۴۳۶۳۸۷
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

سانس ویژه برای «آی آدم‌ها» رخشان بنی‌اعتماد

رخشان بنی‌اعتماد کارگردان سینما و مستندساز یکی از میهمانان ویژه دومین روز برپایی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت بود و همچنین از سوی دست‌اندرکاران جشنواره اعلام شد که برای مستند «آی آدم‌ها» آخرین ساخنه‌ی بنی‌اعتماد سانس ویژه در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری ایسنا: رخشان بنی‌اعتماد کارگردان سینما و مستندساز یکی از میهمانان ویژه دومین روز برپایی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت بود و همچنین از سوی دست‌اندرکاران جشنواره اعلام شد که برای مستند «آی آدم‌ها» آخرین ساخنه‌ی بنی‌اعتماد سانس ویژه در نظر گرفته شده است.
سانس ویژه برای «آی آدم‌ها» رخشان بنی‌اعتماد

به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، این کارگردان سرشناس سینمای ایران، ضمن دیدار و گفتگو با دکتر حجت‌الله ایوبی (رئیس سازمان سینمایی)، سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد (دبیر جشنواره) و سایر مسئولان و هنرمندان حاضر در جشنواره، با حضور در غرفه پژوهش و شرکت در برنامه عصر گفتگوی جشنواره، به پرسش‌های دانشجویان و مستندسازان جوان درباره‌ی آسیب‌های اجتماعی، ناهنجاری‌هایی که تبدیل به هنجار می‌شوند و شیوه روایت این آسیب‌ها در مدیوم سینما پاسخ داد.

بنی‌اعتماد خطاب به مستندسازان جوان حاضر در این برنامه تاکید کرد که ساخت فیلم مستند اجتماعی نیاز به شناخت و تحلیل کامل از موضوع دارد.

در بخش دیگری از این گفتگو، این کارگردان سینما درخصوص دیدگاهی که در جامعه پیرامون دستگیری از سالمندان توسط فرزندان ایجاد شده، سخن گفت، او که در یک اپیزود از فیلم «کهریزک» تلاش کرده بود تا دید جامعه را پیرامون این موضوع تغییر دهد، به حاضران گفت: چرا دائم این حس را القا می‌کنیم که باید بچه‌ها در دوران پیری از ما دستگیری کنند؟

سانس ویژه جمعه شب جشنواره سینماحقیقت هم به فیلم «آی آدمها» رخشان بنی‌اعتماد اختصاص پیدا خواهد کرد. این فیلم از ساعت ۲۲:۴۵ جمعه شب (۱۹ آذر ۹۵) در سالن شماره ۱ پردیس چارسو روی پرده می‌رود و تماشای آن برای عموم علاقمندان آزاد است.

«آی آدمها» که هم‌اکنون در گروه هنر و تجربه در حال اکران است، به روایت داستان گروهی از پزشکان داوطلب ایرانی و فرانسوی می‌پردازد که از طریق موسسه خیریه «زنجیره امید»، بچه‌های بیمار و محروم را از سراسر ایران در سه رشته قلب، ارتوپدی و ترمیمی، در بالاترین سطح درمان می‌کنند...

سایر عوامل تولید این فیلم عبارتند از: فیلم‌برداران: محمدرضا جهان‌پناه و محمد حدادی / صدابرداران: یدالله نجفی و رشید دانش/ تدوین: شیرین برق‌نورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج