌های خود نت‌فلیکس، یعنی سریال‌های Stranger Things یا Narcos یا مجموعه‌های بسیار دیگری، قابل دانلود هستند. برنامه‌های سایر شرکت‌ها هم اغلب برای دانلود پیدا می‌شوند؛ مثلا می‌توان سریال‌های Breaking Bad یا Mad Men یا فیلم‌های Pulp Fiction یا Hot Fuzz را هم دانلود و بعدا پخش کرد. نت‌فلیکس گفته است که به زودی، امکان دانلود را برای محتوای بیشتری فراهم خواهد کرد.

امکان دانلود فیلم‌های نت‌فلیکس فراهم شد

پس از بروزرسانی به جدیدترین نسخه از نرم‌افزار نت‌فلیکس روی اندروید یا iOS یک کلید دانلود کنار محتوایی که اجازه‌ی دانلود آن‌ها وجود دارد می‌بینید. دو تنظیم برای دانلود وجود دارد: استاندارد یا بیشتر. کیفیت استاندارد، وضوح تصویر کمتری دارد و نه تنها دانلودش کمتر طول می‌کشد، بلکه جای کمتری هم می‌گیرد. کیفیت بیشتر هم وضوح تصویرش بالاتر است. نت‌فلیکس نگفته است که وضوح تصویر دقیق این دو کیفیت چقدر است.

تماشای آفلاین نت‌فلیکس برای زمانی که در هواپیما هستید یا در مترو گیر کرده‌اید، بسیار به درد می‌خورد. امکان دانلود فیلم‌ها برای تمامی اشتراک‌های نت‌فلیکس ممکن شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج