۴۳۶۳۹۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اندروید ۷.۱.۱ عرضه شد

گوشی های بی نظیر پیکسل به همراه اندروید ۷.۱ عرضه شده اند که یک بروزرسانی جزیی برای اندروید نوقاست و شامل قابلیت های کاربردی زیادی نیست. اکنون گوگل اعلام کرده که ارسال نسخه ۷.۱.۱ به سایر گوشی های اندروید آغاز شده که حاوی قابلیت های زیادی برای کاربران است.

وب سایت تک شات: گوشی های بی نظیر پیکسل به همراه اندروید ۷.۱ عرضه شده اند که یک بروزرسانی جزیی برای اندروید نوقاست و شامل قابلیت های کاربردی زیادی نیست. اکنون گوگل اعلام کرده که ارسال نسخه ۷.۱.۱ به سایر گوشی های اندروید آغاز شده که حاوی قابلیت های زیادی برای کاربران است.
اندروید 7.1.1 عرضه شد

گوشی های نکسوس ۶، نکسوس ۵X، نکسوس۶P، نکسوس ۹، پیکسل، پیکسل XL، نکسوس پلیر، پیکسل C و General Mobile ۴G اولین دستگاه هایی هستند که به زودی به آخرین نسخه اندروید بروزرسانی خواهند شد.

از لحاظ قابلیت های جدید این نسخه می توان گفت که گوگل پشتیبانی از کیبورد تصویری را به این بروزرسانیاضافه کرده است که به راحتی به شما اجازه می دهد بدون خروج از اپلیکیشن پیام رسان خود، تصاویر و فایل های GIF را پیدا کرده و آنها را ارسال کنید. به گفته گوگل این قابلیت در اپلیکیشن های هنگ اوت، Allo، و اپلیکیشن پیش فرض پیام رسان اندروید قابل دسترس خواهد بود. جالب است بدانید که این قابلیت در کیبورد Gboard پلتفرم iOS نیز که گوگل در فصل بهار آن را عرضه کرد وجود دارد و اضافه شدن این قابلیت به گوشی های اندرویدی دیگر نیز قدم مثبتی خواهد بود.

اندروید ۷.۱.۱. نیز شامل آخرین گروه از اموجی های متنوع گوگل است که روی طیف وسیعی از مشاغل بانوان تمرکز دارد. همچنین شامل قابلیت شورتکات اپلیکیشن است که به صورت داخلی برای گوشی های پیکسل عرضه شده است. اگر روی آیکون یک اپلیکیشن ضربه بزنید، یک زیر منو از شورتکات ها به نمایش در می آید. کاربران قادر خواهند بود به سرعت پیام های خود را به یک مخاطب خاص ارسال کنند و یا موقعیت ذخیره شده خود را با استفاده از این شورتکات ها ارسال کنند. این شورتکات ها بسیار شبیه به شورتکات های فورس تاچ در آیفون است اما این نکته از ارزش آنها کم نمی کند.

طبق معمول همیشه، این بروزرسانی نیز در یک زمان مشخص به تمامی گوشی ها ارسال نخواهد شد. گوگل می گوید این نسخه در هفته های آینده به تمامی دستگاه ها ارسال می شود اما اگر شما نیز جزو کاربرانی هستید که نمی توانید بیشتر از این منتظر بمانید، گوشی خود را در برنامه پیش نمایش بتای اندروید ثبت نام کنید تا بروزرسانی های جدید سریع تر از همیشه برایتان ارسال شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج