۴۳۴۴۰۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کهکشانی ها با کاپیتان نمی بازند

راموس ناجی همیشگی رئال

بعد از فینال ۲۰۱۴ لیسبون، رئالی ها هربار که تیم شان با یک گل از حریف عقب باشد، تا آخرین ثانیه شکست را باور نمی کنند؛ به ویژه اگر سرخیو راموس در زمین باشد.

ورزش سه: البته گل های فراموش نشدنی کاپیتان رئال از نیمه نهایی لیگ قهرمانان همان فصل مقابل بایرن آغاز شد. با دو گل او بود که رئال توانست بایرن مونیخ را در آلیانس آره نا ۴-۰ شکست بدهد و راهی فینال لیسبون شود.
او سپس حساس ترین گل یک دهه اخیر رئال را در فینال لیسبون و در دقیقه ۹۳، وارد دروازه اتلتیکو مادرید کرد تا کهکشانی ها به لطف این گل، بتوانند لا دسیما را فتح کنند
.
درخشش راموس در جام باشگاه های جهان همان سال هم ادامه پیدا کرد و او در دیدار نیمه نهایی این رقابت ها مقابل کروز آزول مکزیک بار دیگر موفق به گلزنی شد. او در دیدار فینال مقابل سن لورنزو در فینال جام باشگاه های جهان، در حالی که ستاره های خط حمله رئال در گلزنی توفیقی نداشتند، بار دیگر با ضربه سر دروازه حریف را باز کرد تا در فتح یک جام دیگر هم نقشی تعیین کننده داشته باشد.
فینال چمپیونزلیگ امسال در میلان، بار دیگر فرصتی بود تا راموس نشان بدهد که می تواند برای تیمش در گلزنی هم تاثیرگذار باشد. در حالی که اتلتیکو با گل کاراسکو پیش افتاده بود، راموس بار دیگر گل تساوی را زد تا کار به وقت اضافه و ضربات پنالتی کشیده شود و در نهایت رئال به اوندسیما برسد.
دو ماه بعد و در دیدار سوپرکاپ اروپا برابر سویا، در حالی که رئال تا ثانیه های پایانی از حریف ۲-۱ عقب بود، باز هم این راموس بود که گل تساوی را برای رئال زد تا کار به وقت های اضافه کشیده شود و در نهایت شاگردان زیدان در این دیدار ۳-۲ به پیروزی رسیدند.
در نهایت امشب و در حالی که مهاجمان رئال شب خوبی را سپری نکردند، راموس روی یک ضربه آزاد، باز هم گلزنی کرد تا برای چندمین بار در دو-سه فصل اخیر، در دیدارهای حساس ناجی رئال شود.
راموس ناجی همیشگی رئال

راموس ناجی همیشگی رئال

راموس ناجی همیشگی رئال

راموس ناجی همیشگی رئال

راموس ناجی همیشگی رئال

راموس ناجی همیشگی رئال

راموس ناجی همیشگی رئال
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج