جاباما
۴۳۳۳۰۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

داور فوتسال به خاطر مسائل مالی کنار کشید

داور فوتسال به خاطر مسائل مالی و پرداخت نشدن حق‌الزحمه داوران از قضاوت کنار کشید.

خبرگزاری فارس: حمید کاشانی، با توجه به اینکه حق‌الزحمه داوران فوتسال نسبت به فوتبال به مراتب کمتر بوده و چند سالی هم هست که فدراسیون فوتبال حق‌الزحمه داوران فوتسال را پرداخت نکرده و یکی از راه‌های تأمین هزینه و امرار معاش داوران فوتسال حضور و قضاوت در مسابقات فوتسال غیرانتفاعی است، بالاجبار از داوری کنار کشید.

کاشانی که از بهترین داوران فوتسال ایران چه به لحاظ فنی و چه به لحاظ اخلاقی محسوب می‌شود در این خصوص گفت: فدراسیون فوتبال اعلام کرده است در 29 آذر از داوران لیگ برتری مجددا تست خواهد گرفت و من جهت تامین هزینه های زندگی خانواده ام که اولویت اول من در زندگی هستند، در این تاریخ جهت قضاوت مسابقات فوتسال شبکه بانکی در بابلسر حضور خواهم داشت که طی تماسی با مسئول چیدمان داوران فوتسال اعلام کرده ام آماده ام تا در تاریخی قبل تر یا بعدتر از تاریخ اعلامی فدراسیون تست بدهم که مسئولان فدراسیون با این درخواست من مخالفت کرده اند و اعلام کردند که داوری که در این تست موفق نشود در نیم فصل دوم لیگ برتر حق قضاوت نخواهد داشت. من نیز علیرغم میل باطنی ام که حضور در لیگ برتر کشور است ولی برای تامین نیازهای همسر و فرزندم مجبور به حضور در این مسابقات هستم مگر اینکه فدراسیون فوتبال تا قبل از این تاریخ حق الزحمه های معوق مارا پرداخت کند.

کاشانی در ادامه افزود: با توجه به امکانات ناچیزی که فدراسیون فوتبال در اختیار داوران فوتسال قرار داده، خواسته های غیرمتعارفی از داورانش می خواهد. به طور مثال در این فصل سرما داوران مجبور هستند در کوچه و خیابان تمرین کنند تا برای تست خود را آماده کنند.

وی در پایان از زحمات و تلاش های کامرانی فر رئیس دپارتمان داوری و منوچهر نظری مسئول چیدمان داوری فوتسال بابت تلاش های شبانه روزی و پیگیری های مستمر جهت بهبود عملکرد داوری تشکر کرد و برای تمام داوران فوتسال آرزوی موفقیت کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج