۴۴۱۶۲۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

رقابت موسیقی و ترانه در جوایز اسکار

آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسامی فیلم‌های واجد شرایط برای رقابت در بخش اسکار موسیقی و ترانه‌های واجد شرایط برای حضور در بخش بهترین ترانه را اعلام کرد.

هنرآنلاین: آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسامی فیلم‌های واجد شرایط برای رقابت در بخش اسکار موسیقی و ترانه‌های واجد شرایط برای حضور در بخش بهترین ترانه را اعلام کرد.

۱۴۵ موسیقی فیلم برای رقابت در هشتاد و نهمین دوره جوایز اسکار واجد شرایط هستند.

فهرست آکادمی شامل موسیقی فیلم‌های "ددپول"، "آلیس آن سوی آینه"، "ترول‌ها"، "شعر شبانی آمریکایی"، "قدم زدن نیمه‌وقت و طولانی بیلی لین"، "سرکش: یک داستان از جنگ‌های ستاره‌ای" و... است.

موسیقی فیلم‌های "مهتاب"، "لا لا لند"، "شیر" و "اعداد و ارقام پنهان" هم واجد شرایط شناخته شده‌اند، در حالی که موسیقی یوهان یوهانسون برای فیلم "رسیدن" واجد شرایط شناخته نشده است. هر پنج فیلم امسال در جوایز گلدن گلوب در بخش بهترین موسیقی نامزد هستند.

استفاده بیش از حد از ترانه یا موسیقی‌ای که از قبل وجود داشته، از مواردی است که یک فیلم را از رقابت در بخش اسکار موسیقی محروم می‌کند.

اعضای رأی‌دهنده شاخه موسیقی آکادمی می‌توانند در بخش بهترین موسیقی می‌توانند بر اساس اولویت به نهایت پنج فیلم رأی بدهند. پنج فیلمی که بیشترین امتیاز را به دست آورده‌اند، به عنوان نامزدهای این بخش انتخاب می‌شوند.

سال گذشته ۱۱۲ فیلم برای رقابت در بخش موسیقی جوایز اسکار واجد شرایط شناخته شدند و انیو موریکونه برای کار خود در فیلم "هشت نفرت‌انگیز" جایزه اسکار این بخش را برد.

آکادمی همچنین روز سه‌شنبه اسامی ۹۱ ترانه واجد شرایط برای حضور در بخش بهترین ترانه جوایز اسکار امسال را اعلام کرد.

این فهرست شامل سه ترانه از فیلم "لا لا لند" (از جمله ترانه "شهر ستاره‌ها" که نامزد جایزه گلدن گلوب شده است) و فیلم‌های دیگر از جمله "اعداد و ارقام پنهان"، "شازده کوچولو"، "موانا"، "آواز بخوان" و "ترول‌ها" است که هر کدام با دو ترانه رقابت می‌کنند.

اعضای رأی‌دهنده شاخه موسیقی آکادمی، یک فهرست یادآوری و یک کپی دی‌وی‌دی شامل صحنه‌هایی از تمام ترانه‌های واجد شرایط موسیقی دریافت می‌کنند. اعضاء‌ پس از دیدن کلیپ‌ها می‌توانند بر اساس اولویت به نهایت پنج ترانه رأی بدهند. پنج ترانه که بیشترین تعداد رأی را به دست آورده‌اند، به فهرست نامزدهای نهایی اسکار ترانه راه پیدا می‌کنند. از هر فیلم نهایت دو ترانه می‌توانند نامزد اسکار شوند.

آکادمی سال گذشته ۷۴ ترانه را برای حضور در بخش بهترین ترانه جوایز اسکار واجد شرایط دانست. در نهایت "نوشتن روی دیوار" از فیلم "اسپکتر" برنده اسکار این بخش شد.

اسامی نامزدهای هشتاد و نهمین دوره جوایز اسکار ۲۴ ژانویه ۲۰۱۷ (۵ بهمن) اعلام می‌شود. مراسم اهدای جوایز ۲۶ فوریه (بامداد دوشنبه ۹ اسفند به وقت ایران) در دالبی تیه‌تر در لس آنجلس برگزار و زنده از شبکه ای‌بی‌سی پخش خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج