جاباما
۴۴۵۲۶۷
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

ام جی GS فیس لیفت ۲۰۱۷ معرفی شد

ام جی دیروز مدل فیس لیفت تنها شاسی بلند خود یعنی ام جی GS را معرفی کرد. این نسخه که به عنوان ام جی GS مدل ۲۰۱۷ معرفی شد، در حقیقت تغییرات به خود دیده که بیشترین آنها در نمای جلوی و همچنین کابین خودرو اتفاق افتاده است.

وب سایت خودروبانک: ام جی دیروز مدل فیس لیفت تنها شاسی بلند خود یعنی ام جی GS را معرفی کرد. این نسخه که به عنوان ام جی GS مدل ۲۰۱۷ معرفی شد، در حقیقت تغییرات به خود دیده که بیشترین آنها در نمای جلوی و همچنین کابین خودرو اتفاق افتاده است.
ام جی GS فیس لیفت 2017 معرفی شد

در نمای بیرونی، از زاویه های تیز بیشتری استفاده شده و در قسمت هایی از تزئیات کرومی نیز استفاده شده است. در ام جی GS مدل ۲۰۱۷ یک جلو پنجره ذوزنقه ای استفاده شده که در عین سادگی، مدرن تر از مدل کنونی شده است.

ام جی GS فیس لیفت 2017 معرفی شد

در قسمت کناری نمای جلو، که در مدل کنونی مه شکن قرار دارد، دیگر خبری از مه شکن نیست و در مدل ۲۰۱۷ جای خود را به نوارهای پلاستیکی مشکی رنگ و در نهایت به چراغ های مخصوص روز عمودی داده است. سپر عقب نیز تغییرات گسترده ای را به خود دیده است و در دو طرف آن مه شکن های جداگانه ای قرار گرفته است که مورد علاقه گمرک ایران نیز می باشد! نوارهای افقی مشکی رنگ این قسمت هماهنگی مناسبی با سپر جلو دارد و سعی شده این هارمونی بین این دو قسمت رعایت شود.

ام جی GS فیس لیفت 2017 معرفی شد

اما یکی از مهم ترین قسمت هایی که در ام جی GS مدل ۲۰۱۷ تغییر کرده، کنسول این خودرو است. بدون تعارف یکی از ضعف های مدل کنونی ام جی GS که در فیلم تست و بررسی ام جی GS خودروبانک نیز به آن اشاره شده بود، کیفیت و طراحی ساده کنسول این خودرو بود اما حال ام جی به خوبی این ضعف را متوجه شده و نه تنها در طراحی آن تغییرات قابل توجهی را اعمال کرده بلکه کیفیت آن را نیز با بکار بردن چرم در آن افزایش داده است و حقیقتاً حال با یک کنسول و داشبورد خوب سر و کار داریم.

ام جی GS فیس لیفت 2017 معرفی شد

خروجی سیستم تهویه مطبوع در قسمت چپ و راست داشبورد تغییر کرده و به صورت دایره ای شده اند و قسمت چرمی روی داشبورد به همراه دوخت وسط آن عمده این قسمت را فرا گرفته است. اما از دید خودروبانک جذاب ترین قسمتی که سایک SAIC در ام جی GS فیس لیفت تغییر داده، غربیلک فرمان این خودرو است که از حالت مستطیلی به دایره ای تغییر کرده و طراحی آن به راستی جذاب تر و اسپرت تر شده است.

ام جی GS فیس لیفت 2017 معرفی شد

از نظر پیشرانه در حقیقت تفاوتی با مدل کنونی صورت نگرفته و کماکان همان دو پیشرانه ۲ لیتری و ۱.۵ لیتری توربو روی مدل ۲۰۱۶ از GS نصب می شود. شرکت SAIC گفته که فعلاً برای این مدل قصد دارد اول به بازار چین بپردازد و سپس به بازارهای دیگر خواهد پرداخت. امیدواریم به زودی این مدل به ایران نیز راه یابد و بتوانیم GS را با موتور ۲ لیتری قدرتمند و با کیفیتی بهتر در بازار داخل داشته باشیم.
ام جی GS فیس لیفت 2017 معرفی شد
ام جی GS فیس لیفت 2017 معرفی شد
ام جی GS فیس لیفت 2017 معرفی شد
ام جی GS فیس لیفت 2017 معرفی شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینم تبلیغ برای ماشینهای اشغال چینی ک ایرانو ب موش ازمایشگاهی تبدیل کردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج