۴۴۱۸۸۹
۵۱۷۵
۵۱۷۵
پ

رپورتاژ آگهی

کرمی موثر در هوای سرد و خشک

در روزهای سرد پاییزی و زمستانی امکان خشک شدن پوست بیشتر است. در فصل‌هایی که سرما و باد به پوست آسیب می‌زنند، مراقبت از آن اهمیت بیشتری دارد. در چنین مواقعی می‌توان با استفاده از نرم‌کننده‌ها و مرطوب‌کننده‌های قوی، از خشکی و ترک‌خوردگی پوست جلوگیری کرد.

در روزهای سرد پاییزی و زمستانی امکان خشک شدن پوست بیشتر است. در فصل‌هایی که سرما و باد به پوست آسیب می‌زنند، مراقبت از آن اهمیت بیشتری دارد. در چنین مواقعی می‌توان با استفاده از نرم‌کننده‌ها و مرطوب‌کننده‌های قوی، از خشکی و ترک‌خوردگی پوست جلوگیری کرد. فراموش نکنید که پوست بزرگ‌ترین عضو بدن شما و به نوعی محافط اعضا و اندام‌های داخلی است به همین دلیل محافظت از آن اهمیت بسیاری دارد.
كرم‌هاي ميوه‌ای برند مای ، حاوی بهترين تركيبات ضدالتهاب، التيام‌بخش، آنتی اكسيدان و مغذي هستند و نرم‌كننده و مرطوب‌كننده‌ای قوی و پايدار محسوب می‌شوند.
برند مای، محصول یاد شده را در سه ساختار و فرمولاسيون متفاوت، متناسب با انواع مختلف پوست و با رايحه‌های دل‌انگيز تولید می‌کند.
كرم‌های میوه ای هیدرا تاچ مای ، برای پوست‌های نرمال، سيلكی تاچ ‌مای ، برای پوست‌های خشك و نوتری تاچ ‌مای ، برای پوست‌های بسيار خشك مناسب هستند.

کرمی موثر در هوای سرد و خشک

موادی با قدرت نرم‌کنندگی بالا

در كرم هيدرا تاچ برند مای، که برای پوست‌های نرمال کاربرد دارد، از مواد مختلفی بهره گرفته شده است از جمله شی باتر. این ماده از قدرت نرم‌كنندگی قوی و پايدار و ترميم‌كنندگی پوست برخوردار است. رفع التهاب و خشكی ناشی از اگزما و آفتاب سوختگی یکی دیگر از آثار شی باتر محسوب می‌شود. این ماده همچنین اثر آنتيی اكسيدانی و محافظت از پوست دارد.
آلانتوئين ماده دیگری است که در فرمول این کرم یافت می‌شود. آب‌رسانی و مرطوب‌كنندگی قوی و كاهش التهاب و تحريكات پوستی از جمله ویژگی‌های این ماده است. آلانتوئين همچنین اثر قوی در التيام‌بخشی پوست دارد.

در كرم هيدرا تاچ برند مای ويتامين E نیز به کار رفته که از خاصيت آنتی اكسيدانی و قدرت جلوگيری از تخريب سلول‌های پوستی برخوردار است. مقابله با راديكال‌های آزاد و پيری زودرس پوست نیز در میان خواص ويتامين E دیده می‌شود. این ماده نقش مؤثری در بازسازی لايه محافظ پوست دارد.

کرمی با توان بازسازي سلول‌هاي پوست

كرم سيلكی تاچ، که برای پوست‌های خشك تولید می‌شود، حاوی موادی غنی و مغذی است از جمله ويتامين E و شی باتر.
ويتامين B5 نیز در محصول مورد نظر وجود دارد. این ماده باعث افزايش قدرت نگاهداشت آب و مرطوب‌‌كنندگی پوست می‌شود. همچنین توان بازسازی سلول‌های پوست را بالا می‌برد.

کرمی موثر در هوای سرد و خشک

افزایش قدرت نگاهداشت آب

در فرمالسیون كرم نوتری تاچ که برای پوست‌های بسيار خشك کاربرد دارد، مواد مختلفی موجود است؛ برای مثال يتامين E و شی باتر.
بپانتن نیز در محصول یاد شده وجود دارد؛ این ماده قدرت نگاهداشت آب و مرطوب‌كنندگی پوست و همچنین توان بازسازی سلول‌های آن را افزايش می‌دهد.

ويژگي‌هاي كرم‌هاي ميوه‌ای مای

محصولات این برند در نوع خود تنها كرمی محسوب می‌شوند که در آنها كره گياهی، با اثر نرم‌كنندگی قوی و ماندگار به کار رفته است.
کرم‌های میوه‌ای مای در بهبود خشكي و التهاب ناشی از اگزما و آفتاب‌سوختگی بسیار موثر هستند. این محصولات از خاصيت مغذی و پيشگيری از چين و چروک و علائم پيری زودرس پوست برخوردارند. آب‌رسانیي و مرطوب‌كنندگی پايدار پوست دیگر ویژگی کرم‌های میوه‌ای مای است. این کرم‌ها خاصيت آنتيی اكسيداني و محافظت از پوست و همچنین اثرات بارز ضدالتهابی و تحريكات پوستی دارند.
کرم‌های میوه‌ای مای نرمی، لطافت و انعطاف‌پذيری پوست را افزایش می‌دهند.

این محصولات با وجود ساختار غني و قدرت مرطوب‌كنندگی و نرم‌كنندگی عالی خود، به آسانی روی پوست پخش می‌شوند.
برند مای کرم‌های میوه‌ای را در سه فرمولاسيون متفاوت، متناسب با پوست‌های نرمال، خشک و بسيارخشک و اگزمايی و با رايحه‌های مطبوع ميوه‌های استوايی تولید کرده است.

برای اینکه از اثرها و ویژگی‌های مورد اشاره این محصول بهره‌مند شوید، باید از آن به دفعات مورد نياز در طول روز و روي پوست تميز، استفاده کنید.


كرم‌های ميوه‌ای برند مای:

کرمی موثر در هوای سرد و خشک


کرم هیدرا تاچ :

کرمی موثر در هوای سرد و خشک


سیلکی تاچ:

کرمی موثر در هوای سرد و خشک


نوتری تاچ :

کرمی موثر در هوای سرد و خشک


کرمی موثر در هوای سرد و خشک آدرس پخش: سعادت آباد، بلوار فرحزادی، نرسیده به میدان کتاب، ١٨متری شهید مطهری، ١٠ متری اول، نبش بوستان چهارم، پلاک ٢، ساختمان نجات، شرکت آریان لیان پخش


کرمی موثر در هوای سرد و خشک

تماس مستقیم
تلفن مرکز پخش: 02189328000
تلفن صدای مشتری پخش: 02189328893 - 02189328888
تلفن صدای مشتری مصرف کننده : 02123576576


کرمی موثر در هوای سرد و خشک


کرمی موثر در هوای سرد و خشک پیامک پزشک مشاور: ۲۰۰۰۲۶۶۸۷
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج