۴۴۶۳۹۲
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

طنین صدای ستاره‌های موسیقی پاپ در شهرستان‌ها

کیهان کلهر، رضا صادقی، فرزان فرزین، محسن یگانه و مهدی یراحی در تعطیلات آخر هفته در شهرهای مختلف ایران روی صحنه می روند.

وب سایت هنرآنلاین: کیهان کلهر، رضا صادقی، فرزان فرزین، محسن یگانه و مهدی یراحی در تعطیلات آخر هفته در شهرهای مختلف ایران روی صحنه می روند.

طنین صدای ستاره‌های موسیقی پاپ در شهرستان‌ها

سرویس استانهای هنرآنلاین: آخر این هفته شهرهای الیگودرز،آستارا،سمنان،رشت،اردبیل و اراک میزبان گروه های موسیقی مختلفی هستند.

کنسرت کیهان کلهر در رشت و اردبیل

کیهان کلهر نوازنده سرشناس کمانچه در ادامه تورکنسرت‌های "پردگیان باغ سکوت" در شهرستان‌های مختلف این بار قرار است، در شهرهای رشت و اردبیل به اجرای برنامه بپردازد.

"پردگیان باغ سکوت" برنامه اجرای موسیقی بی‌کلام کیهان کلهر، نوازنده پرآوازه کمانچه، به همراه علی بهرامی فرد (نوازنده سنتور)، هادی آذرپیرا (نوازنده تار) و نوید افقه (نوازنده تنبک) است که در اردیبهشت‌ و خردادماه امسال نیز برگزار شده بود و دوباره به دلیل استقبال گسترده‌ای که از آن شد، در شهرهایی چون شیراز، بوشهر،اهواز و چند شهر دیگر به روی صحنه رفت.

این هنرمند سرشناس امروز پنجشنبه دوم دی ماه ساعت ۲۰ در مجتمع فرهنگی هنری فدک اردبیل و جمعه سوم دی ماه در مجتمع خاتم الانبیاء رشت (سالن وارش) ساعت ۲۰ روی صحنه می رود.

کنسرت رضا صادقی در الیگودرز

رضا صادقی خواننده پاپ امروز پنجشنبه دوم دی ماه در سالن دانشگاه آزاد الیگودرز به دیدار هواداران خود خواهد رفت.

بهنام ابطحی (رهبر ارکستر و درامز)، مرتضی کریمی (عود)، فاضل پیش (گیتار کلاسیک)، سعید صارمی (پرکاشن)، رضا آذرنجات (ترومپت)، مجید ترکاشوند (ساکسیفن)، میلاد مصدق (گیتار الکتریک)، رامین براتی (ترومبون)، سهیل چرچی (کیبورد)، بهروز دهقانی (گیتار باس)، اشکان محمدیان (کیبورد) و احسان رنجور (ویلن) این گروه را همراهی خواهند کرد..

این گروه کنسرت پنجشنبه دوم دی ماه ساعت ۱۸ برگزار می شود.

فرزان فرزین در آستارا

کنسرت فرزان فرزین جمعه ۳ دی ماه ساعت ۲۱ در تالار ملک نیا آستارا اجرا می شود.این خواننده قرار است در این کنسرت گلچینی از قطعات آلبوم جدید و قدیم خود را برای علاقمندانش اجرا کند. امیر میلاد نیکزاد، احمد امین پور ، یاشار خسروی، سهراب رمضان زاده، احسان امیدی، مهرداد معافی، جمال کلبیانی به رهبری مهران خلیلی اعضای ارکستر فرزاد فرزین را تشکیل می دهند.

کنسرت محسن یگانه در سمنان

محسن یگانه خواننده پاپ کشورمان امروز پنجشنبه دوم دی ماه در دو سانس ۱۸ و ۲۱ در سالن فجر سمنان به صحنه می رود. همچنین در این کنسرت سروش اسدی، پیام طونی، فیروز ویسانلو، حسن فراهانی، مهران سراجیان، رامین زواری، سعید برادران و مجتبی شکاری به عنوان نوازندگانی می باشند با محسن یگانه به عنوان نوازنده همراهی خواهند کرد.

مهدی یراحی در اراک

مهدی یراحی خواننده مطرح موسیقی پاپ پنجشنبه دوم دی ماه برای اولین بار کنسرت خود را در استان مرکزی شهر اراک برگزار می کند.

این خواننده که حدود یک سال قبل آلبوم "مثل مجسمه" را منتشر کرده است،در این کنسرت قطعاتی از این آلبوم و قطعاتی از آلبوم های قبلی خود اجرا خواهد کرد.

کنسرت مهدی یراحی پنجشنبه دوم دی ماه ساعت ۲۱ در مجتمع فرهنگی ستارگان اراک برگزار می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج