جاباما
۴۴۴۸۳۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

جنوب تعز در آستانه آزادی کامل

تسلط رزمندگان ارتش و کمیته‌های مردمی بر ۶۰ درصد استان تعز طی سه ماه نبرد شدید، هلاکت مزدوران سعودی در الجوف و شهید و زخمی شدن ۹ غیرنظامی در بمباران صعده از جمله تازه‌ترین تحولات یمن است.

خبرگزاری فارس: حسین الحوثی، یک فرمانده کمیته های انقلابی یمن در صنعا از تشدید حملات نیروهای یمنی به مواضع ائتلاف سعودی در جنوب استان تعز خبر داد.

وی افزود: در این حملات دست‌کم ۹ نفر از مزدوران سعودی به هلاکت رسیده و شماری دیگر زخمی شدند.

الحوثی گفت: هواپیماهای سعودی نیز با بمباران محله های مسکونی و مردم بی گناه جنوب تعز دست‌کم هشت زن و کودک را به شهادت رساندند.

این مسئول امنیتی یمن با بیان اینکه نبرد آزادسازی تعز وارد سومین ماه خود شده گفت: نیروهای یمنی ۶۰ درصد از مساحت استان را تحت سیطره خود دارند و اگر حمایت های ائتلاف و دشمن سعودی نبود اوضاع امنیتی در این استان ثبات پیدا می کرد.

فرمانده یمنی با تاکید بر اینکه نبرد آزادسازی جنوب استان تعز ظرف روزهای آتی یکسره خواهد شد، گفت: نیروهای یمنی تلاش مزدوران سعودی برای پیشروی در منطقه جحملیه تعز را ناکام گذاشتند.

توپخانه ارتش یمن نیز استحکامات مزدوران دشمن سعودی در جبل الهان در شهر الضباب را با چندین گلوله هدف گرفتند که با زخمی شدن چند نفر از عناصر تروریستی همراه شد.

عربستان در راستای توطئه خود برای ناامن کردن تنگه باب المندب در جنوب غربی استان تعز چند ماه پیش مزدوران بیشتری را به این منطقه گسیل کرده بود.

هلاکت مزدوران سعودی در الجوف

از سوی دیگر براثر انفجار بمب کاشته در منطقه اسلان شهر المصلوب در استان الجوف شماری از مزدوران سعودی از جمله یک سرکرده آنها به هلاکت رسید.

یک مسئول نظامی یمن گفت: طالب القوح سرکرده مزدوران سعودی در این انفجار به هلاکت رسیده و یک خودروی نظامی آنها نیز در آتش سوخت.

این منبع افزود: صفوف مزدوران دشمن سعودی-آمریکایی به فضل پروردگار در جبهه های مختلف نبرد و در برابر مقاومت رزمندگان ارتش و کمیته های مردمی از هم پاشیده است.

شلیک ۲ موشک زلزال ۲ به محل تجمع مزدوران سعودی در الجوف

یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن ۲ فروند موشک زلزال ۲ به محل تجمع مزدوران دشمن سعودی در الجوف شلیک کرد.

یک منبع نظامی در الجوف خبر داد: محل تجمع مزدوران سعودی در وادی هراب در جنوب منطقه العقبه در استان الجوف به طور دقیق هدف موشک های یمنی قرار گرفت.

رزمندگان ارتش و کمیته های مردمی روزانه با در هم کوبیدن مواضع ارتش سعودی و مزدورانش در الجوف آنها را متحمل تلفات سنگین جانی و تجهیزاتی می کنند

قتل عام جدید جنگنده های سعودی در صعده

هواپیماهای سعودی منطقه مران در صعده را بمباران کرده و جنایت دیگری را علیه مردم بی دفاع این استان رقم زدند.

یک منبع محلی گفت: در این حملات ۹ غیرنظامی از جمله شماری زن و کودک کشته و چند نفر دیگر زخمی شدند و به خانه های شهروندان نیز آسیب رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج