جاباما
۴۳۴۷۹۶
۱۲ نظر
۵۰۸۲
۱۲ نظر
۵۰۸۲
پ

ستاره هایی که برای پول ازدواج کردند

اگر چه برخی از ستاره ها به خاطر عشق ازدواج می کنند اما برخی دیگر هم هستند که پول برایشان همه چیز است تا حدی که ترجیح می دهند به خاطر آن ازدواج کنند.

برترین ها: همانطور که در اطراف تان هم می بینید، افراد سرمایه دار از ثروت خود سیر نمی شوند و دوست دارند که مدام بر دارایی شان بیافزایند. این موضوع در دنیای ستارگان هالیوود هم صادق است.
اگر چه برخی از ستاره ها به خاطر عشق ازدواج می کنند اما برخی دیگر هم هستند که پول برایشان همه چیز است تا حدی که ترجیح می دهند به خاطر آن ازدواج کنند.
در اینجا ستاره هایی را که تنها به دلیل پول تن به ازدواج داده اند، به شما معرفی می کنیم.

هیتر میلز
ستاره هایی که برای پول ازدواج کردند
قبل از آن که هیتر میلز در سال ۲۰۱۲ با پل مک‌کارتنی ازدواج کند، یک مانکن نیمه معروف در بریتانیا بود. اگر چه پل مک‌کارتنی در طول ازدواجش با هیتر میلز، او را ستایش می کرد اما جدایی آنها ثابت کرد که هدف ازدواج هیتر میلز چیز دیگری جز عشق و علاقه بود. زمانی که آنها پس از ۴ سال از هم جدا شدند، او اعتراف کرد که از وضعیت مالی خود راضی نبود. او پس از طلاق، تقاضای ۲۵۰ میلیون دلار کرد و زندگی اش از این رو به آن رو شد.
اریک جانسون
ستاره هایی که برای پول ازدواج کردند
زمانی که اریک جانسون، جسیکا سیمپسون را ملاقات کرد، فرد بیکاری بود که در آمد مالی خاصی نداشت. به همین دلیل، یکی از دلایل ازدواج او با این ستاره مشهور، درآمد خالص او به ارزش 150 میلیون دلار بود. آنها پس از 5 سال زندگی مشترک صاحب 2 فرزند شدند. البته این اولین تجربه تلخ جسیکا سیمپسون نبود، بلکه او اعتراف کرد که بزرگ ترین اشتباه مالی اش ازدواج با نیک لچی بوده است.
کریستال هریس
ستاره هایی که برای پول ازدواج کردند
زمانی که کریستال هریس ۲۵ ساله با هیو هفنر ۸۴ ساله در سال ۲۰۱۱ ازدواج کرد، همه می دانستند که هدف ازدواج او تنها پول است. او حتی در مصاحبه ای در پاسخ به دلایل این ازدواج اعلام کرد: «این ازدواج برای من به معنی امنیت است.» حتی هیو هفنر نیز یک خانه ۵ میلیون دلاری را از آن کریستال هریس کرد تا مطمئن شود که پس از مرگ اش، سقفی بالای سر او خواهد بود.
کوین فردرلین
ستاره هایی که برای پول ازدواج کردند
در سال ۲۰۰۴، هنگامی که کوین فردرلین بریتنی اسپیرز را ملاقات کرد، یک رقاص معمولی بود. آنها پس از چند سال زندگی مشترک، در نهایت با دو فرزند در سال ۲۰۰۶ از یکدیگر جدا شدند. اگر چه بریتنی اسپیرز این ازدواج را یکی از بزرگ ترین اشتباهات زندگی اش می داند اما از این که حاصل این ازدواج دو فرزند بود، خوشحال است. خوبی این ازدواج برای کوین فردرلیناین این بود که او پس از جدایی، ماهیانه ۲۰۰۰۰ دلار از بریتنی دریافت می کرد.
کیم کارداشیان
ستاره هایی که برای پول ازدواج کردند
منظور ما از ازدواج کیم کارداشیان با کانیه وست نیست، اما دلیل ازدواج قبلی او با کریس هامفریز، که تنها ۷۲ روز به طول انجامید، پول بود. طبق گزارشات، کیم از این ازدواج بیش از ۲ میلیون دلار به دست آورد که ۱.۱ میلیون دلار آن مربوط به عکس های عروسی، ۹۰۰۰۰ دلار آن برای آخرین میهمانی مجردی که در لاس وگاس برپا کرد و باقی آن برای دیگر مراسم عروسی اش بود. اما گویا کیم کارداشیان از این ازدواج به اندازه کافی تجربه به دست آورد و خودش را به خرج های آنچنانی برای ازدواج بعدی اش نیانداخت.
میراندا کر
ستاره هایی که برای پول ازدواج کردند
اگر چه این طور به نظر می رسید که ازدواج میراندا کر با اورلاندو بلوم از سر عشق و عاشقی است اما طلاق آنها چیز دیگری را ثابت کرد. در واقع میراندا کر به خاطر شرایط مالی اورلاندو بلوم بود که با تن به این رابطه داد. او حتی اعتراف کرد که با این ازدواج آینده اش تامین شده است.
تامکا فاستر
ستاره هایی که برای پول ازدواج کردند
سالها قبل تامکا فاستر یک آرایشگر ساده بود اما از زمانی که با آشر ازدواج کرد، زندگی اش از این رو به آن رو شد. ازدواج آنها در سال ۲۰۰۷ صورت گرفت و در سال ۲۰۰۹ به اتمام رسید. اگر چه دلایل طلاق آنها فاش نشده است اما شواهد این طور نشان می دهد که سرمایه آشر بود که تامکا فاستر را به خود جذب کرد. او از این ازدواج صاحب یک قصر در جورجیا به قیمت ۳ میلیون دلار و ۸۰۰۰ دلار ماهیانه برای نگهداری فرزندانش شد.
اسکات دیزیک
ستاره هایی که برای پول ازدواج کردند
حاصل زندگی مشترک کورتنی کارداشیان و اسکات دیزیک سه فرزند است، اما این ازدواج فایده ای بیش از فرزند برای اسکات دیزیک داشت. در واقع جدایی آنها زندگی مالی او را از این رو به آن رو کرد. البته اسکات دیزیک در مصاحبه ای اعلام کرد: «من می دانم که مردم در مورد من چه فکری می کنند اما واقعیت این است که من منبع مالی خودم را دارم. من در زمینه های گوناگونی فعالیت دارم و برای شرکت های زیادی کار می کنم.»
گابریل اوبری
ستاره هایی که برای پول ازدواج کردند
این طور به نظر می رسد که هلی بری در روابط عاشقانه اش شانس نیاورده است. تمام جدایی هایش تلخ و طاقت فرسا بوده اما می توان گفت که جدایی او از گابریل اوبری جزو بدترین تجربه هایش بوده است. پس از طلاق شان، برای هلی بری حکم صادر شد که ۱۶۰۰۰ دلار در ماه به گابریل اوبری بپردازد تا از فرزندش مراقبت کند اما در سال ۲۰۱۴ هلی درخواست کرد که این مبلغ را به ۳۸۰۰ دلار کاهش دهند زیرا که گابریل آن را نه خرج فرزند، بلکه خرج خوشگذرانی های خودش می کرد. او اعلام کرد برای پولی که به دست می آورد، سخت کار می کند و برایش مقدور نیست که این مقدار پول را بپردازد. از طرف دیگر، گابریل اوبری استطاعت مالی کافی را دارد تا از از خرج فرزندش به تنهایی بر آید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تر ایرانم همه همیمن

    • بدون نام

      چرا چهره هایی که در ایران برا پول ازدواج کردن رو نمیزارین مثل مهناز افشار ،ازاده نامداری ،نیوشا....

      پاسخ ها

      • سپید

        به نظرم میاد این حرف شما واقعا غیر اخلاقیه،چطور به خودتون اجازه چنین قضاوتایی رو میدید؟از کجا میدونید این افراد برای پول ازدواج کردند؟

    • مصطفی

      اکثر خانواده های ما هم به خاطر پول با هم وصلت میکنن،ستاره هم نیستیم،یه فرد مجرد الان بخواد بره خواستگاری،تنها سه چیز ازش میخوان،خونه و ماشین و کار پردرآمد...اینا یعنی همون پول،حتی اگه پسر عرضه داشته باشه ولی چون ابتدای کاره باید بره وقتی سنش رفت بالا و این شرایط رو مهیا کرد برگرده....مهریه های سنگین و عجیب هم که یه جور اهرم فشار مالی غیر مستقیمه...جامعه رو همه داریم میبینیم

    • بدون نام

      @مصطفي
      دلم كباب شد! چرا پسرا رو نميبيني كه تا يه دختر شاغل يا پولدار رو مي بينن صد سالشم باشه حاضرند باهاش ازدواج كنن ولي هم خودشون و هم خونواده شون وقتي ميفهمن دختره كار پردرامدي نداره ميرن دنبال كارشون؟

    • فرشته

      11:03 موافقم. به هرحال بین دخترا و پسرا همه جور ادمی هست. هرکیم بگه وای من نمیتونم ازدواج کنم من قبول ندارم,طرف رفته در خونه یه دختر پولدار یا پول دوست بعد میگه چرا ازم خونه و ماشین میخوان!!

    • بدون نام

      همه جاییه

    • هه هه

      به من ثابت شده تو اين دنيا دوتا چيز مهمه:
      اولى پول
      دومى پول بيشتر :|||

    • بدون نام

      پسرهای بی عرضه و قابلیت دنبال دختر های خانوا ده با وضع مالی خوب هستند

    • بدون نام

      پول خعلی مهمه خعلی...پول یعنی امنیت...آسایش....آرامش

    • مریم

      23:18 باور کن نمیخوام پز پول و مال دنیا رو بدم اما ما وضع مالی نسبتا خوبی داریم,اما از هیچکدوم نمیتونم لذت ببرم چون بدبختم,چون ارامش ندارم. نمیفهمم چطور شما خوشبختی رو صرفا در پول میبینید..

    • بدون نام

      مدینه جاهله از نظر فارابی:مدینه ایست که سعادت را در لذت های دنیوی و ثروت میبیند و وقتی به ان میرسد گمان میکند خوشبخت است و اگر به ان نرسد گمان میکند بدبخت است و هیچ درکی از سعادت واقعی ندارند.
      تبریک میگم به مدینه جاهله!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج