۴۴۴۴۱۴
۷ نظر
۵۰۱۰
۷ نظر
۵۰۱۰
پ

آیت الله مکارم : بیمارستان‌های خصوصی می‌تازند

آیت ا... مکارم شیرازی گفت: خدمت به استان قم، خدمت به کل کشور و مذهب تشیع است.

باشگاه خبرنگاران جوان: آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید در دیدار با وزیر بهداشت گفت: بیمارستان فرقانی پس از ۲۰ سال به دست ما امروز به بهره برداری می‌رسد و من امیدوارم خدمت رسانی جامعه پزشکی به استان قم بیشتر شود زیرا کار کردن برای این شهر مقدس خدمت به کل کشور و مذهب تشیع است.

وی بیان کرد: خدمت به استان قم هیچ تبعیض نبوده و باید افراد عمومی جامع این مساله را قبول کنند.

آیت ا... مکارم شیرازی با بیان اینکه بیمه‌ها سر ماه حق زحمه خود را دریافت اما بدهی خود را نمی‌پردازند، ادامه داد: خبر ساخت بیمارستان جمکران مخصوص بانوان یک کار خوبی است و مردم نسبت به مسائل پزشکی خوشبختانه خوشایند هستند.

وی تصریح کرد: برخی از بیمارستان خصوصی می‌تازند اما بیمارستان‌های دولتی خدمت خوبی به مردم ارائه می‌دهند و من امیدوارم هر چه سریعتر مشکل بیمه‌ها برطرف شود.

این مرجع تقلید اظهار کرد: بیمارستان ولی عصر یکی از مراکز درمانی خوبی است که ۱۹میلیارد تومان از بیمه‌ها طلب دارد و به همین میزان به مردم بدهکار است و من امیدوارم که مطالبات بیمه به موقع پرداخت شود.

مکارم شیرازی با بیان اینکه من امیدوارم صندوق بیمه مثل صندوق فرهنگیان نشود و متاسفانه بعضی از اولویت‌ها در سر جای خود قرار دارند، گفت: مسائل اقتصادی از رشد قابل خوبی برخوردار بوده است اما باید تلاش‌های در جهت رفع مشکلات پزشکی انجام شود.

وی ادامه داد: مساله پزشکی یکی زا مسائل مهم است و اکنون دولت فکرش به مسائل سیاسی مشغول کرده و به نظر من نباید به حرف‌ها در فضای توجهی کرد و دولت باید اساس کار خود را خدمت به مردم بکند و با برطرف مشکلات در عمل جواب این افراد را در فضای مجازی بدهد.

این مرجع تقلید گفت: درمانگاه جمکران از نظر تجهیزات کامل نشده و من امیدوارم در انجام تفاهم با خیرین این بخش تکمیل شود و بیمارستانی که مخصوص بانوان است هرچه سریعتر احداث شود.

آیت ا... مکارم شیرازی افزود: کشورمان به عنوان پرچم دار مبارزه با تروریسم برای بار اول کنگره جهانی را برگزار کرد و ما باید با حفظ وحدت سطح معارف، فرهنگ و مسائل پزشکی را بالا ببریم.
وی تصریح کرد: امیدواریم بیمارستان 1000 تختخوابی نیز ساخته شود، قطعا با اتمام این طرح خبر خوبی به مردم برسد؛ در مجموع مردم نسبت به مسایل پزشکی خوشحال هستند؛ در گذشته شرایط سخت‌تر بود، البته امروز نیز بیمارستان‌های خصوصی در این عرصه می‌تازند.

این مرجع تقلید بیان کرد: در این بین مشکلاتی وجود دارد که از آن جمله می‌توان به بیمه اشاره کرد که در این عرصه مشکلاتی وجود دارد؛ امروزه مطالبات بسیاری در عرصه بیمه وجود دارد، زیرا آنها حق بیمه را سریعا می‌گیرند، ولی در اعطای هزینه این بیمه به بیمارستان‌ها مشکلات و تاخیر وجود دارد.

آیت ا... مکارم شیرازی اظهار کرد: نخست وزیر انگلستان نزد یک شیخ نشین عربی می رود و برای خوشایند آنها، یک مشت حرف های بی معنا می زند.

وی افزود: او برای کشوری مثل ما که در چند جبهه علیه تکفیری ها تلاش می کند و علمی و عملی با آنها مبارزه می کند، برای اینکه از آنها پول بگیرد هر دروغی که خواست بیان کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بابک

      نه اینکه بیمارستانهای دولتی نمیتازند .

    • حسین

      خضرت آیت اله مکارم ملاحظه کردند ولی واقعیت این است که بیمارستانها ی خصوصی می چاپند

    • بدون نام

      بيمارستان هاي دولتي بدترن خصوصي ها حداقل بهت ميرسن ولي تو شيراز هم يه بيمارستان به اسم زنان باز شده ولي زن و مرد قاطي هست عين عروسي هاي مختلط جا داره مسءولان رسيدگي كنن اگه اسم زنان روش هست اين همه پزشك پرسنل مريض مرد توش چكار ميكنن من باهاش مشكلي ندارم ولي چرا ميگن فقط ماله زنان هست

    • علیرضا

      بیمارستانهای خصوصی به هیچ کس رحم نمی کنند و تا می توانند مردم را می چاپند و دولت جلوی آنها را نمی گیرد. اگر با آنها برخورد شود، دست از این کارها ‌بر می دارند.

    • علی

      جانا سخن از دلا ما می گویی. اگر در این مملکت کاره ای می شدم اساس و بنیاد بهداشت را نمی گذاشتم که بدست سرمایه داران بیفتد .... و این وزارتخانه از روز اول قافیه را به به سرمایه داران واگذار کرده و پیشنهاد به وزیر بهداشت حال و آینده اگر می خواهید به مردم سلامتی بدهید در درجه اول در بیمه کردن و هزینه مردم نقش موثرتری را ایفا کنید و بیمه مردم و سازمان بیمه را زیر نظر خود و بازوی توانای خود تلقی کنید که می تواند جوابگوی تمام بیمارستانها و داروخانه ها هم باشد وقتی درآمد بیمه ها را خود تحویل بگیرید خواهید دید چقدر هم برایتان سرمایه آور خواهد بود

    • بدون نام

      اینکه نوشته اند بیمارستان دولتی میتازند غلط, است
      بیمارستان دولتی نسبت به خصوصی, ها بسیار ارزانتر است و امکانات بالاتری هم دارند. بهترین اساتید اول در بیمارستان دولتی کار میکنند سپس ساعات خصوصی را
      بنابراین خیلی مغرضانه است که بگوییم بیماستان دولتی مثل خصوصی ها در حق مردم اجحاف میکنند

    • علیرضا

      آقای مکارم ایران نبودند که حالا فهمیدند بیمارستان خصوصی میتازند نه حاج اقا کار از تازوندن گذشته سلاخی میکنند خبر دارید کارت خون بردند بالا سر بیمار بیهوش که خرج بیمارستانت از پولی که پرداخت کردید بیشتر میشه یا پول میدی یا عمل متوقف میشه .. این خبرا هست آقا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج