جاباما
۴۳۳۱۰۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

خبر خوش سونی برای کاربران اندروید و iOS

سونی به تازگی سومین نرم افزار تلفن همراه خود مربوط به پلی استیشن را با نام “Communities” منتشر کرده است. این نرم افزار جدید به صورت رایگان برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس می باشد که خبر خوشی برای کاربران محسوب می شود.

وب سایت کلیک: سونی به تازگی سومین نرم افزار تلفن همراه خود مربوط به پلی استیشن را با نام "Communities" منتشر کرده است. این نرم افزار جدید به صورت رایگان برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس می باشد که خبر خوشی برای کاربران محسوب می شود.
خبر خوش سونی برای کاربران اندروید و iOS

PlayStation Communities قرار است برقراری ارتباط کاربران با دوستان شان و در ارتباط ماندن آن ها را در پلی استیشن۴ هنگامی که از آن دور هستند راحت تر کند. این به این معنی است که آن تنها با کنسول پلی استیشن ۴ کار می کنند، و نسل های پیشین آن را پشتیبانی نمی کند.

PlayStation Communities مانند هابی کار می کند که شما می توانید علاوه بر دوستان، بازیکنانی که علایقی مانند شما دارند را پیدا کنید. به عنوان مثال، این نرم افزار به شما اجازه پیوستن به گروه ها و ورود به بازی هایی را که بازیکنان آن PlayStation Communities را بر روی گوشی خود نصب کرده اند، می دهد.

شما حتی می توانید در داخل نرم افزار با دیگران صحبت کنید. این نرم افزار زمانی مفید بودن خود را نشان می دهد که شما نمی توانید بازیکن کافی برای راه اندازی یک رید یا گروه را پیدا کنید، بنابراین این نرم افزاربه کمک تان می آید تا بتوانید با آن پلیر پیدا کنید.

علاوه بر این، شما هم چنین قادر هستید که پروفایل اعضای دیگر را مشاهده کنید، لیست گروه هایی را که در آن ها حضور دارید ببینید و نیز افراد دیگری را که در گروه های شما هستند مشاهده نمایید. بدیهی است که شما می توانید جوامع بیشتری را که ممکن است با منافع شما هم راستا باشند کشف کنید.

اگر چه PlayStation Communities به صورت رایگان برای دانلود در هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس موجود خواهد بود، اما هنوز بر روی گوگل پلی و اپ استور قرار نگرفته است. با توجه به گفته توسعه دهندگان، این برنامه تا چند ساعت آینده در دسترس خواهند بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج