۴۴۵۱۴۹
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

Keira Knightley در دزدان دریایی کارائیب

سری فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب برای استودیوی دیزنی به شدت سودآورد بوده‌اند و توانسته‌اند از آغاز تا به اکنون ۳٫۷ میلیارد دلار در گیشه فروش داشته‌باشند.

وب سایت سینما گیمفا: سری فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب برای استودیوی دیزنی به شدت سودآورد بوده‌اند و توانسته‌اند از آغاز تا به اکنون ۳٫۷ میلیارد دلار در گیشه فروش داشته‌باشند. دیزنی بار دیگر قصد دارد در سال ۲۰۱۷، با اکران Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales «دزدان دریایی کارائیب: مردان مرده هیچ داستانی نمی‌گویند» به این فرنچایز بازگردد، جایی که جانی دپ (Johnny Depp) بار دیگر در نقش افسانه‌ای خود کاپیتان جک اسپارو نقش آفرینی خواهد کرد. خاویر بوردم (Javier Bardem) در این فیلم نقش کاپیتان سالازار را خواهد داشت، دزد دریایی نامیرا از مثلث شیطان، که قصد دارد پس از بازگشت خود، همه دزدان دریایی از جمله جک اسپارو را بکشد.
Keira Knightley در دزدان دریایی کارائیب

طبق گزارشات، Dead Men Tell No Tales نقش ریبوتی ملایم برای این فرنچایز خواهد داشت و اورلاندو بلوم (Orlando Bloom) نیز در نقش ویل ترنر، همانند سه‌گانه اول، به این فرنچایز باز خواهد گشت و ارتباط او با پسرش، نقشی کلیدی در داستان فیلم خواهد داشت. در نتیجه منطقی است که تصور کنیم همسر ویل نیز، الیزابت سوان با بازی کیرا نایتلی (Keira Knightley) نیز در این فیلم حضور داشته‌باشد.

به گزارش TooFab، نایتلی قطعا در Dead Men Tell No Tales حضور خواهد داشت. اگرچه بازگشت شخصیت الیزابت به این فیلم کمی دور از ذهن به نظر می‌رسد ولی به گفته TooFab نایتلی تنها حضوری کوتاه در پایان فیلم خواهد داشت و بستر را برای حضور مفصل‌تر خود در فیلم ششم این فرنچایز فراهم می‌کند.

Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales در تاریخ ۵ خرداد ۱۳۹۶ راهی سینماها خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج