جاباما
۴۳۵۱۷۲
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

وضعیت معلمان مصدوم حادثه واژگونی مینی بوس

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش آذربایجان غربی، حال عمومی معلمان مصدوم حادثه واژگونی مینی بوس در ارومیه را رضایت بخش اعلام کرد.

خبرگزاری فارس: به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مهدی محمد پور رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش آذربایجان غربی اظهار داشت: حوالی ساعت ۱۴:۴۵ امروز مینی بوس حامل معلمان منطقه صومای برادوست در حال بازگشت به ارومیه براثر ترکیدگی لاستیک واژگون شد.

وی افزود: از نخستین دقایق این حادثه تمامی مسئولان آموزش و پرورش منطقه و استان در محل بروز حادثه حاضر و پیگیر کار انتقال مصدومان به بیمارستان شده اند.

محمد پور با بیان اینکه در این حادثه 21 فرهنگی مصدوم شدند، ادامه داد: مصدومان این حادثه به دو بیمارستان شهید عارفیان و امام خمینی (ره) ارومیه منتقل شدند.

وی بیان کرد: سه نفر از مصدومان این سانحه که به بیمارستان شهید عارفیان ارومیه منتقل شده بودند به صورت سرپایی مداوا و مرخص شدند.

براساس گفته محمد پور۱۸ نفر دیگر از این مصدومان نیز ٬هم اکنون در بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه تحت نظر و درمان هستند.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد: بر اساس اظهارات معلمان مصدوم٬ این وسیله نقلیه جایگزین سرویس ایاب و ذهاب شخصی معلمان بوده و امروز به جای خودروی اصلی٬ کارانتقال معلمان را عهده دار بوده است.

محمد پور اظهار کرد: به جز یکی از مصدومان که دچار شکستگی از ناحیه کتف شده، وضعیت عمومی بقیه معلمان این حادثه براساس گفته پزشکان معالج رضایت بخش است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بلوچ

      اینم عاقبت معلمان دلسوزوزحمتکش

    • بدون نام

      الان اونهایی که با نردبان معلم بالا میرن،و بعدش توی جامعه بهش توهین هم میکنند کجا هستند؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج