جاباما
۴۳۸۴۶۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

شاه‌علی‌دوست: دلیل نتیجه نگرفتن سایپا فرکی نبود

کاپیتان دوم تیم فوتبال سایپا تأکید کرد، بازیکنان این تیم نباید بابت پیروزی مقابل نفت آبادان خوشحال باشند و برای پیروزی در دیدارهای آینده تلاش کنند.

خبرگزاری تسنیم: روزبه شاه‌علی‌دوست در مورد برتری یک بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: خدا را شکر که سه امتیاز مهم گرفتیم و شرایط چمن هم طوری بود که توانستیم روی زمین بازی کنیم. از طرفی خوش‌شانس هم بودیم که خوب موقعی گل زدیم و توانستیم از برتری خودمان استفاده کنیم. البته ما حق نداریم بابت این برد خوشحال باشیم، چون به اندازه کافی امتیاز از دست داده‌ایم و باید به فکر بازی‌های بعد باشیم.

وی در ادامه درباره پنالتی سایپا که با اعتراض شدید نادر دست‌نشان همراه بود، اظهار داشت: من روی آن صحنه به صورت دقیق مسلط نبودم و دیدم که بازیکن ما به یکباره روی زمین افتاد. حتماً در آن صحنه حرکتی انجام شده که محسن ترکی دیده است، من بعید می‌دانم او روی این پنالتی اشتباه کرده باشد.

هافبک تیم فوتبال سایپا با اشاره به تصمیم مسئولان این باشگاه برای قبول نکردن استعفای حسین فرکی خاطر نشان کرد: من قبلاً هم گفته بودم که پتانسیل فنی سایپا بالاست، ولی روی بدشانسی و اشتباهات فردی نتیجه نمی‌گرفتیم. دلیل نتیجه نگرفتن سایپا فرکی نبود و باشگاه هم از او حمایت کرد. البته جایگاه واقعی سایپا اینجا جدول (رده سیزدهم جدول)‌ نیست و باید در جدول بالا بیاییم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج