۴۴۰۴۸۴
۹ نظر
۵۰۰۶
۹ نظر
۵۰۰۶
پ

نظارت بر طرح زوج و فرد توسط گشت پیاده و سواره

جانشین پلیس ترافیک شهری ناجا به طرح زوج و فرد اشاره و اظهارکرد: این طرح را بر اساس بررسی‌ها و تحقیقاتی که در خصوص گنجایش راه‌ها در ساعت اوج سفرهاست اجرا کردیم. این طرح از درب منزل پس از اطلاع رسانی انجام می‌شود و به وسیله عوامل و گشت‌های پیاده و سواره نظارت خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: جانشین پلیس ترافیک شهری ناجا به طرح زوج و فرد اشاره و اظهارکرد: این طرح را بر اساس بررسی‌ها و تحقیقاتی که در خصوص گنجایش راه‌ها در ساعت اوج سفرهاست اجرا کردیم. این طرح از درب منزل پس از اطلاع رسانی انجام می‌شود و به وسیله عوامل و گشت‌های پیاده و سواره نظارت خواهد شد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ کرمیان در ابتدا در خصوص ورود خودروهای تک سرنشین گفت: به باور من، عدم ورود خودروهای تک سرنشین، یک اصل معنوی و اجتماعی است، باید این را به عنوان یک اصل استوار قرار دهیم و تا آنجا که ممکن است این کار را نکنیم و اگر مجبور به این کار شدیم، خودمان را ملزم بدانیم چند نفر دیگر از شهروندان را سوار کنیم.

وی افزود: بار سنگینی بر دوش همه همکاران در راهنمایی و رانندگی برای خدمتگزاری و فراهم ساختن انظباط و آرامش و ایمنی سفر همشهریان است اما فکر می کنم بار سنگین‌تر بر دوش خود مردم است که باید ساعت ها وقت گرانبهایشان را در ترافیک هدر بدهند و آسیب های جسمی و روحی و روانی‌اش را بپذیرند.

جانشین پلیس ترافیک شهری ناجا که در برنامه‌ای رادیویی صحبت می‌کرد به وضعیت ترافیک در شهرهای پیشرفته دنیا اشاره و بیان کرد: این شهرها راه حل های خروج از ترافیک را پیدا کردند و اساساً راه حل‌های این مسئله مبهم نیستند که بخواهیم دنبال آنها بگردیم. گسترش ناوگان مسافربری همگانی یکی از راه‌های مهم برای کاهش ترافیک است و باید بیشتر توان مان را به خودروهای مسافربری همگانی اختصاص دهیم.

کرمیان ادامه داد: وقتی "مسیر" گسترده‌ای را به خط ویژه اختصاص می‌دهیم و آن را ویژه می‌کنیم و دیگر شهروندان را از ورود به آن باز می‌داریم، باید به شایستگی از این فضا بهره گیری شود و بنا به نیازی که در آن مسیر به سفر است، وسیله مناسب و ایمن فراهم شود.

وی به طرح زوج و فرد هم اشاره کرد و گفت: این طرح را بر اساس بررسی ها و تحقیقاتی که در خصوص گنجایش راه ها در ساعت اوج سفرهاست اجرا کردیم زیرا این راه‌ها نمی‌تواند، پذیرای همه شهروندان و مسافران باشد. این طرح از درب منزل پس از اطلاع رسانی انجام می شود و به وسیله عوامل و گشت های پیاده و سواره نظارت خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدحسین نحوی

      باسلام .
      طرح زوج فردازدرب منزل اجراشود مشکل ترافیک تا حدودی قابل تحمل است به شرطی وسیله عمومی قابل دست رس باشد.

    • بدون نام

      ............. اخه از درب منزل همه از کار و زندگی میوفتدکه من خانمم شاغل باید هروز از میدان محلاتی تا اتوبان باقری ببرمش سرکار صبح ساعت 6صبح اتوبوس تاکسی هم در دسترس ما نیست حالا چکارکنم با این طرح ...شما

    • بدون نام

      بیشتر مشکلات ترافیک ناشی از بی کفایتی راهور در تشخیص علل، مهندسی موانع ومعابراست و بجای چاره جویی همیشه صورت مسئله را پاک میکنن.

    • بدون نام

      بیشتر مشکلات ترافیک در وحله اول بی کفایتی راهور در تشخیص علل، مهندسی معابر و...است.جایی که باید حضور داشته باشند نیستند، در جاهای بدون مشکل حضور تجمعی دارند و.....

    • بدون نام

      شما با این طرح بی خود مردم بیچاره کردید

    • بدون نام

      40در صد ترافیک تهران بدست مامورین ایجاد می شود چون اتومبیل های آنها در مسیر خود در ها قرار می گیرد و یک لاین بسته می شود #2با بستن چند مسیر یک مسیر را باز می کنند و این باعث بسته شدن مسیر های دیگر می شود. 3برای اعمال قانون و جریمه اتومبیل خاطی را در مسیر متوقف میکنند واین اسمش حق الناس است، 4طرح زوج و فرد تا ساعت 17بهتر ین طرح بود، اگر قبول ندارید اتومبیل های متوقف شده برای ورود به طرح زوج و فرد تماشا کنید، متشکر م

    • بدون نام

      خواهش می کنیم ما مو را ن را هور برای اعمال قانون اتومبیل های خود و خا طی را در مسیر مردم قرار ندهند، این حق الناس است

    • ناشناس

      بله حتما این کار را انجام دهید
      تا آنهایی که دارای چندین سواری هستند راحتتر بتوانند رفت وآمد و زندگی کنند انشا الله مبارک

    • بدون نام

      طرح زوج و فرد تا ساعت 19در مبادی ورودی علاوه بر ایجاد ترافیک بخاطر سرما و روش بودن خود رو با عث آلودگی هوا میشود، این طرح اشتباه است، این حق مردم است که زندگی کنند، رییس را هور و مسوولان از خطوط ویژه استفاده می کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج