۴۴۱۸۰۵
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

عرضه رایانه شخصی زیبا در ابعاد آیفون ۷ پلاس

با حمایت مالی عمومی قرار است یک رایانه شخصی در ابعاد یک نمایشگر لمسی ۶ اینچی و در ابعادی به طول ۱۵۰ میلی متر و عرض ۸۵ میلی متر وارد بازار شود.

وب سایت کلیک: با حمایت مالی عمومی قرار است یک رایانه شخصی در ابعاد یک نمایشگر لمسی ۶ اینچی و در ابعادی به طول ۱۵۰ میلی متر و عرض ۸۵ میلی متر وارد بازار شود.
عرضه رایانه شخصی زیبا در ابعاد آیفون 7 پلاس

ابتکارات شرکت اوکل تمامی ندارد و هر روز خبر از یک وسیله دیجیتالی جدید از این شرکت می شنویم. داشتن یک مینی رایانه ی شخصی که توانایی های یک رایانه ی شخصی ویندوز ۱۰ را داشته باشد بسیار جذاب است، اما نظرتان چیست اگر متخصصین پا را فراتر بگذارند و یک دستگاه ۱۵ سانتی متری را تحویل شما بدهند؟ اگر در مورد این موضوع کنجکاو شدید، باید بگوییم که متخصصین این دستگاه راساخته اند و این دستگاه اوکل سیریوس ( Ockel Sirius ) نام دارد و چنین ویژگی هایی را در اختیار شما قرار دهد.

عرضه رایانه شخصی زیبا در ابعاد آیفون 7 پلاس

این مینی رایانه شخصی ۱۵۰ میلی متر طول، ۸۵ میلی متر عرض و ۲۰ میلی متر ضخامت دارد از این رو می توانید به راحتی آن را در جیب خود بگذارید و تا حدی از نظر اندازه به گوشی آیفون ۷ پلاس شبیه بدانید. اوکل سیریوس نسخه ۶۴ بیتی سیستم عامل ویندوز ۱۰ را نیز پشتیبانی می کند در نتیجه کاربران می توانند هر نرم افزاری را که بر روی رایانه خود نصب کرده اند بر روی این دستگاه نیز نصب کنند.

مشخصات فنی Ockel Sirius

تجهیزات این مینی رایانه شامل یک پردازشگر چهار هسته ای اینتل اتم x۷-Z۸۷۵۰، رم ۴ گیگابایتی LPDDR۳-۱۶۰۰ و یک حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی eMMC با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD است.

از دیگر مشخصات این مینی رایانه هم می توان به نمایشگر ۶ اینچی ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی، باتری ۳,۰۰۰mAh، دو پورت USB ۳.۰ مجهز به کانکتور USB نوع C، یک پورت فول سایز HDMI، جک صوتی، پورت اترنت، بلوتوث ۴٫۲ و وای فای ۸۱۲٫۱۱ac اشاره کرد. همچنین این مینی رایانه دستگاه های جانبی مانند مانیتور، صفحه کلید و ماوس را نیز پشتیبانی می کند.

Ockel Sirius

گفتنی است که سازنده اوکل در هنگام ساختن این رایانه قدرتمند از راهنمایی های کمپانی مایکروسافت استفاده نمود تا بتواند این دستگاه را به قابلیت switch mode هم مجهز سازد، به همین علت هنگامی که این مینی رایانه را به یک نمایشگر خارجی متصل می کنید می توانید از آن به عنوان یک دستگاه ورودی استفاده کنید و برای مثال به عنوان یک ماوس و یا صفحه کلید از آن استفاده نمایید.

Ockel Sirius

ولی تفاوت اوکل سیریوس با یک مینی لپتاپ یا کامپیوتر در آن است که فاقد فن خنک کننده امی باشد که البته با توجه به اندازه آن پدیده عجیبی نیست. سازندگان با جایگزینی و استفاده از یک انباره حرارتى در ساخت این دستگاه باعث خنک کاری همه بخش های سخت افزاری این محصول شده اند.

در مورد تاریخ عرضه ی این دستگاه اعلام شده است که سازنده این دستگاه می خواهد در ماه مه سال آینده ( ۱۳ اردیبهشت تا ۱۲ خرداد ۹۶ ) رایانه خود را با یک برچسب قیمت ۶۹۹ دلاری به همراه یک نسخه از سیستم عامل ۶۴ بیتی ویندوز ۱۰ Home ( و ویندوز ۱۰ Pro به صورت آپشنال ) و چند کابل جانبی صادر کند؛ ولی تمهیداتی نیز برای پیش فروش این دستگاه در نظر گرفته شده است و کاربرانی که می خواهند از همین الان این دستگاه را سفارش دهند، می توانند آن را با قیمتی ارزان تر ( ۵۴۹ دلار ) خریداری نمایند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج