۴۴۶۶۵۱
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

ترزا می: در برابر تروریسم کمر خم نخواهیم کرد

«ترزا می» نخست وزیر انگلیس عصر پنجشنبه با اشاره به کشتار صورت گرفته در بازار کریسمس در برلین تصریح کرد که کشورش در برابر تروریسم کمر خم نخواهیم کرد.

خبرگزاری ایرنا: «ترزا می» نخست وزیر انگلیس عصر پنجشنبه با اشاره به کشتار صورت گرفته در بازار کریسمس در برلین تصریح کرد که کشورش در برابر تروریسم کمر خم نخواهیم کرد.

«ترزا می» در گفت وگو با روزنامه «ایونینگ استاندارد» افزود: البته ذهن من همراه آنهایی است که در جریان کشتار فجیع برلین متاثر شده اند، اما لندنی ها بایستی به کارهای روزمره شان ادامه دهند و از ایام کریسمس لذت ببرند.

وی تصریح کرد: مهم است که ما این پیام روشن را بدهیم که در برابر تروریسم کمر خم نخواهیم کرد و به کارهای روزمره مان ادامه خواهیم داد. ماموران امنیتی با کمک پلیس به صورت شبانه روزی تلاش می کنند تا امنیت ما را تامین کنند.

براساس گزارش منابع انگلیسی به دنبال قتل عام در بازار کریسمس در برلین که منجر به کشته شدن ۱۲ نفر شد، تدابیر امنیتی در کشورهای اروپایی با توجه به در پیش بودن مراسم ایام کریسمس و سال نومسیحی تشدید شده است.

پلیس لندن نیز روز گذشته (چهارشنبه) اعلام کرد که اقدامات امنیتی به مدت ۳ ماه برای حفاظت بیشتر از کاخ باکینگهام محل اقامت ملکه انگلیس و اطراف آن به اجرا گذاشته خواهد شد.

بر این اساس، از امروز (پنجشنبه) در زمان تعویض گارد این کاخ که از ساعت ۱۰.۴۰ دقیقه تا ساعت ۱۲.۳۰ دقیقه صورت می گیرد، هیچ خودرویی اجازه عبور و مرور در خیابان منتهی به کاخ باکینگهام را نخواهد داشت.

معمولا شمار زیادی از گردشگران در زمان تعویض گارد کاخ باکینگهام ، در برابر این کاخ تجمع می کنند.

علاوه بر آن، پلیس انگلیس به دلیل ترس از انجام حملاتی شبیه حمله برلین، شماری از نیروهای ضد تروریسم خود را در مراکز خرید کریسمس و نیز نقاط توریستی و ایستگاه‌های قطار و مترو در لندن و سایر شهرهای بزرگ این کشور همانند منچستر و بیرمنگام مستقر کرده است.

پلیس متروپلیتن لندن گفته که برنامه‌های دقیقی برای حفاظت از رویدادهای عمومی در جریان کریسمس و سال نو به اجرا گذشته شده است.

در این بیانیه عنوان‌ شده است: در حال حاضر میزان تهدید در سطح 'شدید' شناسایی ‌شده و معنای آن این است که وقوع حمله تروریستی بسیار زیاد است و این می‌تواند شامل یک ‌رشته از تهدیدات از جمله استفاده از وسایل نقلیه بزرگ باشد.

پلیس متروپلیتن لندن همچنین گفته است به دنبال حملات صورت گرفته در برلین و آنکارا، برنامه‌های مبارزه با حملات تروریستی در چارچوب اقدامات پیشگیرانه، مورد بازبینی قرار گرفته است.

در حال حاضر سطح هشدار امنیتی ناشی از تروریسم بین المللی در انگلیس «شدید» است.
سطح هشدار تروریستی در انگلیس از آگوست سال 2014 میلادی و همزمان با مشارکت این کشور در حملات هوایی علیه داعش در عراق به سطح 'شدید' ( سطح چهار از مجموع پنج سطح ) رسیده است که به این معنا است حمله تروریستی در این کشور به شدت محتمل است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      تمام اقداماتی که به قول خودت تروریستی است توسط همین انگلیسی ها و آمریکایی ها انجام میشه
      ای روباه پیر
      تمام کشتارها و قتل ها و تریلی ها و انفجار ها کار همین انگلیسیهای خوک کثیف هستش
      عوام فریب ها

    • بدون نام

      اینا ایران رو به عنوان تروریسم شناختن! در صورتیکه این خانم رفته با عربستان وکشورهای عربی دیدار داشته وجز ائتلاف اوناست

    • کیان

      پیرزن خرفت اینقدر قدقد نکن .
      تو اگه انسان بودی که نمیگفتی حاضری با بمب اتم زنان و کودکان رو بکشی.

    • حامی رهبر

      این انفجارهاهم به دسترخودتان بوده است داعش حرام زاده ایست که شما متولدش کرده ایددرهرکجای دنیامشکلی پیش می آیدمقصرشماهستیدکه هنوز رویای محال استعماردرذهن کثیفتان است اماگذشت آن زمان مگربمیریدوآنروزرونبینید

    • mohamaad

      نخست وزیر انگلیس استفاده از سلاح هسته‌ای را مشروع می‌داند و در صورت لزوم دستور به استفاده از آن خواهد داد.

      به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از گاردین، یکی از نمایندگان مجلس عوام انگلستان از ترزا می نخست وزیر این کشور سوال کرد که آیا از سلاح هسته ای که منجر به مرگ 100 هزار نفر شود استفاده خواهید کرد و او با تمام قاطعیت جواب داد بله.

      وی در مجلس عوام این کشور گفت در صورت لزوم دستور به استفاده از سلاح هسته ای را خواهد داد حتی اگر 100 هزار زن و کودک بی گناه طی این حمله کشته شوند.

      نخست وزیر انگلیس در حین مناظره ای که در مورد دلایل افزایش 40 میلیون دلاری بودجه نظامی این کشور و نوسازی و جایگزنی چهار زیر دریایی حامل سلاح هسته ای بود استفاده از این سلاح هسته ای را توجیه نمود و تاکید کرد حاضر است دکمه پرتاب این سلاح را خود بفشارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج