۴۳۶۲۳۰
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

شان استون کتاب پدرش را فیلم می‌کند

«رویای شبانه‌ی یک کودک» داستانی است که الیور استون آن را در نوزده سالگی نوشت و حالا قرار است پسرش شان استون فیلمی اقتباسی براساس این داستان را کارگردانی کند.

وب‌سایت فیلم نت نیوز: «رویای شبانه‌ی یک کودک» داستانی است که الیور استون آن را در نوزده سالگی نوشت و حالا قرار است پسرش شان استون فیلمی اقتباسی براساس این داستان را کارگردانی کند.
شان استون کتاب پدرش را فیلم می‌کند

الیور استون مدت‌ها پیش از این که سه اسکار بگیرد و به یکی از مطرح‌ترین کارگردان‌های دنیا تبدیل شود، رمانی به نام «رویای شبانه‌ی یک کودک» (A Child's Night Dream) نوشت. کتابی که بر اساس تجربه‌های زندگی و روحیه‌ی ماجراجویانه‌اش شکل گرفته بود. همان روحیه‌ای که استون را وادار کرد به زندگی تجملاتی‌اش پشت کند و به ویتنام برود و در جنگ شرکت کند.

حالا پسر او شان استون قرار است اقتباسی از این کتاب را کارگردانی کند. داستان درباره‌ی پسر نوجوانی به نام کریس است که در حملات یازده سپتامبر، باوجود مخالفت شدید پدر و مادرش از دانشگاه انصراف می‌دهد تا عضو ارتش شود. شان استون از پانزده سالگی برای تبدیل داستان پدرش به فیلم‌نامه برنامه داشته و از همان زمان شروع به نوشتن فیلم‌نامه‌‌ای اقتباسی کرده است.

شان استون با بازی در نقش‌های کوتاه فیلم‌های پدرش مانند «قاتلین بالفطره» (Natural Born Killers) و «نیکسون» (Nixon) پایش به سینما باز شد. بعد از آن او مستندی درباره‌ی پشت صحنه‌ی فیلم «اسکندر» و چند مستند دیگر ساخت و حالا با تجربه‌هایی به دست آورده پشت دوربین فیلمی می‌ایستد که فیلم‌نامه‌اش اقتباسی از داستان پدرش و البته روزگار جوانی خودش است.

شان استون می‌گوید: «خاطرات زمان دبیرستان و دانشگاه خودم این فیلم‌نامه را شکل داد و باعث شد داستان کتاب پدرم به روزتر شود. من مضامینی مثل درک رابطه‌ام با پدر و مادرم، عشق اولی که داشتم، اتفاق‌های پشت‌ پرده‌ی یازده سپتامبر و جنگ عراق را به داستان پدرم اضافه کردم. البته من مانند او به جنگ نرفتم و به همین دلیل داستانی که تعریف می‌کنم درباره‌ی ماجراهای یک کهنه سرباز نیست و درباره‌ی سفر شخصیت اصلی داستان به درون خودش است.»

هنوز جزئیات دیگری از تولید و زمان اکران «رویای شبانه‌ی یک کودک» منتشر نشده ولی قرار است امبیر چیلدرز و بانی تیمرمن تهیه‌کننده‌های این فیلم باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج