۴۴۱۰۴۶
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

هدفون‌های بی‌سیم اپل به زودی عرضه می شوند!

چند وقتی است که شایعات مختلفی درباره‌ی هدفون‌های بی‌سیم آیفون ۷ منتشر شده. این هدفون‌ها «ایرپاد» (AirPod) نام دارند و به دلیل مشکلات فنی هنوز راهی بازار نشده‌اند.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست:چند وقتی است که شایعات مختلفی درباره‌ی هدفون‌های بی‌سیم آیفون ۷ منتشر شده. این هدفون‌ها «ایرپاد» (AirPod) نام دارند و به دلیل مشکلات فنی هنوز راهی بازار نشده‌اند. اتفاقی که تاثیر بدی هم روی شرکت اپل گذاشته و باعث شده کاربران به این موضوع اعتراض کنند. در حالی که خیلی‌ها احتمال می‌دادند که این محصولات در سال ۲۰۱۶ راهی بازار نمی‌شوند؛ خبرهای جدید به این موضوع اشاره می‌کنند که تا چند روز دیگر شاهد عرضه‌ی این هدست‌های بی‌سیم خواهیم بود.
هدفون‌های بی‌سیم اپل به زودی عرضه می شوند!
چند منبع مختلف گفته‌اند که اپل AirPodهای آیفون‌ ۷ را قبل از به پایان رسیدن سال ۲۰۱۶ راهی بازار خواهد کرد. البته مدیرعامل اپل هم گفته بود که این محصولات را قبل از سال ۲۰۱۷ در اختیار مردم قرار می‌دهد.

حالا یکی از کارمندان شرکت اپل گفته که هدست‌های بی‌سیم این شرکت در اواخر ماه دسامبر راهی بازار می‌شوند. حتی گفته شده که این هدست‌‌ها با قیمت ۱۵۹ دلار به‌فروش می‌رسند. از آنجایی که آیفون ۷ جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا ندارد، داشتن این محصولات برای کاربران بسیار جالب است.

البته این کارمند شرکت اپل گفته که احتمال داشت این محصول برای تعطیلات سال ۲۰۱۶ راهی بازار نشود؛ اما به نظر من AirPodها تا چند روز دیگر در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. آیا واقعا این اتفاق تا هفته‌ی آینده رخ می‌دهد؟‌ آیا اپل توانسته مشکلات موجود در این محصولات را برطرف کند؟ جواب این سوالات تا چند روز دیگر مشخص خواهند شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج