۴۴۵۷۹۱
۵۰۲۴
۵۰۲۴
پ

گران‌ترین تصادف

به نظرتان چه اتفاقی خواهد افتاد زمانی که یک لامبورگینی اوراکان و یک فراری ۴۵۸ ایتالیا با هم تصادف کنند. احتمالا آه از نهاد طرفداران و دوستداران خودرو بلند می‌شود.

وبسایت عصرخبر: به نظرتان چه اتفاقی خواهد افتاد زمانی که یک لامبورگینی اوراکان و یک فراری ۴۵۸ ایتالیا با هم تصادف کنند. احتمالا آه از نهاد طرفداران و دوستداران خودرو بلند می‌شود.

به گزارش سی‌تی‌وی نیوز، در هفته گذشته در تونل مسی ونکوور کانادا دو مرد جوان با اوراکان و فراری ۴۵۸ خود تصادف کردند. بخش عقب فراری آبی و جلوی اوراکان قرمز کاملا آسیب دیده است. با وجود اینکه هر دو خودرو قابل تعمیر هستند، پلیس آنها را با خود حمل کرد.

گران‌ترین تصادف

دو مرد جوان که هر دو در دهه ۲۰ سالگی زندگی خود قرار دارند، در این تصادف تازه کار و بی‌تجربه عنوان شده‌اند. بعد از بررسی این حادثه راننده لامبورگینی به علت عدم رعایت فاصله ایمنی با خودرو پیش رویش مقصر شناخته شد.

پلیس محلی در این خصوص گفت: این ابرخودروها بسیار وسوسه انگیزند و سرعت و قدرت زیادی دارند. گزینه‌های زیاد و شتاب بالای آنها باعث می‌شود تا رانندگان جوان پدال گاز را بیشتر فشار دهند و به همین دلیل استفاده از این خودروها در جاده‌ها خطرآفرین خواهد بود.

گران‌ترین تصادف

در سال‌های گذشته، تصادف ابرخودروها با رانندگان جوان افزایش یافته است. کارشناسان عامل اصلی این تصادفات را بی‌تجربگی رانندگان جوان عنوان کرده‌اند که توان مدیریت شتاب و قدرت بالای ابرخودروها را ندارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج