جاباما
۴۴۱۷۰۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

«اچ‌بی‌او» مستند محمد علی را می‌سازد

شبکه اچ بی او با همکاری آنتوان فوکوا سازنده فیلم‌های «روز آموزش» و «اکولایزر» و همچنین لوبرون جیمز ستاره تیم بسکتبال «ان بی ای»، زندگی محمد علی اسطوره تاریخ مشت‌زنی را در قالب مستندی چند قسمتی تهیه و تولید می‌کند.

وب سایت آی ‌سینما: شبکه اچ بی او با همکاری آنتوان فوکوا سازنده فیلم‌های «روز آموزش» و «اکولایزر» و همچنین لوبرون جیمز ستاره تیم بسکتبال «ان بی ای»، زندگی محمد علی اسطوره تاریخ مشت‌زنی را در قالب مستندی چند قسمتی تهیه و تولید می‌کند. در حال حاضر، مدتی است تولید این مستند همچنان بدون عنوان که ماجرای مهم‌ترین فراز و فرودهای علی را به تصویر می‌کشد، آغاز شده است. اچ بی او هنوز تاریخ مشخصی برای پخش مستند جنجالی خود اعلام نکرده است.
«اچ‌بی‌او» مستند محمد علی را می‌سازد

فوکوا کارگردان و تهیه‌کننده امریکایی در توضیح پروژه جدید خود گفته است: «محمد علی معنا و مفهوم بسیاری برای خیلی‌ها دارد و کسی است که از همان کودکی، تاثیری عمیق بر زندگی من به جا گذاشت. برای من به دست آوردن فرصتی برای روایت داستان زندگی او، چه داخل و چه بیرون از رینگ بوکس، باعث افتخار و رویایی است که رنگ واقعیت به خود گرفته است.»

همچنین جیمز ستاره معروف تیم بسکتبال ان بی ای در مقام تهیه‌کننده اجرایی این پروژه مستند توضیح می‌دهد: «خیلی دشوار است بخواهم در قالب کلمات توصیف کنم که همکاری با سازندگان این پروژه تا چه حد برایم ارزشمند است، خصوصا که قرار است ادای دینی به میراث محمد علی بزرگ باشد و داستان بی‌نهایت مهم زندگی او را روایت کند.»

به گزارش «ورایتی»، این مستند تلفیقی از تصاویر ضبط شده آرشیوی و همچنین تصاویر و فیلم‌های هرگز دیده نشده از مجموعه‌های شخصی خانواده علی و دیگران خواهد بود. ژوئن گذشته بود که علی بعد از نبردی طولانی با بیماری پارکینسن در سن ۷۴ سالگی درگذشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج