۴۴۱۱۸۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پشتیبانی فیسبوک از ویدیوهای زنده ۳۶۰ درجه

پس از اینکه چندی پیش یوتوب از قابلیت پخش زنده ویدیوهای ۳۶۰ درجه با کیفیت ۴K رونمایی کرد، اکنون فیسبوک نیز پشتیبانی اولیه از انتشار محتوای زنده ۳۶۰ درجه را اعلام نمود. صفحه نشنال جئوگرافیک در فیسبوک، اولین منتشر کننده آزمایشی در این سیستم خواهد بود.

وب سایت دیجیاتو - حمید مقدسی: پس از اینکه چندی پیش یوتوب از قابلیت پخش زنده ویدیوهای ۳۶۰ درجه با کیفیت ۴K رونمایی کرد، اکنون فیسبوک نیز پشتیبانی اولیه از انتشار محتوای زنده ۳۶۰ درجه را اعلام نمود. صفحه نشنال جئوگرافیک در فیسبوک، اولین منتشر کننده آزمایشی در این سیستم خواهد بود.
پشتیبانی فیسبوک از ویدیوهای زنده 360 درجه

این ویدیو به پایان مأموریت ۸۰ روزه دانشمندان مستقر در مرکز تحقیقات صحرایی مریخ واقع در ایالت یوتا اختصاص دارد و تصاویری از چشم انداز این مرکز و مصاحبه با دانشمندان آن را در معرض دید همگان قرار خواهد داد.

پشتیبانی فیسبوک از ویدیوهای زنده 360 درجه

طی روزهای آتی ماه جاری، قابلیت Live ۳۶۰ فیسبوک به عنوان گزینه ای در API این سامانه قرار خواهد گرفت، و غول شبکه های اجتماعی قصد دارد تا سال آینده، امکان پخش زنده و فراگیر این ویدیوها را برای تمامی صفحات و کاربران فعال نماید.

در حال حاضر کاربران نمی توانند ویدیوهای زنده ۳۶۰ درجه فیسبوک را با استفاده از هدست های واقعیت مجازی تماشا کنند، اما پخش مجدد آنها بدین صورت ممکن خواهد بود. همچنین فعلاً پشتیبانی از رزولوشن ۴K و صدای فراگیر نیز وجود ندارد، اما افزودن این قابلیت ها در دستور کار این شرکت قرار گرفته.

برای تولید محتوا، کمپانی مورد بحث پیشنهاد می کند برای دستیابی به بالاترین کیفیت ممکن از Nokia Ozo یا Freedom۳۶۰ همراه با Vahana VR استفاده کنند، اما برای کاربری عادی می توان از Giroptic iO یا Insta۳۶۰ Nano یا Ricoh Theta S نیز بهره جست.

پشتیبانی فیسبوک از ویدیوهای زنده 360 درجه

گفتنیست ویدیوهای زنده و محتوای ۳۶۰ درجه به یکی از حوزه های اصلی فعالیت شبکه های اجتماعی بدل شده تا کاربران بیشتری را به سمت خود بکشانند و تجربه غنی و فراگیرتری را در اختیار آنها قرار دهند.

در این حوزه، یوتوب پیشگام محسوب می شود و هر فردی در این شبکه می تواند محتوای زنده ۳۶۰ درجه ارسال نماید، البته برای این کار به نصب انکودر نرم افزاری خاصی روی کامپیوتر نیاز خواهد بود.

حال فیسبوک قصد دارد با عمومی تر کردن این قضیه و فراهم ساختن امکان ارسال محتوای مورد بحث بدون نیاز به نرم افزار خاص و از طریق دیوایس های همراه، گوی سبقت را از رقبا برباید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج