۴۴۰۵۷۲
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

کشف ۱۳۲ هزار قلم لوازم آرایشی تقلبی در مشهد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در اجرای دو عملیات گسترده ۱۳۲ هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی تقلبی و قاچاق در مشهد و دیگر شهرستان‌های خراسان رضوی کشف شد.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در اجرای دو عملیات گسترده ۱۳۲ هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی تقلبی و قاچاق در مشهد و دیگر شهرستان‌های خراسان رضوی کشف شد.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار بهمن امیری‌مقدم در تشریح طرح‌های ضربتی پلیس آگاهی در مقابله با قاچاق کالا، اظهار کرد: در سه ماهه گذشته دو عملیات گسترده مبارزه با عاملان تهیه و توزیع اقلام آرایشی و بهداشتی قاچاق به اجرا درآمد.

وی افزود: کارآگاهان مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی خراسان رضوی در این دو مرحله عملیات ضربتی ۱۳۲ هزار قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و قاچاق که تعداد زیادی از این اقلام دارای برچسب‌های تقلبی بودند را با دستور مراجع قضایی از مراکز توزیع و فروش همچنین قاچاقچیان کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: پلیس در این دو عملیات گسترده ۶۰ تن از قاچاقچیان عمده و عاملان توزیع و فروش این اقلام آرایشی را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کردند.

امیری‌مقدم با اشاره به اهمیت توجه شهروندان به نوع خرید اقلام آرایشی و بهداشتی و ضرورت مراجعه به فروشگاه‌های مجاز عرضه این محصولات، اظهار کرد: اقلام آرایشی و بهداشتی رابطه مستقیمی با سلامتی شهروندان دارد و فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در زمینه برخورد با عاملان قاچاق این اقلام و تشدید اقدامات کنترلی در حوزه نظارت بر واحدهای صنفی عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی عزم جدی دارد.

وی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فروش یا تهیه و توزیع اقلام آرایشی و بهداشتی قاچاق، تاریخ مصرف گذشته و تقلبی مراتب را از طریق شماره تلفن ۲۱۸۳۷۰۰، ستاد خبری پلیس آگاهی استان همچنین شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وای لوازم آرایشی آنهم در مشهد آنهم تقلبی .................

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج